قیمت محصولات ایران خودرو | جدول قیمت ها

به گزارش شمانیوز، قیمت محصولات ایران خودرو در بازار امروز 20 شهریور مشخص شد.حراج محصولات ایران خودرو در قالب بیست و دومین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات این شرکت با عرضه سه محصول پرمتقاضی از یکشنبه بیست و یکم شهریو به مدت سه روز اجرایی می‌شود.

ایران خودرو

پژو ۲۰۷ دستی معادل ۱۳۶ میلیون تومان ارزان‌تر از بازار، پژو پارس (TU5) 162 میلیون تومان ارزان‌تر از بازار و پژو پارس بنزینی ۱۳۴ میلیون تومان ارزان‌تر از بازار. این لیستی از رانتی است که قرار است در هفته جدید بزرگترین خودروساز دولتی کشور توزیع کند.

با وجود زیان‌ده بودن خودروسازان و ادعای بهبود اوضاع بازار توسط دولتمردان همچنان خودروسازان اصرار دارند که به تعدادی خاص خودروهایی ارزان‌تر از بازار بفروشند.

تغییر دولت، وعده تولید سه میلیون خودرو در سال و کاهش قیمت خودرو هیچ کدام مانع از تداوم طرح فروش فوق‌العاده خودروسازان نشده و در هفته جدید قرار است مجددا رانت توزیع شود.

 

حراج محصولات ایران خودرو در قالب بیست و دومین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات این شرکت با عرضه سه محصول پرمتقاضی از یکشنبه بیست و یکم شهریو به مدت سه روز اجرایی می‌شود.

در این مرحله از فروش فوق‌العاده، سه محصول پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، پارس TU۵ و پارس بنزینی عرضه می‌شود.

اکنون قیمت پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای برای مصرف‌کننده نهایی ۲۱۶ میلیون تومان و ۲۶۳ هزار تومان اعلام شده است. این محصول در بازار ۳۵۲ میلیون تومان عرضه می‌شود. قیمت کارخانه‌ای پژو پارس TU۵، اکنون ۱۴۵ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان و قیمت این محصول در بازار ۳۰۷ میلیون تومان است.

همچنین ایران خودرو، پژو پارس بنزینی را حدود ۱۴۰ میلیون و ۲۷۳ هزار تومان به فروش می‌رساند. قیمت این محصول در بازار ۲۷۴ میلیون تومان است.

بدین ترتیب حتی در برخی خودروها ممکن است میزان رانت به اندازه کل پول نقدی باشد که فروشنده پرداخت می‌کند./ تجارت نیوز