به گزارش سایت خانه فوتبال: مریم مومن که از جمله خیل عظیمی از چهره های جدید الورود به عرصه بازیگریست به تازگی در نقش اصلی سریال بانوی عمارت مشغول به بازی شده است. اولین بار در سال ۱۳۹۶ بعد از تست وارد گروه بازیگر یک سریال تاریخی شد، این سریال با نام بانوی عمارت در پاییز ۹۷ از شبکه سه پخش شد که بازی در نقش فخر الزمان برعهده خانوم مومن می باشد.

در سال های اخیر سریال های تاریخی توانسته اند مخاطبان زیادی را دست پا کنند که در راس آنها سریال پر طرفدار شهرزاد است اما در مورد این سریال باید گفت که داستان سریال بانوی عمارت یک ملودرام عاشقانه ای از مقطع تاریخی دوره قاجار را روایت می کند که در لایه های زیرین آن به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان نیز می پردازد

این سریال در شهرهای تهران، کاشان و قزوین به علت لوکیشن های سنتی و قدیمی این شهر ها و در خانه های سنتی و زیبای قدیمی فیلمبرداری شده است

بازیگران باتجربه ای چون پانته آ پناهی ها ، اندیشه فولادوند ، غزل شاکری ، شبنم فرشادجو ، رامتین خداپناهی و … در کنار چهره های تازه کار و جوان مثل مثل  نیکی نصیریان ، پاوان افسر ، مریم وحید به ایفای نقش هایی متفاوت پرداختند که این ترکیب باعث جذابیت بیشتری شده است  و گویا در اولین شبهای پخش این سریال مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

سریال بانوی عمارت قرار است در دو فصل ساخته شود.

اما عوامل سریال منتظر تا میزان رضایت مخاطبان رو بدست بیاورند و اگر اقبال خوبی بود فصل دوم آنرا شروع کنند

در فصل دوم این سریال نیز بازیگران فعلی به احتمال زیاد حضور خواهند داشت.

نقش مقابل خانم مریم مومن در سریال بانوی عمارت آقای حسام منظور است که مثل ایشان به تازگی فعالیت تلوزیونی خود را آغاز کرده است اما برعکس خانم مومن لیست بلند و بالای از تجربه بازیگری از تاتر ( و نقش های کوچک سینمایی ) در مورد ایشان منتشر شده است. 

عزیزالله حمید نژاد کارگردان سریال بانوی عمرات است که در گذشته کارهای سینمایی خوبی مثل اشک سرما و آناهیتا را از ایشان دیده ایم . عزیز الله حمید نژاد در مورد معرفی مریم مومن میگوید:

” معرفی چهره ای جدید در سریال «بانوی عمارت» «خانم مریم مومن» از بازیگرانی است که در اولین حضور حرفه ای خود در کنار بازیگران معروف و خوشنامی همچون خانم پانته آپناهی ها و خانم غزل شاکری ودیگر بازیگران خوبمان ایفای نقش میکند ، این اولین تصاویر از ایشان است که منتشر میشود ، در طول این یک سال با صبوری که لازمه این کار بود هیچ تصویری از ایشان منتشر نشد ،در حالی که تصاویر دیگر بازیگران این سریال منتشر می شد .امید وارم همانطور که خانم گلشیفته فراهانی با فیلم اشک سرما وخانم نرگس محمدی با فیلم آناهیتا و…. در عرصه بازیگری مطرح شدندخانم مریم مومن نیز با پخش این سریال بدرخشد و امیدی برای آینده سینمای کشور باشد. ”