شکم : شکم را به صورت دورانی ماساژ و فشار دهید.

پایین و وسط پشت: ماساژ وسط پشت کمی مشکل است. حیواناتی که پشت خود را به پوست درختان می مالند، بهترین راه حل را پیدا کرده اند! تنها کاری که به نظر می رسد این است که بایستید و با سر شستهای خود دو طرف ستون فقرات را هرچه شدیدتر فشار دهید. کار را از چهار پنج سانتیمتر بالاتر از انتهای ستون فقرات شروع کنید و هر بار پنج ثانیه فشار وارد کنید و بعد دست خود را قدری حدود یک تا دو سانتیمتر بالا ببرید و دوباره فشاری وارد کنید.

این کار را تا جایی که دستتان می رسد ادامه دهید. پاها : بنشینید و پاهای خود را دراز کنید. با همه انگشتهای دست پاها را فشار دهید. ماساژ را از پایین به طرف بالا انجام دهید. در حرکت بعدی به پشت بخوابید و مطابق شکل 104 پاهای خود را بالا ببرید و به دیوار تکیه دهید. یکی از پاها را پایین بیاورید، طوری که دستتان به آن برسد. بعد، از کف پا به بالا پا را ماساژ دهید، این عمل به گردش بهتر خون کمک می کند و خستگی را هم از پاهایتان می گیرد. باسن: ماساژ باسن را به صورت خوابیده بر روی شکم و یا ایستاده می توانید انجام دهید.

کف پاها : روی صندلی بنشینید و یک پا را آویزان و پای دیگر را از زانو خم کنید و روی پای دیگر طوری قرار دهید که با دستها بتوانید کف پا را بگیرید. به این ترتیب می توانید به راحتی و با فشاری کافی روی کف پا کار کنید. انگشتها، فاصله انگشتها، پنجه و پاشنه پا را به خوبی ماساژ دهید.

خود را بزنید! هر جا که در دسترستان است. با کف و انگشتهایتان دست سیلی بزنید. فقط در مورد صورت زیاد خشونت به خرج ندهید و دوستانه تر رفتار کنید!