به نقل از سایت خانه فوتبال:روزهای گذشته خبر کناره گیری  نجمه جودکی  از اجرا در تلویزیون به گوش میرسد این مجری پرحاشیه درحال بررسی پیشنهادهایش برای حضور در سریال‌های تلویزیونی و نمایش خانگی است.

نجمه جودکی قرار است پس از سریال «فاصله ها» که نقش کوچکی به عنوان بازیگر داشت، این بار فضای بازیگری را به طور متمرکزتر و ویژه‌تر آن هم با همکاری با چهره‌های مطرح سینمای ایران تجربه کند.

سریال فاصله‌ها به کارگردانی حسین سهیلی زاده و محصول سال ۱۳۸۹ می‌باشد، این سریال برای اولین بار از شبکه سوم سیما پخش شد و جزو یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های دهه ۸۰ می‌باشد.

در این سریال بازیگرانی از جمله: دانیال حکیمی، شاهرخ استخری، نیما شاهرخ شاهی، بهاره افشاری، فاطمه گودرزی، پندار اکبری، سوگل طهماسبی، رضا توکلی، مریم کاویانی، حسن جوهرچی، ارسلان قاسمی، حمید شریف‌زاده، الناز حبیبی، شهرام عبدلی، آزاده مهدی‌زاده، روشنک گرامی و مریم معصومی به ایفای نقش پرداخته اند.

نجمه جودکی فارغ التحصیل لیسانس معماری از دانشگاه آزاد و دوره فیلمسازی و تدوین از موسسه سروش می باشد که از طریق رضا رشیدپور وارد عرصه اجرا شد 

اولین بار نجمه جودکی سال 1384 وقتی 15 ساله بود اجرای استیجی در آموزش و پرورش منطقه یک تهران را با حمایت مادرش تجربه کرد.

خانم نجمه جودکی در شهریور 1389 با اجرای برنامه زنده «فرصت ویژه» سیمای خانواده وارد شبکه یک شد و تا اسفند ماه این سال روی آنتن بود.

او سپس از سال 1390 با اجرای برنامه «کمی متفاوت» از شبکه یک به محبوبیت رسید و در نظرسنجی ها بعنوان بهترین مجری شبکه یک از سوی مردم انتخاب شد.