شاهرخ استخری در 14 مهرماه سال 1359 در تهران به دنیا آمد شاهرخ استخری بعد از سالها فاصله گرفتن از بازیگری و تلویزیون یکی دو سالیست به دنیای بازیگری برگشته است . شاهرخ استخری و  همسرش سپیده بزمی پور حضور پر رنگی در فضای مجازی دارند و تبدیل به بلاگر شده اند. شاهرخ استخری یک خواهر به نام نیلوفر دارد و دو دختر به نام های نبات و پناه ، در ادامه او عکسی از خود و خانواده اش در فضای مجازی منتشر کرده . به تازگی همسر شاهرخ اسخری عکس جنجالی از خود منتشر کرد که سوژه خبرنگاران شد.

شاهرخ استخری از چهره های فعال در اینستاگرام است. جالب است همسر شاهرخ استخری نیز در این فضای مجازی بسیار پررنگ ظاهر می شود. به تازگی ماجرای طلاق و بازگشت مهراد جم به کشور با واکنش شاهرخ استخری همراه شد. شاهرخ استخری در یک استوری به این ماجرا پرداخت. در ادامه استوری شاهرخ استخری را ببینید.

شاهرخ استخری بازیگر تلویزیون و سینما است. شاهرخ استخری با انتشار یک استوری در صفحه رسمی اینستاگرامش ازدواج مهراد جم را به سخره گرفت. شاهرخ استخری در استوری خود نوشت: مهراد جم جان، دین رو به دنیا فروختی گل عمو

شاهرخ استخری

 

 شاهرخ استخری کیست؟

شاهرخ استخری بازیگر ایرانی است که با نقش آفرینی در سریال دلدادگان معروف شد. شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد. سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری از بلاگر های مشهور اینستاگرام است. شاهرخ استخری هم اکنون به همراه همسر و فرزندانش به بلژیک سفر کرده است .

چکیده ای از بیوگرافی شاهرخ استخری:

نام:شاهرخ

نام خانوادگی:استخری

تاریخ تولد:1359/7/14

محل تولد:تهران

تحصیلات:فارغ التحصیل مهندسی صنایع

تاهل:متاهل

فرزندان:۲دختر به نام پناه و نبات

نخستین تجریه بازیگری شاهرخ استخری

شاهرخ استخری نخستین کار بازیگری خود را در سال ۸۴ با حضور در « یک شب همین طوری کنارم باش » به کارگردانی علی همراز تجربه کرد.

دو سال بعدتر با حضور در مجموعه پریدخت، به کارگردانی سامان مقدم وارد تلویزیون شد، وی در این سریال پارتنر (بازیگر نقش مقابل) لیلا حاتمی بود.

حضور در سریال تلویزیونی دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده باعث شهرت و محبوبیت وی شد، شاهرخ استخری در این سریال یکی از نقش های اصلی را بر عهده داشت.

شاهرخ استخری متاهل است و چندین سال است که با سپیده بزمی پور ازدواج کرده است، این زوج دارای یک فرزند دختر به نام پناه می باشند.

شاهرخ استخری برعکس بسیاری از بازیگران جوان که ترجیح می‌دهند مسیر هنری زندگیشان را با چالش مواجه نکنند، از ۵ سال پیش زندگی مشترک خود را آغاز کرد و خیلی زود صاحب دختری زیبا به نام “پناه” شد که چندی پیش تولد ۴سالگی‌اش را جشن گرفت.

شاهرخ استخری: طرفداران زیادی در فضای مجازی دارم

در بخش فضای مجازی شاهرخ استخری به طرفداران وفادارش اشاره نمود و توضیح داد: من پیش‌بینی می‌کردم که بعد از ازدواجم از میزان هوادارنم کم شود اما اصلا از این موضوع نمی‌ترسیدم. آنها با من از دلنوازان تا الان ماندند و ثابت کردند که چقدر وفادار هستند، من در این مورد خیلی ادعایم می‌شود. شما نمی‌دانید که چه کارهایی از پس اینها برمی‌آید و همین الان اگر اعلام کنم تا یک ساعت دیگر ۲۰ هزار تا کامنت «شاهرخ» می‌توانند زیر یکی از پست‌های شما بگذارند.

ظلی‌پور در بخش دیگری از گفتگو با طرح این سوال که خیلی‌ها می‌گویند تو همسر پولدار داری، بیان نمود من متاسفم که الان سوییچ ماشین ملاک اعتبار و شخصیت آدم‌ها شده است، خانواده همسر من اصلا متمول نیستند. همسرم نیز از ۱۶ سالگی کف کارخانه کار کرده و روی پای خودش ایستاده این ملاک من برای ازدواج با او بود. من هم ده سال مستقل و تنها زندگی کردم، پدر من هم کارمند است و بخشی از کودکی‌ام در زمان جنگ در جزیره خارک گذشته است. برای همین باید بگویم که ما با سختی به این جایگاه رسیدیم.

وی همچنین به این نکته اشاره نمود که اصلا دوست ندارد که عکس همسرش جایی منتشر شود چون نمی‌خواهد که او را کسی بشناسد و ما را مقایسه کنند و بگویند به هم می آیید یا نمیایید.

نحوه شروع بازیگری شاهرخ استخری

شاهرخ استخری پس از اتمام تحصیلات آکادمیک خود با حضور در تئاتر اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال ۸۲-۱۳۸۱ گام بر عرصه ی هنــر نهاد و سپس یک دوره ی بازیگری زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و هدایت هاشمی گذراند. وی با تله فیلم “تلــخون” ساخته علیرضا امینی به طور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و پله به پله از “پریدخت” گرفته تا “مثل هیچ کس” و سپس “ماه عســل” و نقطه ی عطف همه ی فعالیتهایش که سریال “دل نوازان” است و بعد از آن “فاصله‌ها” جایگاه خویش را در میان مخاطبانش یافت.

استخری در سریال “دل نوازان” ساخته پیشین حسین سهیلی زاده ایفاگر نقش بهزاد بود و این آشنایی سبب شد تا در سریال “فاصله‌ها”، نقش سعید را بازی کند. او می‌گوید: مسیر هنری ام با بازی در سریال “دل نوازان” تغییر کرد. البته ورودم به دنیای بازیگری را مدیون علیرضا امینی هستم.

شاهرخ استخری در چه فیلم های سینمایی و تلویزیونی بازی کرده است؟

۱۳۹۴ آن آواز غمناک

۱۳۹۳ دوربین

۱۳۹۳ تعطیلات

۱۳۹۲ تقدیر نهایی

۱۳۹۱ کبریت سوخته

۱۳۹۱ سوگند

۱۳۹۰ پس کوچه های شمرون

۱۳۹۰ برگشت ناپذیر

۱۳۹۰ ساعت شلوغی

۱۳۹۰ یک دو سه

۱۳۹۰ چک

۱۳۸۶ تلخون

۱۳۸۷ شریک

۱۳۸۴ یک شب همین طوری کنارم باش

1397 فیلم کوتاه جاده فرعی