به گزارش شمانیوز : شبنم قلی خانی بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . شبنم قلی خانی در سریال های زیادی ایفای نقش کردخه است . شبنم قلی خانی پیش از این در برنامه شب های مافیا نیز حضور داشت . در ادامه بیوگرافی و تصاویر همسر شبنم قلی خانی را مشاهده می کنید .
 
منزل  شبنم قلی خانی  در استرالیا را در ادامه مشاهده کنید.  شبنم قلی خانی  بازیگر پرکار و خوب کشورمان است.  شبنم قلی خانی  تا کنون در نقش های مختلفی به ایفای نقش پرداخته است.  شبنم قلی خانی  طرفداران بسیاری دارد.  شبنم قلی خانی  ازدواج کرده و یک دختر بنام شانا دارد.

خوشگذرانی های شبنم قلی خانی در خارج کشور + عکس

منزل شبنم قلی خانی در استرالیا

به تازگی شبنم قلی خانی بازیگر معروف عکس جالبی از خانه رویایی اش در استرالیا منتشر کرد.

شبنم قلی خانی از منزلش در استرالیا رونمایی کرد! +عکس

شبنم قلی خانی از منزلش در استرالیا رونمایی کرد! +عکس

شبنم قلی خانی از منزلش در استرالیا رونمایی کرد! +عکس

 

بیوگرافی شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی متولد سال 1356 و آبان ماهی می باشد. او ازدواج کرده و یک دختر بنام شانا دارد. خانم قلی خانی درسال 1376 فعالیت هنری خودرا شروع کرد و فیلم مریم مقدس کـه محصول سال 1379 اسـت، نقطه شروع و استارت فعالیت حرفه ای او محسوب می شود. همچنین نخستین سریال وی، نخستین شب آرامش نام دارد. کارگردانی این مجموعه بـه عهده احمد امینی بود.

شبنم قلی خانی غیر از رشته بازیگری، کارگردانی را هم دنبال میکند. او تا کنون چند فیلم مستند و همچنین یک انیمیشن را کارگردانی کرده اسـت. سریال سالهای برف و بنفشه یکیدیگر از بهترین کارهای او می باشد، قلی خانی بعد از بازی دراین سریال با بهروز افخمی آشنا شد ودر چند سال بعد در سریال پنجمین خورشید ایفای نقش کرد. 

 

زندگینامه و عکس های شبنم قلی خانی بازیگر

  • نام:شبنم 
  • نام خانوادگی: قلی خانی
  • تاریخ تولد:19/8/1356
  • محل تولد:تهران
  • تاهل:متاهل
  • میزان تحصیلات:فارغ التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر
 

.........................................

شبنم قلی خانی بیوگرافی

زندگینامه کامل و عکس های شبنم قلی خانی

زندگینامه شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی در 19 آبان 1356 در تهران متولد شد.

کودکی شبنم قلی خانی

کودکی شبنم قلی خانی

او دارای دیپلم ریاضی فیزیک است و در دانشگاه در رشتهٔ تئاتر قبول شد و گرایش طراحی صحنه را برگزید.

شبنم قلی خانی در دبیرستان

 عکس جوانی خانم قلیخانی

پس از آن ، در کنکور کارشناسی ارشد در گرایش کارگردانی تئاتر مشغول به تحصیل شد و هم اکنون فارغ التحصیل شده است. او از سال 2114 عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ایران بود و به آموزش بازیگری و تئاتر می پرداخت.

شبنم قلی خانی

بیوگرافی شبنم قلی خانی بازیگر

شبنم قلی خانی هم چنین بازیگری به کودکان را برای چندین سال در یک مؤسسهٔ فرهنگی تدریس می کرد. او استاد کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است و لیسانس طراحی صحنه را در سال 2111 از دانشگاه آزاد اسلامی تهران دریافت کرد.

شبنم قلی خانی و مادرش

شبنم قلی خانی و مادرش

عکس شبنم قلی خانی را در کنار خواهر و برادرش در ادامه میبینید.

شبنم قلی خانی در کنار خواهر و برادرش

شبنم قلی خانی و خواهر و برادرش 

شبنم قلی خانی دو سالی است که به همراه همسرش به کشور استرالیا سفر کرده و مشغول تحصیل در رشته کارگردانی سینما است.

شبنم قلی خانی در استرالیا

عکس شبنم قلی خانی

ماجرای آشنایی و ازدواج شبنم قلی خانی و همسرش آقا رضا:

- شبنم:خواهر رضا و خواهر من که هر دو از ما بزرگتر هم هستند، دوستان صمیمی یکدیگر بودند. زمانی که در دانشگاه قبول شدم. برای درس ماکت سازی احتیاج داشتم یک نفر به من کمک کند. خواهرم گفت برادر دوستم در رشته معماری تحصیل می کند و می تواند به تو کمک کند. آشنایی ما از ساخت این ماکت آغاز شد و در نهایت خواهرهای ما برایمان این نقشه را کشیدند و در نهایت سال 86 با هم ازدواج کردیم.

شبنم قلی خانی و همسرش

همسر شبنم قلی خانی

روز خواستگاری استرس نداشتید؟ مثلا چایی رو پای آقا رضا نریخت؟ (خنده)

- شبنم:فکر می کنم شما خیلی به فیلم هندی علاقمند هستید (خنده) مراسم خواستگاری ما خیلی سنتی و رسمی برگزار شد اما خوشبختانه هیچ اتفاق غیرقابل پیش بینی در آن نیفتاد و همه چیز خیلی خوب پیش رفت.

حس مادر شدن برای هر آدمی، یک حس متفاوت و دوست داشتنی است، نمی خواهید این حس را تجربه کنید؟

شبنم قلی خانی

- شبنم:فکر می کنم بهترین و عجیب ترین حس دنیا، مادر شدن است. مادر بودن یک حس طبیعی است که برای هر آدم سالمی وجود دارد چون به نوعی حس امتداد حیات و زندگی است. اینکه یک موجود را در درون خودت پرورش دهی و بعد هم برای او مادری کنی، حس بسیار لطیف، زیبا و دوست داشتنی است. برای تجربه این حس زیبا، باید همه شرایط فراهم باشد. با توجه به اینکه ما اینجا تنها هستیم و از خانواده هایمان دوریم، این اتفاق یک مقدار نگران کننده است.

- رضا:(لبخند...)

دنیای بازیگری شبنم قلی خانی

شبنم فعالیت بازیگری را در سال 1376 با بازی در تئاتر آنتیگونه در تئاتر شهر تهران آغازنمود. او موردتوجه شهریار بحرانی قرارگرفت و در فیلم سینمایی مریم مقدس به کارگردانی وی درخشید. او نقش مریم، مادر عیسی مسیح را در این فیلم سینمایی ایفاکرد.

شبنم قلی خانی در فیلم مریم مقدس

بازی شبنم قلی خانی در مریم مقدس 

او به زودی با علیرضا افخمی آشنا شد و در دو مجموعهٔ تلویزیونی پنجمین خورشید و پنج کیلومتر تا بهشت به کارگردانی وی درخشید.

شبنم قلی خانی در سریال پنج کیلومتر

هنرنمایی داریوش فرهنگ و شبنم قلی خانی در پنج کیلومتر تا بهشت

در سال 1384، برای بازی در مجموعهٔ تلویزیونی اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امینی جلوی دوربین رفت. او در این مجموعه به همراهی بازیگرانی چون پرویز پورحسینی، اکرم محمدی، یکتا ناصر، مهدی پاکدل و آتیلا پسیانی درخشید.

شبنم قلی خانی در اولین شب آرامش

بازی شبنم قلی خانی در اولین شب آرامش

شبنم در سال بعد در مجموعهٔ سال های برف و بنفشه به همراه سام درخشانی، لاله اسکندری، امیر آقایی و اسماعیل شنگله درخشید. این مجموعه از کانال های اروپا ، آمریکا و آسیا نیز پخش شد. وی در سال بعد برای بازی در مجموعهٔ تلویزیونی نردبانی به آسمان به کارگردانی محمدحسین لطیفی جلوی دوربین رفت. بخش هایی از این مجموعه در شهر سمرقند و بخارا در افغانستان تصویربرداری شد.

شبنم قلی خانی در سریال سالهای برف و بنفشه

سالهای برف و بنفشه با بازی سام درخشانی و شبنم قلی خانی

پنج شنبهٔ آخر ماه واپسین فیلمی است که شبنم قلی خانی در آن ایفای نقش کرده است. این فیلم در سال 1391 به کارگردانی ماشاءالله شاه مرادی زاده ساخته شد. این فیلم محتوای اجتماعی–مذهبی دارد و دربارهٔ چند جوان است که پارتی برگزار می کنند و روحانی وارد این خانه می شود. از بازیگران این فیلم سینمایی می توان به محمود پاک نیت در نقش روحانی اشاره نمود.

شبنم قلی خانی و محمود پاک نیت در سریال پنجشنبه آخر ماه واپسین

فیلم های شبنم قلی خانی