دارای چهره اخمو و کدر هستید ؟

انسان گاهی با بعضی از افراد برخورد می کند که خیال می کند از وی دلخوری دارند و اخمو هستند، چهرشان کدر و درهم کشیده است شاید این خیال برای انسان پیش آید که این افراد از قبل از ما خاطره بدی در دل داشته اند و یا از ما خوششان نمی آید به قول عوام افرادی (لایتچسبک) هستند شما به طور قطع در طول زندگی خود با این نوع افراد محققاً برخوردهایی داشته اید. منتهی در چنین مواردی انسان حیران می ماند که با این اشخاص چه کند ؟ به آنها بی محلی کند. اهمیتی به آنها ندهد؟ وضع شان را ندید بگیرد و یا برعکس سعی کند آنها را از این حالت به درآورد و آدم حسابی کند.

اصولاً داشتن یک چهره شاد ، باز، با طراوت در جلب افراد به سوی انسان بسیار نقش آفرین است. مقدمه خوبی برای دوست یابی است و برعکس چهره اخمو و درهم همه را از انسان بیزار کرده و فراری می دهد.

برای برطرف کردن این حالت البته بایستی هم اقدام درمانی و هم کار غذایی کرد. بایستی با این افراد حرف زد و عیب آنها را به آنها بازگو کرد و مشکلات و عوارضی را که یک روی ترش و اخمو و کدر برای انسان در اجتماع پدید می آورد برای آنها بیان کرد. و حتی در موارد شدید باید یک روان پزشک و یا یک روان کار وارد عمل شد و برای برطرف کردن این حالت اقدام لازم و جدی به عمل آورد.

از لحاظ غذایی نیز باید عذاهایی خورد که سموم بدن را هرچه ممکن است بیشتر از بدن دفع کند. کلیدها را به کار اندازد و صورت گرفته و کدر و درهم را باز کند.

ترب و تربچه یکی از بهترین خوراکی ها هستند که خوشبختانه انواع و اقسام مختلف دارند. مثل ترب سفید، ترب سیاه، تربچه و ترب های بزرگ و درشت و قرمز.

در ترب و تربچه آنزیمی به نام متیل مرکاپتان Methyl Mercaptan وجود دارد و درون ترب بنفش ماده ای به نام مسی نین و در ترب مایل به زرد ماده پلارکونین یافت می شود.

ترب و تربچه دارای کلسیم، فسفر، پتاسیم و ویتامین B1 و B2 و B3 می باشد.

ترب و تربچه باعث زیاد کردن ادرار می شود و از این طریق مقداری زیاد از سموم بدن دفع می شود و همان طور آنزیم های موجود در آن باعث باز شدن رنگ چهره، شادابی آن برطرف کردن کدورت و اخم آلودی و تغییر صورت از یک وضع ناخوش آیند به وضع جاذب و خوش آیند می شود.

بنابراین سعی کنید اگر شما هم دارای چنین چهره ای هستید و یا دوستانتان در چنین وضعی بسر می برند ترب و تربچه را فراموش نکنید که پس از مدتی مصرف به اثرات بسیار موثر آن پی خواهید برد.

در شمال ایران ترب های سفید و بلندی کاشته می شود که دارای آب فراوان بوده و شستشو دهنده و نیرودهنده کلیه و بازکننده رنگ پوست هستند. می توان از این ترب ها به جای خودشان از آب شان استفاده کرد. در ضمن ترب و آب ترب برای برطرف کردن سنگ کلیه و افزایش حجم ادرار نیز بسیار مفید است.