سریال زخم کاری پر بیننده ترین سریال حال حاضر شبکه نمایش خانگی می باشد که از پلتفرم فیلیمو پخش می شود . سریال زخم کاری به قلم محمدحسین مهدویان و کارگردانی خودش ساخته شده است . سریال زخم کاری براساس برداشتی ازاد از رمان مکبث و بیست زخم کاری می باشد . این سریال با بازی خود جواد عزتی خیلی زود طرفداران زیادی پیدا کرد اما جنجال هم کم نداشت . سریال زخم کاری به شدت زیر تیغ سانسور رفت این سریال از سانسور در امان نبود و حتی مدتی پخش آن متوقف شد . 

حالا بسیاری از مردم این سریال را دنبال می کنند و هرهفته جمعه منتظر پخش قسمت جدید این مجموعه هستند . زخم کاری اولین سریال محمد حسین مهدویان است او در کارنامه خود فیلم هایی همچون ماجرای نیمروز و لاتاری را دارد او با ساخت این سریال به نوعی فیلد کاری اش را عوض کرده است . 

جواد عزتی دز زخم کاری

جواد عزتی در نمایی از سریال زخم کاری

مهدویان که توانسته با این سریال مخاطبان زیادی جذب کند از ترکیب بازیگرانی استفاده کرده است که در کار های قبلی اش نیز حضور داشتند . جواد عزتی که نقش مکبث ایرانی را با نام مالک بازی می کند یک قهرمان منفی است که به نوعی در دل مخاطبان جا باز کرده است . جواد عزتی که بعد از یک سال دوری از دنیای سینما با سریال زخم کاری به کار خودش ادامه داده توانسته تاثیر زیادی با ایفای نقش خود در مخاطبان ایجاد کند . اما در فضای مجازی نیز قسمت های زیادی از سریال پخش می گردد و مردم و کاربران نظرات زیادی در مورد انتهای این سریال دارند . 

زخم کاری که در نقطه اوج خود قرار دارد و در هر قسمت مخاطبان خودش را سورپرایز می کند و مخاطب را تشنه برای قسمت بعدی نگه می دارد . این سریال توانسته با استانداردهایی که رعایت می کند کاملا بیننده را درگیر قصه کند و کشش داستانی خوبی نیز داشته باشد . اما باید دید این سریال چگونه به پایان می رسد و آیا در اخر نیز مخاطبان خود را از این زخم کاری راضی نگه می دارد یا خیر ..... 

در ادامه قسمتی از نظر کاربران در سریال زخم کاری را مشاهده می کنید ...... 

زخم کاری 4

زخم کاری 3

زخم کاری 5

زخم کاری 6

زخم کاری

زخم کاری 2

  •