وام فوری | ثبت نام وام فوری

وام فوری با اقساط ماهی 3 میلیون تومان | وام فوری 30 میلیونی بدون ضامن

موسسات، اصناف و شرکت‌هایی که مشتری بانک مسکن بوده و مایل به رفع نیازهای فوری تمام پرسنل و کارمندان خود هستند، می‌توانند از طرح تسهیلاتی «کارگشا»ی این مجموعه استفاده کنند.

وام فوری با اقساط ماهی 3 میلیون تومان | وام فوری 30 میلیونی بدون ضامن
کدخبر : 12301
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

وام فوری یکی از تسهیلات بانکی وسوسه برانگیز است.در شرایط اقتصادی فعلی و کمبود نقدینگی، مردم را تشویق به گرفتن وام فوری میکند. زوج های جوان و کار آفرینان برای شروع تازه می توانند از وام فوری برای تحول زندگی خود استفاده کنند. نیاز به وجه نقد برای شروع یا اتمام کاری باعث پیداکردن طرفداران زیادی برای وام فوری شده است. اخبار جدید از وام فوری را در ادامه بخوانید.

موسسات، اصناف و شرکت‌هایی که مشتری بانک مسکن بوده و مایل به رفع نیازهای فوری تمام پرسنل و کارمندان خود هستند، می‌توانند از طرح تسهیلاتی «کارگشا»ی این مجموعه استفاده کنند.

افرادی که مایل به دریافت وام 30 میلیون تومانی بانک مسکن هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت افتتاح کنند. لازم به ذکر است که این مبلغ وام برای اعضای هیئت مدیره شرکت‌ها و موسسات مختلف تدارک دیده شده است. متقاضیانی که مایل به دریافت این وام هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. کارکنان بانک‌ها می‌توانند به صورت ضربدری ضامن یکدیگر شوند. سود این تسهیلات 23 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 12 ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن میزان هر قسط 2 میلیون و 822 هزار و 290 تومان است. کل سود تسهیلات، 3 میلیون و 867 هزار و 476 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 33 میلیون و 927 هزار و 476 تومان خواهد بود.

مطالب مفید و مختصر درباره بانک مسکن

بانک مسکن سال 1358 از ادغام بانک‌های رهنی ایران، ساختمان، شرکت سرمایه گذاری‌های ساختمانی بانک‌های ایران و 13 شرکت پس انداز و وام مسکن تشکیل شد. هم اکنون این مجموعه با شبکه گسترده خود در سطح کشور به عنوان بنگاه اقتصادی معتبر علاوه بر تولید واحدهای مسکونی در جهت اعطای تسهیلات و خدمات بخش مسکن شامل تسهیلات، افتتاح حساب جاری، صدور انواع ضمانت نامه‌ها، حوالجات، خدمات چک فاکس، چک مسافرتی، انواع امور ارزی و اعتبار اسنادی و انواع خدمات الکترونیکی فعالیت دارد.

این مجموعه تاکنون توانسته تندیس شانزدهمین دوره جشنواره ملی انتشارات، نشان برتر بانک مسکن جشنواره شهید رجایی و … را به دست آورد.

بانک کارآفرین به آن دسته از مشتریان خوش حساب خود که کمبود نقدینگی دارند، در قالب طرح «صبا» وام 200 میلیون تومانی اعطا می‌کند. متقاضیان این تسهیلات باید میانگین حساب مناسب داشته باشند.

آن دسته از مشتریان بانک کارآفرین که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی این مجموعه هستند باید در یکی از شعب آن سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. ضمانت اصلی برای دریافت 60 میلیون تومان تسهیلات، داشتن دو ضامن رسمی و برای مبالغ بالاتر از آن ارائه سند ملکی است. اگر سند ملکی برای تضمین وام باشد، نباید همزمان در رهن بانک دیگر قرار بگیرد. نرخ سود این تسهیلات 24 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن نیز به 60 ماه می‌رسد. لازم به ذکر است که 22 درصد از مبلغ وام تا زمان بازپرداخت آن، یعنی حداکثر 60 ماه، در بانک مسدود خواهد بود.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 5 میلیون و 753 هزار و 593 تومان است. کل سود تسهیلات، 145 میلیون و 215 هزار و 590 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 346 میلیون و 175 هزار و 590 تومان خواهد بود.

آشنایی با برخی از دستاوردها و خدمات بانک کارآفرین

بانک کارآفرین سال 1380 در راستای ارائه خدمات متنوع بانکی، افتتاح حساب جاری، جلب مشتریان بیشتر و در مجموع استفاده بهینه از منابع فعالیت خود را آغاز کرد.

این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود توانسته استاندارد آموزشی بین المللی کنترل کیفیت، عال‌ترین نشان شفافیت مالی از سیزدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران سال 1401، عنوان گزارش مقبول از حسابرس مستقل، جایزه ملی خلاقیت هفدهمین جشنواره ملی روابط عمومی‌های سراسر کشور و … را به دست آورد.

قشر فرهنگی کشور که از مشتریان بانک شهر هستند می‌توانند به منظور رفع کمبود نقدینگی برای خرید کالای بادوام، تعمیر و بازسازی مسکن و تامین ودیعه خانه از وام 200 میلیون تومانی طرح «اساتید» این مجموعه استفاده کنند.

اساتید دانشگاه‌ها و فرهنگیانی که از خدمات بانک شهر استفاده می‌کنند به منظور بهره گیری از وام طرح اساتید باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. ضمنا باید حداقل سه ماه از خواب سپرده مشتریان بگذرد تا امکان درخواست این تسهیلات برایشان فراهم شود. داشتن گردش حساب مناسب نیز برای این دریافت این تسهیلات ضروری است. در صورتی که فرد مایل به دریافت وام 50 میلیون تومانی باشد باید دو ضامن کسر از حقوق به بانک ارائه دهد. به منظور دریافت مبالغ بالاتر هم سند ملکی احتیاج است. سود این تسهیلات 23 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 60 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 5 میلیون و 638 هزار و 94 تومان است. کل سود تسهیلات، 138 میلیون و 285 هزار و 653 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 339 میلیون و 243 هزار و 653 تومان خواهد بود.

اندکی درباره بانک شهر و دستاوردهای آن بدانید

بانک شهر با هدف تامین نیاز شهرداری‌ها به اعتبارات کلان، تامین نقدینگی و سرمایه و پوشش هزینه‌ها و مخارج شهرها در راستای تحقق توسعه شهری و تجربه خودکفایی از سال 1387 به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

این مجموعه تاکنون توانسته تندیس زرین سرآمدی چهارمین دوره تقدیر از سرآمدان روابط عمومی 94، سیمرغ زرین مدیر برتر سال 93 و … را به دست آورد.

بانک گردشگری به منظور جبران کمبود نقدینگی مشتریان خود برای خرید کالاهای بادوام و لوازم خانگی، طرح تسهیلاتی «خرید کالا» را ارائه داده است. سقف وام این طرح به 100 میلیون تومان می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان