سازمان نظام پزشکی در اطلاعیه‌ای از کادر درمان بخش خصوصی و اعضای این سازمان خواست که تا پایان روز پنجشنبه ۱۲ فروردین ماه نسبت به ثبت نام خود برای دریافت واکسن کووید-۱۹ در سامانه مربوطه در سازمان نظام پزشکی، اقدام کنند.برای ثبت نام واکسن کرونا برای افراد بالای 18 سال اینجا کلیک کنید.

 

در اطلاعیه این سازمان آمده است:

«به اطلاع همه اعضای سازمان نظام پزشکی که در بخش خصوصی فعالیت دارند می رساند که مهلت ثبت نام برای تزریق واکسن کووید ۱۹ تا انتهای روز دوازدهم فروردین است. به این وسیله از کلیه همکاران که در بخش های زیرپوشش بخش دولتی فعالیت ندارند و واکسن کووید ۱۹ دریافت نکرده اند درخواست می شود که هر چه زودتر ثبت نام خود را انجام دهند.

در فاز فعلی، واکسیناسیون صرفا برای خود اعضا و بر اساس کارت نظام پزشکی و بر اساس فهرست ثبت نامی خواهد بود.

قابل ذکر آنکه امروز معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان نظام پزشکی در شیوه نامه ای برای روسای نظام پزشکی شهرها و شهرستان ها مراحل ثبت نام را مشخص کرد.

در متن نامه دکتر علی تاجرنیا آمده است:

احتراماً پیرو نامه شماره ۱۴۰۰/۱۰۰/۱۰/۱۶ مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ رییس کل محترم سازمان در خصوص اعلام لیست اسامی واجدین شرایط دریافت واکسن، مراحل اجرایی زیر مورد نظر می‌باشد:

۱ - اطلاع‌رسانی لازم به کلیه اعضای محترم آن نظام پزشکی مبنی بر تکمیل ثبت‌نام انجام پذیرد. لازم به توضیح است آخرین مهلت ثبت‌نام این فاز، پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۱/۱۲ خواهد بود.

۲ - اعضای محترمی که در بخش دولتی واکسن دریافت نموده‌اند از ثبت نام خود صرف نظر نمایند.

۳ - لیست‌های مدنظر توسط سازمان کل استخراج گردیده و در اسرع وقت در اختیار سازمان‌های نظام پزشکی قرار خواهد گرفت.

۴ - اعضای محترمی که تا تاریخ فوق نسبت به ثبت‌نام اقدامی ننمایند، می‌بایست از طریق نظام پزشکی مربوطه و به صورت آفلاین اقدام نمایند.

طبیعتاً صحت اطلاعات و آمار ثانویه بر عهده نظام پزشکی مربوطه خواهد بود.»