55 آنلاین به نقل از رکنا روستایی با فیلم ابد و یک روز تقریباً راه صدساله را یک‌شبه رفت و توانست با نخستین فیلم‌اش خود را به‌عنوان یک کارگردان آینده‌دار به سینمای ایران معرفی کند. او با فیلم بعدی خود، «متری شیش و نیم» نیز قدم‌های روبه جلویی برداشت و حالا قصد دارد با سومین اثرش به نام «برادران لیلا» یک بار دیگر توانمندی‌های خود در ساخت درام‌های اجتماعی را نشان دهد.

دیروز پروانه‌ی ساخت فیلم برادران لیلا صادر شده و روستایی پیش‌تولید فیلم جدید خود را آغاز کرده تا هرچه زودتر آن را جلوی دوربین ببرد.

برادران لیلا به تهیه‌کنندگی سعید روستایی و جواد نوروزبیگی ساخته می‌شود و طی روزهای آینده اسامی بازیگران و عوامل آن اعلام خواهد شد. بر اساس برخی شایعات و گمانه‌زنی در این فیلم دوباره شاهد همکاری نوید محمدزاده و سعید روستایی خواهیم بود.

بازی خوب محمدزاده در ابد و یک روز او را به یکی از محبوب‌ترین بازیگران سینمای ایران تبدیل کرد. او در متری شیش و نیم هم عملکرد قابل قبولی داشت و پس از نمایش این فیلم، برخی سکانس‌های احساسی آن با بازی نوید محمدزاده تا ماه‌ها در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شد. به همین خاطر همکاری دوباره‌ی این دو هنرمند می‌تواند جالب توجه باشد.

فیلم متری شیش و نیم از چند روز قبل با اسم «قانون تهران» در فرانسه روی پرده رفته و با استقبال خوبی از جانب سینمادوستان و منتقدان فرانسوی مواجه شده است.

بنا بر آمارهای منتشر شده، این فیلم طی ۱۰ روز نخست اکران‌اش در این کشور نزدیک به ۲۵۰ هزار دلار فروخته که برای یک فیلم ایرانی رقم جالب توجه‌ای است.

ژان فرانسیس راگر منقد «لوموند» در بخشی از یادداشت خود برای متری شیش و نیم نوشته است: «یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت فیلم روستایی این است که دنیایی ناشناخته را به پرده سینما می‌آورد. تصویری از جامعه‌ی ایران که درگیر فساد بوده و به‌واسطه‌ی مصرف مواد مخدر نابود شده است.»