در این پژوهش قبل از اینکه خوب یا بد بودن رابطه جنسی قبل از ازدواج راتعیین کنیم و به پیامدها وآسیب‌های رابطه جنسی با دوست پسر و قبل از ازدواج اشاره کنیم؛ مهم‌ترین دلایل رابطه جنسی با دوست پسر در جامعه کنونی را بیان می‌کنیم. نیاز جنسی یکی از نیاز های طبیعی بشر و تمایل یا کشش به سمت فردی دیگر است که جنبه های فیزیولوژیک، هیجانی و غیره دارد. نیاز جنسی و تمایلات جنسی بخصوص در دوران نوجوانی و جوانی افزایش می یابد و در اوج خود است. طبق آمار و ارقام در جامعه ما در حال حاضر پاسخ دادن به این نیاز ها از طریق رابطه جنسی نسبت به 30 سال قبل به سه برابر رسیده است و با اینکه عرف و عقیده حاکم بر جامعه ما اجازه برآورده ساختن نیاز جنسی را در قالب رابطه دوستی نمی دهد باز هم آمار بیانگر 74% رابطه جنسی در بین دانش آموزان متوسطه بوده است؛ این در حالی است که در کل کشور آمریکا با توجه به اینکه هیچ محدودیتی مانع از این رابطه قبل از ازدواج نمی شود و خیلی از افراد قبل از ازدواج رابطه جنسی دارند؛ آمار رابطه جنسی قبل از ازدواج 90 درصد بوده است.

بنابراین در این پژوهش قبل از اینکه خوب یا بد بودن رابطه جنسی قبل از ازدواج راتعیین کنیم و به پیامدها وآسیب های رابطه جنسی با دوست پسر و قبل از ازدواج اشاره کنیم؛ مهم ترین دلایل رابطه جنسی با دوست پسر در جامعه کنونی را بیان می کنیم.

– تبدیل شدن رابطه جنسی به عادت

اکثرا بعد از اینکه دختری رابطه جنسی با دوست پسر خود را برای اولین بار تجربه می کند؛ بعدا هم به سمت این کار تمایلی شدید دارد و این امر را مانند عادتی طبیعی می بیند که ممکن است 2 الی 3 بار در هفته آن را تجربه کند و به طور کلی رابطه جنسی برای آنها مانند عادت می شود.

– کشش جنسی، دوستان و رسانه

کشش یا غریزه جنسی علی الخصوص اگر رابطه ها مدتی طولانی دوام داشته باشد به عنوان یکی از دلایل اصلی و روانشناختی رابطه جنسی با دوست پسر و قبل از ازدواج است که با توجه به مسائل عاطفی با شریک عاطفی و هورمون های درگیر در این جریان قابل توجیه است.

ازطرفی رسانه ها و دوستان و سایر شرایط محیطی نیز خیلی از دختران وا فراد جوان را به سمت رابطه جنسی با دوست پسر و قبل از ازدواج ترغیب می کنند و تا حدی کم اهمیت بودن و آسان بودن این رابطه ها را در نظر آنها جلوه می دهند.

– متعهد کردن دوست پسر

طبق تحقیقات انجام شده نیز خیلی از دختران به این امر اعتراف کرده اند و در واقع دلیل اصلی خود را از رابطه جنسی با دوست پسر اینگونه بیان کرده اند که طرف مقابل خود را به نوعی مجبور به ازدواج کنند و با این کار سعی کرده اند که او را به خود نزدیک تر کنند اما غافل از اینکه مردان با نظری متفاوت تر و خیلی از آنها به دلیل ارضای شهوات به آنها نزدیک می شوند.

معایب رابطه جنسی با دوست پسر

طبق نظر روانشناسان در دوران مجردی و قبل از ازدواج هدف اکثر دختران و پسران به نوعی ارضای نیاز های شخصی خود، هوس بازی و کنجکاوری است و در این دوران دوستی افراد بیشتر به خود و نیاز های خود توجه می کنند تا طرف مقابل اما بلعکس در روابط زناشویی چون زوجین درگیر یک رابطه عاطفی هستند و موضوع پیش برد زندگی مشترکشان است پس قضیه متفاوت تر و بالاتر از این است که فقط به خود و ارضا نیاز و هوس فکر کنند بنابراین افردای که در دوره دوستی رابطه برقرار می کنند بعد ها نیز در زندگی مشترک دچار مقایسه و توقعاتی از طرف مقابل می شوند.

در اینجا چند مورد از مهم ترین معایب رابطه جنسی با دوست پسر و قبل از ازدواج را برای شما بیان می کنیم

– امکان بارداری

در عین اینکه یکی از رسالت های رابطه جنسی در ازدواج بقای نسل بشر عنوان شده است و در خیلی از زوجینی که باردار نمی شوند یکی از مشکلات اصلی زندگیشان حل کردن این معضل است اما در رابطه قبل از ازدواج در دوران مجردی یکی از نگرانی های مهم، بارداری از طریق رابطه جنسی با دوست پسر است و برای اکثر افراد بعد از ایجاد رابطه این مسئله به یک استرس بزرگ تبدیل می شود چون فرزند حاصل از این رابطه ها از نظر شرعی و عرفی پذیرفته شده نیست و هیچ حقی از نظر قانونی نیز ندارد.

– پشیمانی

طبق تحقیقات اکثرا دختران در رابطه جنسی به دنبال تقویت رابطه و صمیمیت و پسران نیز به دنبال لذت هستند اما اکثرا هر دو طرف بعد از انجام رابطه پشیمان می شوند و دختران آسیب جدی تری را احساس می کنند و خود را متهم می کنند

– امکان بیماری بعد از رابطه جنسی با دوست پسر

از طرفی در رابطه های جنسی قبل از ازدواج به دلیل عدم شناخت از فرد مقابل و بیماری های او و برقراری رابطه جنسی با افراد مختلف امکان این وجود دارد که فرد به بیماری های مقاربتی خطرناکی مانند ایدز و بیماری های جنسی مبتلا شود و علاو بر خود باعث بدبختی خیلی از افراد دیگر نیز شود.

– از دست دادن اعتماد به نفس

چون رابطه جنسی قبل از ازدواج و دردوره دوستی بدون هیچ تعهدی شکل می گیرد و ممکن است باعث ایجاد مشکلات و بیماری های مختلف شود بنابراین نتیجه ان کاهش یا از دست دادن اعتماد به نفس و عزت نفس فرد است

– از دست دادن پرده بکارت

شاید دلیل عدم ارتباط بعضی از دختران همین مسئله از دست دادن پرده بکارت است وچون در جامعه ما نیز یکی از عامل های تعیین کننده در نجابت دختران محسوب می شود و عرف آن را قبول ندارد پس از دست دادن آن به عنوان یکی از معایب رابطه جنسی قبل از ازدواج در نظر گرفته شده است.

– تاثیرات منفی برای بعد از ازدواج

به گفته افراد متخصص خیلی از افرادی که قبلا رابطه جنسی را تجربه کرده اند؛ اگر با شریک جنسی خود ازدواج نکنند به صورت ناخودآگاه شریک زندگی خود را جایگزین می بینند وبا مرور لحظات عاشقانه و همچنین مقایسه با روابط قبلی خود دچار اختلال جدی می شوند و این حالت حتی نوعی خیانت به حساب می آید وزندگی رابا مشکل مواجه می کند.

مزایای عدم رابطه جنسی با دوست پسر

– تمرکز بر بدست آوردن شناخت بیشتر

– پذیرش بهتر از سمت خانواده ها

– اختیار بیشتر برای پایان دادن به رابطه

– سوء استفاده کمتر

– پیمودن مسیر سالم تر برای عشق

دوست پسرم به خاطر نداشتن رابطه سرد شده

بعضی از دختران می گویند که دوست پسرشان از آنها تقاضای رابطه جنسی کرده است و به دلیل عدم پاسخ به این نیاز رابطه آنها مثل سابق نیست و سردی بر رابطه آنها حاکم شده است در ارتباط با این موضوع باید گفت این امری طبیعی است که رابطه ها بعد از مدتی عادی می شوند و بیشتر پسران بخصوص پسرانی که قبلا رابطه جنسی را تجربه کرده اند خواهان رابطه جنسی با دوست دختر خود می شوند

راجب به پاسخ یا عدم پاسخ به رابطه جنسی با دوست پسر و دلسردی به خاطر نداشتن رابطه جنسی باید گفت که اگر شما هدفتان ازدواج است و هدف او نیز برایتان مهم است پس باید با این خواسته مخالفت کنید چون با این کار مشخص می شود اگر سوء استفاده باشد که رابطه قطع می شود و اگر نیت اصلی ازدواج باشد حتما برای این کار اقدام می کند و در این صورت شما آسیب حاصل از ربطه را نمی بینید و او را نیز به سمت خود بیشتر جذب می کنید.

صحیح یا غلط بودن معاشقه با دوست پسر

طبق تعریفات مختلفی که از معاشقه صورت گرفته؛ معاشقه کردن یا عشق بازی یکی از راه های برانگیختگی جنسی پیش از آمیزش است و در واقع حرکات و رفتار هایی بین دو فرد است که مقدمه ای برای شروع رابطه جنسی به حساب می آید و امرمعاشقه با دوست پسر نیز که بین بعضی از دختران و پسران جوان رایج است از این قاعده مستثنی نیست و باتوجه با مطالب قبلی و اینکه هر رابطه ای باید هدفی داشته باشد و ممکن است معاشقه با دوست پسر در نهایت موجب ایجاد رابطه جنسی با دوست پسر شود بنابراین توصیه اکید این است که بهتر است انجام نشود.

رابطه مقعدی با دوست پسر

رابطه مقعدی یا رابطه جنسی از پشت یکی از راه های برقراری رابطه جنسی با دوست پسر یا همسر است و اکثرا پیشنهادی است که از طرف مرد به زنان و دختران داده می شود و دلایل مختلفی برای خود دارد اما مسئله ای که مهم است صحیح یا غلط بودن این رابطه از نظر پزشکی، شرعی، اخلاقی و غیره است و خیلی از دختران و زنان اعتراف می کنند که این مسئله و مخالفت با آن حتی باعث سردی و دلزدگی دوست پسر یا همسرشان می شود.

خیلی از دختران از به دلایلی مانند پیشنهاد دوست پسر، تامین لذت جنسی برای دوست پسر و ترس از دست دادن پرده بکارت به رابطه جنسی از پشت و رابطه مقعدی تن می دهند اما شاید غافل باشند که بیشترین مضرات و آسیب ها در این رابطه مربوط به زنان می شود و آنها بیشتر درگیر می شوند و از طرفی به دلیل اینکه مقعد مانند واژن ترشحات روان کننده ندارد و طراحی آن برای دخول مناسب نیست پس قطعا از طریق این رابطه علاوه بر اینکه درد زیاد مانع از لذت بردن آنها می شود به شدت به بدن و روح و روان خود آسیب می رسانند حال تصمیم با خودتان است که با توجه به این پیامد ها خود را در این شرایط قرار می دهید یا نه.

همان طور که ممکن است به گوش خیلی از ما خورده باشد رابطه مقعدی و رابطه از پشت برای رابطه جنسی با دوست پسر به هیچ عنوان تایید شده از نظر اسلام و علم پزشکی و حتی روانشناسی نیست و با اینکه خیلی از افراد آگاهانه یا ناآگاهانه به این کار روی می آورند اما باز هم دلیل بر مفید بودن و مورد قبول بودن این کار نیست و فقط بحث لذت های آنی و تنوع طلبی بیش از حد است.

معایب و ضرر های رابطه مقعدی از لحاظ پزشکی و روانشناسی

– سرد مزاجی و بی میلی جنسی برای زنان

– ورود میکروب های مقعد به دستگاه تناسلی مردان و ایجاد عفونت های خاص

– فشار به کیسه های منی و غده پروستات

– تماس مستقیم خون و مایعات درونی بدن با شریک جنسی

– ایجاد زخم های ریز و راهی برای ورود باکتری و ویروس به مقعد

– ایجاد عفونت های گوارشی و روده

– بی اختیاری مدفوع

– عفونت مثانه، زگیل، تبخال و حتی سرطان