بهرام رادان | بهرام رادان بیوگرافی

عکس لاکچری بهرام رادان و همسرش در تعطیلات عید میلادی غوغا کرد

عکسی از بهرام رادان و همسرش که نظر کاربران را جلب کرد.

عکس لاکچری بهرام رادان و همسرش در تعطیلات عید میلادی غوغا کرد
کدخبر : 8338
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

بهرام رادان با بازی در فیلم شمعی در باد مشهور شده و فیلم سنتوری نیز او را به اوج شهرت و معروفیت رسانده است. بهرام رادان علاوه بر بازیگری در حرفه مدلینگ نیز فعالیت دارد. خبر ازدواج بهرام رادان به تازگی پخش شده و واکنش های زیادی را به همراه داشت.بهرام رادان اخیرا در فیلم نمایش خانگی جیران نیز بازی کرده است و نقدهای زیادی بر بازی او وارد شده است.بهرام رادان این خبر را در 13 فروردین اعلام کرد و مخاطبان تصور می کردند که این خبر کذب بوده ولی بعد ها نیز فیلم هایی از ماه عسل و مسافرت بهرام رادان در اینستاگرام پخش شده است.

پژمان جمشیدی

مینا مختاری طراح لباس و صاحب مزونی به نام میمو است که در آن مانتوهای طراحی شده توسط خود را به فروش می رساند. بهرام رادان و مینا مختاری همزمان با روز سیزده با انتشار ویدئویی مشترک در اینستاگرام شان رابطه عاشقانه خود را علنی کردند.

وی خواهری به نام ژیلا و برادری به نام شهرام دارد که هر دو بزرگ تر از او هستند. شهرام رادان متخصص طب سوزنی و ساکن آمریکا است و ژیلا رادان در ایران زندگی می کند.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران مشهور ایرانی تصاویری از مریم امیرجلالی , ساقی حاجی پور , پدرام کریمی , نجمه جودکی , نیما شاهرخ شاهی , هدی زین العابدین , علی کاظمی , شهرزاد کمال زاده , محمود دینی , شبنم مقدمی , سیما تیرانداز , بهنوش طباطبایی و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام هنرمندان را مشاهده کنید.

این روزها شاهد عاشقانه بهرام رادان در سریال جیران هستید، شاه عاشقی که برای معشوق می سراید و می نوازد. گرچه این عاشقانه در دل تاریخ اتفاق افتاده اما بازیگر نقش ناصرالدین شاه عاشقانه ای را در واقعیت نیز رقم زده و خبر ازدواجش را منتشر ساخته است.

مینا مختاری و بهرام رادان با انتشار پستی مشترک در صفحه اینستاگرامشان در 13 فروردین سال 1401 خبر ازدواج خود را علنی نمودند. تصاویری که در صفحه شخصی خانم طراح وجود دارد، گویای آن است که ایشان در سفر اخیر بهرام رادان به آفریقا همراه شان بوده اند.

بهرام رادان بازیگر، خواننده و تهیه‌کننده موسیقی است که کارنامه هنری پرباری دارد و در فیلم‌های فیلم‌سازان سرشناسی چون داریوش مهرجویی و مسعود کیمیایی و واروژ کریم‌مسیحی، پوران درخشنده و رخشان بنی‌اعتماد بازی کرده است. او به تازگی در جیران اثر حسن فتحی نقش ناصرالدین شاه را ایفا نموده است.

بهرام رادان هنرپیشه معروف سینمای ایران می باشد. وی مدتی است که ازدواج کرده و متاهل است، همسر ایشان در عرصه مدلینگ فعالیت می کند. وی علاوه بر بازیگری به عنوان تهیه کننده نیز در سینما حضور دارد. در قسمت زیر تصویر دیده نشده از کودکی بهرام رادان بازیگر فیلم ابلق را قرار داده ایم.

تصویری جالب از دوران کودکی بازیگر معروف سینما را مشاهده کنید:

بهرام رادان

بازیگران و عوامل فیلم ابلق با بازی بهرام رادان

کارگردان: نرگس آبیار، فیلمنامه: نرگس آبیار و پریسا کرزیان، تهیه‌کننده: محمدحسین قاسمی، مدیر فیلمبرداری: سامان لطفیان، تدوین: حمید نجفی‌راد، بازیگران: بهرام رادان، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، مهران احمدی، گلاره عباسی، گیتی معینی و شادی کرم‌رودی.

نرگس آبیار ظرف ۱۰ سال و با ۴ فیلم، خود را از سطح یک کارگردان جوان و جویای نام به بالاترین سطح سینمای ایران رساند و در این میان تجربیات مختلفی را پشت سر گذاشت.

اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند، شیار ۱۴۳، نفس و شبی که ماه کامل شد بیشتر از آنکه به هم شبیه باشند، متفاوت‌‌اند اما در یک نکته به اشتراک می‌رسند: بی‌رحمی روانه شده از سوی راوی و خالق قصه به سمت قهرمان. آبیار ابایی ندارد از رنج دادن شخصیت‌های قصه به شیوه‌های مختلف و اصولا فیلم‌هایش درباره به نتیجه نرسیدن مقاومت قهرمان در برابر جهان بی‌رحم و شکست‌ناپذیر پیرامون اوست که نهایتا هر رویایی را به حسرت و ماتم تبدیل می‌کند.

با آگاهی از این رویکرد و جهان‌بینی آبیار در قصه‌گویی و فیلمسازی، کنجکاوی پیرامون فیلم ابلق چند برابر هم می‌شود و باید منتظر بروز اجتناب‌ناپذیر سنگدلی و خشونت مولف در بخشی از جهان قصه‌ای که باشیم که در حاشیه شهر تهران و با محوریت یک زن جوان اتفاق می‌افتد.

همین نکته و در عین حال توانایی آبیار در پرداخت قصه‌‌ها از منظر یک شخصیت زن موجب تفاوت فیلم ابلق خواهد بود، با دیگر فیلم‌های مهم و پرسروصدایی که سال‌های اخیر در پایین شهر و با حضور شخصیت‌های فقیر و محروم ساخته شده‌اند.

بهرام رادان، سفیر سازمان ملل

از سال 1389 بهرام رادان به عنوان سفیر ایرانی برنامه جهانی غذا در مبارزه علیه گرسنگی منصوب شد تا سطح آگاهی ایرانیان را در مورد گرسنگی جهانی و مسائل مربوط به پناهندگان در کشور را ارتقا دهد.

خوانندگی بهرام رادان

بهرام رادان یکی از بازیگرانی است که در زمینه خوانندگی فعالیت دارد. اولین آلبوم این هنرمند با نام «روی دیگر» در بهمن ماه سال 1391 منتشر شد و شامل 9قطعه به زبان فارسی و 3قطعه به زبان انگلیسی است.

گفتگو با بهرام رادان

کار جدیدت، انتشار آلبوم موسیقی یک تجربه تازه است. تجربه کردن به خودی خود کار جالبی است یا نه؟بعضی مواقع تجربه‌کردن اتفاقی است که تو می‌توانی در اتاق خانه‌ات آن را انجام بدهی، اما وقتی که می‌خواهی از اتاق خارجش کنی،‌ باید اعتماد بیشتری به آن داشته باشی. حالا اگر مخاطب این تجربه، کل جامعه باشد چی؟وقتی کاری را در تیراژ بسیار وسیع در سطح یک مملکتی به این بزرگی پخش می‌کنیم باید اطمینان کافی به خودمان داشته باشیم. ما چنین اطمینانی را به کارمان داریم و هنوز هم روی حرف‌های خودمان هستیم. البته هیچ‌وقت به این فکر نکردیم که چه کسی خوشش بیاید و چه کسی خوشش نیاید. گروهی بودیم در کنار هم که به کارمان ایمان و اطمینان داشتیم که مخاطب خودمان را پیدا خواهیم کرد. البته جذب مخاطب در این آلبوم به دلایلی دشوارتر  بود؛ یک دلیل ژانر خاص آلبوم بود  و دلیل دیگر  خواننده این آلبوم اگر هر آدم معروفی بخواهد کاری را غیر از آن کاری که در آن شهره است، انجام دهد، با یکسری از پیش‌فرض‌هایی که عمدتا هم منفی خواهد بود، مواجه می‌شود. من یک‌بار قبل از انتشار آلبومم با بنده‌خدایی بحث می‌کردم، ایشان از خواندن حامد بهداد ایراد می‌گرفتند، من گفتم خب اگر شما صدای ایشان را دوست ندارید، آهنگ را گوش نکنید. گفت: نه، بهداد اصلا نباید بخواند. من حال نمی‌کنم که بهداد آهنگ بخواند. جواب دادم، خب خیلی‌ها هم هستند که خوششان می آید  او بخواند. بحثمان بالا گرفت من گفتم شما استقلالی هستید یا پرسپولیسی؟ گفت: پرسپولیسی. گفتم فکر می‌کنم محبوب‌ترین بازیکن پرسپولیس «علی کریمی» است. گفت: بله. گفتم اگر امروز این خبر را به شما بدهم که علی‌کریمی می‌خواهد فیلم بازی کند، شما چه واکنشی نشان می‌دهید؟ گفت: مسلم است که نباید فیلم بازی کند گفتم چرا نباید فیلم بازی کند، هنوز که بازیگری نکرده که بدانیم موفق می‌شود یا نه؟شاید تبحرش در زمینه بازیگری بیشتر از مهارتش در زمینه فوتبال باشد. شما که نمی‌توانید قبل از اینکه جرم اتفاق بیفتد، رای صادر کنید.همه اینها پیش‌فرض‌هایی بود که از ابتدا می‌دانستیم با آنها  مشکل پیدا خواهیم کرد.

یک نکته مهم در آلبوم تو نامتعارف بودن آن است. چرا اصرار به این کار داشتی؟

سعی نکردیم آهنگ‌های آلبوم را شبیه آهنگ‌هایی که در کوچه و خیابان شنیده می‌شود، بسازیم. سعی کردیم در ذهنیت خودمان تا حدی ساختارشکنی کنیم و کاری را انجام دهیم که شبیه موسیقی‌های شنیده‌شده ایرانی نباشد. با این حال بعضی‌ها می‌گویند شما شبیه فلانی و فلانی کار کرده‌اید. این مسئله برای من که اینقدر روی تفاوت این کار تاکید داشتم ناراحت کننده است. مثلا مات و مبهوت می‌مانم که چرا موزیسین پرمدعایی می‌گوید: فلان آهنگ شما شبیه فلان آهنگ معروف در دنیاست. من می‌گویم آقای عزیز دو تا آهنگ را با هم بگذار. بعد که جدی بحث می‌کنیم متوجه می‌شویم ایشان در کل آهنگ پرکاشن ابتدای آهنگ را شبیه می‌داند؛ خب اینکه نشد! در هر صورت آلبوم «روی دیگر» یک کار دلی بود که گروه دوستش داشتند، خود من واقعا به آلبوم علاقه دارم و از طرف دیگر هم مطمئنا به آن اعتماد رسیده بودیم که در این تیراژ وسیع آلبوم را منتشر کردیم.

این داستان را قبلا هم در سینما و هم در تئاتر داشته‌ایم. مثل موضع‌گیری بهزاد فراهانی نسبت به حضور مهناز افشار در تئاتر. یکجور فضای حراست شغلی وجود دارد که علیه تازه‌واردهاست. 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان