تور کیش مسیری پر طرفدار و مقصدی ایده آل به شمار می آید که  جاهای دیدنی بسیاری دارد که سواحل زیبا، تفریحات جذاب، مراکز خرید مدرن، هتل های لوکس و مجلل، رستوران های دریایی و بین المللی باعث شده که جزیره کیش همواره پرمخاطب باشد و در زمان های مختلف گردشگران در آن حضور داشته باشند.

جزیره کیش جزو چهار مکان در جهان است که درصد بالایی اکسیژن دارد؛ وجود حجم بالای اکسیژن در هوا مانع این است که دچار خستگی و کسالت شوید و در زمانی که در این جزیره حضور دارید شاد و سرحال خواهید بود. پس سفر به کیش یکی از بهترین گزینه ها برای رفع خستگی و رسیدن به آرامش است.

جزیره کیش دیدنی های بسیاری را در دل خود جای داده است و زیبایی ساحل و دریای آن نظر هر ببیننده ای را به خود جلب می کند. گردشگران در سفر به کیش متفاوت‌ترین تفریحات و لحظات را تجربه خواهند کرد به همین دلیل تور کیش از محبوب‌ترین تورها است. قیمت این تورها به مقصد کیش در فصول مختلف سال متفاوت است و گاهی اوقات با قیمت مناسب تری مخصوصا در فصل تابستان ارائه می شوند که فرصتی عالی برای سفر به کیش هستند. اگر می خواهید با ارزان‌ترین تور کیش و علت آن بیشتر آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

تور کیش

آیا همیشه تور لحظه آخری ارزان ترین تور کیش است؟

تور کیش در تابستان ارزان ترین تورها هستند و به عنوان تور لحظه آخری نیز از آن ها یاد می کنند. اما همیشه تورهای لحظه آخری بر خلاف تصور بسیاری از افراد دارای پایین ترین قیمت ممکن نیستند. در واقع منظور از تور لحظه آخری تورهایی هستند که در آن ها ظرفیت هتل یا صندلی های هواپیما کامل نشده است  و چارتر کننده با قیمت پایین تری اقدام به فروش بلیط تورهای خود می نماید. اما در برخی شرایط خاص تورهای لحظه آخری حتی با قیمت بالاتری نیز به فروش می رسند.

این تورهای لحظه آخری معایبی نیز دارند مانند اینکه فرد دارای حق انتخاب هتل نیست  و ممکن است که هتل بی کیفیتی در نظر گرفته شده باشد. علاوه بر این تورهای لحظه آخری دارای قابلیت استرداد نیستند. بنابراین به این موضوع توجه داشته باشید که تورهای ارزان قیمت تابستان با تورهای لحظه آخری در سایر فصول سال شرایط یکسانی ندارند.

تور کیش در زمان های مختلفی از سال برگزار می شود و دارای قیمت های گوناگونی می باشد. عوامل متعددی قیمت این تورهای هیجان انگیز را تحت تاثیر قرار می دهد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به مدت سفر، تعداد روزهای اقامت، زمان و فصل سفر از لحاظ شلوغ یا خلوت بودن کیش، چند ستاره بودن هتل و کیفیت آن، خدمات و امکاناتی که تور ارائه می دهد و… اشاره نمود.

 بهترین زمان سفر به کیش در فصول سرد سال است، همچنین آخر هفته ها و در تعطیلات به خصوص تعطیلات عید و تابستان که جشنواره ها و کنسرت های زیادی برگزار می شود، کیش پر از گردشگر است. پس در این زمان ها انتظار تور ارزان را نداشته باشید و برای رزرو تور ارزان کیش در زمان های پر گردشگر باید به دنبال اقامتگاه های ارزان تر باشید و در این صورت قیمت و هزینه های تور کیش کیفیت سفرتان را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

بهترین هتل ها در تور کیش

 

هتل های 5 ستاره کیش: اگر قصد اقامت در هتلی پنج ستاره با امکانات ایده آل را دارید هتل هایی مانند هتل پارمیس، هتل مارینا، هتل شایان، هتل شایگان، هتل داریوش، هتل ترنج، هتل ویدا، هتل میراژ، هتل کوروش و هتل بین المللی کیش، پیشنهاد ما برای مسافرانی است که قصد اقامتی مجلل در کیش را دارند.

هتل های 4 ستاره کیش: برای اقامت در هتل های چهار ستاره گزینه هایی مانند هتل فلامینگو، هتل سارا، هتل آرامیس، هتل گامبرون، هتل هلیا، هتل سورینت صدف، هتل ایران، هتل آریان می تواند بهترین گزینه ها باشند.

تور کیش

هتل های 3 ستاره کیش:در میان هتل های سه ستاره کیش می توان سراغ هتل هایی چون هتل گراند، هتل جام جم، هتل آفتاب شرق، هتل سیمرغ، هتل شایلی، هتل قائم، هتل سان رایز، هتل تعطیلات، هتل آنا، هتل لوتوس، هتل گاردنیا و هتل پارس نیک رفت تا اقامتی به صرفه و ایده آل را در تور کیش داشته باشید.

هتل های دو ستاره کیش:برای اقامت در هتل های ارزان کیش در میان هتل های دو ستاره کیش می توان هتل تماشا، پانیذ، ستاره، آرا، خاتم، سالار، ققنوس، فارابی، دریا و کوثر را برای اقامت در کیش انتخاب کرد.

هتل های یک ستاره کیش: هتل فرشتگان، هتل پردیس، هتل آسیا، هتل ساها، هتل خیام و هتل قاصدک جزو هتل های تک ستاره کیش است که جزو ارزان ترین ها به شمار می آیند.

هتل آپارتمان های کیش

هتل آپارتمان ها و مجتمع های اقامتی کیش از دیگر انتخاب های گردشگران برای اقامت است که می توان مجتمع های اقامتی چون مجتمع اقامتی احتشام، مجتمع اقامتی قصر آرمانی، مجتمع اقامتی گلستان، مجتمع اقامتی ستاره و مجتمع اقامتی مدائن را نام برد.

البته برای اقامت در کیش هتل آپارتمان ها و یا مجتمع های اقامتی از دیگر گزینه های پیش روست. همچنین مسافران و گردشگران تور کیش برای اقامت خود می توانند سوئیت های شخصی کیش را رزرو کنند.

غذاهای خوشمزه در کدام یک از رستوران های کیش است؟

در کیش مانند سایر جزیره‌ها، غذاهای دریایی رایج است. اما این جزیره غذاهای محلی خاص خود مثل سمک مشوی، مرقوق یا مرگوگ، محمر، مضروبه، مجبوس لحم را دارد. بسیاری از رستوران‌های خوب در کیش وجود دارند که انواع مختلفی از غذاهای ایرانی و همچنین غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کنند. به عنوان مثال رستوران‌های کوه نور، پدیده، عمو اکبر، رویال استار، میرمهنا، توتی فروتی و شب‌های کیش. اگر علاقمند به خوردن فست فود هستید، رستوران سوپر استار می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

به دلیل هوای گرم جزیره، نوشیدنی‌های سرد واقعا مطلوب است. بنابراین کافی شاپ امیر شکلات و بستنی‌های خوشمزه آن، می‌تواند پیشنهاد خوبی باشد. کافه‌های زیبایی نیز در کیش وجود دارد که می‌توانید از آنجا لذت ببرید مانند کافه کاکتوس‌، میکافه، کافه رستوران نخل ساحلی و کافه میلاجه.

مراکز خرید کیش

کیش یکی از مناطق خوب برای خرید کردن است ، بسیاری از گردشگران علاوه بر گردش با هدف خرید به این جزیره می روند ، مراکز خرید کیش بسیار متنوع هستند و در سال های اخیر نیز بسیار توسعه یافته اند ، د رکیش می توانید خریدهای بسیار گران و لاکچری یا ارزان و مقرون به صرفه ولی با کیفیت داشته باشید ، این بستگی به سلیقه و حوصله شما دارد ، اقتصاد کیش بر روی همین مراکز خرید و جاذبه های آن استوار است ، از مراکز خرید خوب کیش می توان به بازارهای پردیس ها ، بازار مروارید ، مریم ، ونوس ، مرکز تجاری و زیتون اشاره کرد ، تعداد مراکز خرید کیش بسیار زیاد است و این بازارها به یکدیگر نزدیک هیتند و با قدم زد می توانید از چندین مرکز خرید باردید کنید.