این حرکت ابتدا عجیب و مشکل به نظر می رسد، اما، کار بسیار آسانی است. پشت دست راست خود را در وسط شکم ماساژ گیرنده بگذارید، به طوریکه مچ دست شما زاویه 90 درجه بسازد، بعد دست را به شکل دورانی در جهت عقربه های ساعت حرکت دهید. پس از یک چهارم دور، دست را کم کم برگردانید و با کف دست کار را ادامه دهید. این حرکت را شش بار تکرار کنید.

اکنون باید در قسمت کمر کار کنید. با هرحرکت، به آرامی قسمتی از خط کمر را بین شست و انگشتهای دیگر خود بگیرید و فشار دهید. دست چپ را به طرف راست و دست راست را به طرف چپ به کندی پیش ببرید. پس از چند بار، به جای حرکت افقی می توانید حرکات عمودی انجام دهید و تا قسمت پشت کمر پیش بروید. بکوشید سه یا چهار بار به طور افقی از قسمت باسن تا خط پشت پیش بروید و بعد به تعداد بیشتری حرکات را به شکل عمودی تا خط کمر ادامه دهید.

این حرکت خاص پشت است، اما از آنجا که اگر درست پس از انجام حرکات بالا، به کار گرفته شود، نتیجه خوبی به دست می آید، از آن نمی شود چشم پوشید.

برای این کار، ابتدا دو دست خود را زیر پشت ماساژ گیرنده در خط کمر قرار دهید، به طوریکه نوک انگشتها به طرف هم باشند و دو دست در دو طرف ستون فقرات قرار گیرد و پشت دست شما روی میز (یا زمین) تیکه کند. با سرانگشتهای خود به بدن فشار وارد کنید، به طوریکه بدن در قسمت کمر از زمین بلند شود.

پس از سه بار تکرار، دست خود را به آرامی سر می دهید و به طرف جلو بیاورید و در همانحال به بدن فشار وارد کنید، اما این فشارها هرقدر به شکم نزدیک شود، باید از شدتش کاسته شود تا سر انجام هر دو دست در وسط شکم به هم برسند.