عکس های یلدایی بسیاری از بازیگران در شب یلدا در کنار سفره یلدا در فضای مجازی توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد که درادامه می بینید. 

خانواده منوچهر هادی و یکتا ناصر به همراه دخترش در شب یلدا 

78770883_2844921628874809_798882583191473353_n

منوچهر هادی در سال 1351 در تهران به دنیا آمد.وی درسال 1363 درجنگ ایران وعراق پدرش را ازدست دادو پس از دریافت دیپلم در رشته الکتروتکنیک پا به عرصه هنر گذاشت. و تجربه هایی چون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارک را از سر گذراند.

یکتا ناصر (متولد 12 آبان 1357 در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. وی فعالیت در سینما را با بازی در فیلم ساقی شروع کرده است. برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر، برای فیلم «یکی می خواد باهات حرف بزنه»

بهاره رهنما

998617716-parsnaz-com

بهاره رهنما در 10 آذر سال 1352 در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شد. وی لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است.

او همسر پیمان قاسم خانی نویسنده سینما و جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. او یک دختر به نام پریا قاسم خانی دارد. پریا تجربه حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی بانو را دارد. 

برای اولین بار با فیلم افعی به سینما آمد. سپس با همسرش در فیلم عاشقانه بازی کرد. او در سال 1380 بازی در یک فیلم کمدی نان و عشق و موتور هزار را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلمهای کمدی داشت. بعدها از پیمان قاسم خانی جدا شد و به عقد امیرخسرو عباسی درآمد که اخیرا شایعه شده ازدواج دومش نیز توام با مشکلاتی شده است و درحال جدایی هستند. 

حدیث فولاد وند

Untitled

حدیث فولادوند متولد ۲۰ دی ۱۳۵۶ و اصالتا شیرازی است. او با اکران فیلمهای غزل، همکلاس، رز زرد و کما، بر سر زبان ها افتاد. اما با بازی در فیلم شاخه گلی برای عروس مسیر بازیگری را تغییر داد و در فیلمهای کمدی دیگری مثل کلاهی برای باران، چشمک، افراطی ها، داماد خجالتی، دزدان خیابان جردن حضور پیدا کرد. گویا خودش عرصه طنز را ترجیح داد. اما در تلویزیون روند گذشته را ادامه داد و در فیلمهای تلویزیونی و تله فیلم های زیادی که مظمون اجتماعی داشتند ایفای نقش کرد. فولادوند در آثار داود میرباقری همیشه خوش درخشید. اولین همکاری اش با میرباقری در مسافر ری بود.

حدیث فولادوند در سال 1389 به ازدواج رامبد شکرابی درآمد. در حال حاضر حدیث فولادوند و همسرش رامبد شکرابی در شمال ایران و در شهر ساری زندگی می کنند. آنها یک بوتیک لباس های مجلسی زنانه هم در این شهر دارند.

لعیا زنگنه لعیا+زنگنهلعیا زنگنه متولد 14 مرداد 1344 در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. او دارای مدرک کارشناسی تئاتر از دانشگاه هنر می باشد، یک دوره کلاس آموزش نقاشی را نیز گذرانده است. او یک دوره کلاس نقاشی را نیز گذرانده است.

از سال 1370 فعالیت خود را در تاتر آغاز کرد.و در سال 1375 با نقش آفرینی فیلم راز مینا ساخته ی عباس رافعی وارد عرصه ی سینما شد.وی در دوران دانشجویی در چند نمایش از جمله پارانویا، یادگار، خال خالی (عروسکی) و نیز در فیلم کوتاه دانشجویی در کنج تنهایی بازی کرد. نخستین کار حرفه ای اش در تئاتر، بازی در نمایش یادگار سال های شن علی رفیعی، 1371بود.بازی زیبای او در مجموعه تلویزیونی در پناه تو ساخته ی حمید لبخنده، سال 1373هنوز در یادها مانده است.همچنین بازی کوتاه او در فیلم مزاحم کاری از سیروس الوندشاید بهترین نقش آفرینی او در سینما تا به امروز باشد.

زهره فکور

زهره فکور

زهره فکور صبور متولد 1 فروردین 1357 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل مقطع دیپلم می باشد که فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و حالا در تلویزیونی حضور دارد و کنار بازی ، کارهای طراحی و دوخت هم انجام می دهد. در تهران از پدر کرمانشاهی و مادر سمنانی به دنیا آمد ، فرزند آخر خانواده است و یک برادر و سه خواهر دارد که با برادرش رابطه صمیمانه تری دارد.

سال 1375 وقتی 18 ساله بودم بعد از گرفتن دیپلم به پیشنهاد یکی از دوستانم که در عرصه تئاتر کودک فعالیت می کرد تجربه کوتاهی در تئاتر را بدست آوردم. بعد از این تئاتر با گرواهی از دانشجویان تئاتر آشنا شدم و در نمایشنامه هملت ایفای نقش کردم و از آن پس بود که بازیگری برایم جدی تر شد.  بعد از حضور در کلاس های بازیگری حمید سمندریان به تئاتر بازگشت سپس سال 1377 برای بازی در سریال باغ کوچک بی بی گل تست داد و پذیرفته شد.  بعد از این سریال در فیلم روزگار جوانی به کارگردانی شاپور قریب بازی کرد.  سال 1382 در سریال مسافری از هند حضور داشت تا اینکه سریال ریحانه ، نرگس و کارآگاهان در سال 87 و دلنوازان در سال 88 چهره اش را شناخته تر کرد.

شبنم مقدمی 

photo5913346492968580894

شبنم مقدمی هنرمند دارای مدرک تحصیلی لیسانس ادبیات  است و به دلیل علاقه به رشته بازیگری دوره های آن را در آموزشگاه آزاد زیر نظر امین تارخ گذرانده است.شبنم مقدمی در سال 1384 با علیرضا آرا متولد 1354 ازدواج کرد. همسر شبنم مقدمی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون است. این زوج هنری در چند فیلم و سریال با یکدیگر همکاری کرده اند.

شبنم مقدمی در زمینه های مختلف بازیگری، فیلمنامه نویسی و شعر فعالیت کرده است و تجربه بازی در تئاتر، فیلم سینمایی و سریالهای بسیاری را دارد.

مدینه سریالی به کارگردانی سیروس مقدم در رمضان 1393 بود. این سریال شبنم مقدمی در این سریال نقش روحی همسر اول جهان و مادر بهمن را ایفا میکرد و با بازیگرانی همچون پریوش نظریه، مهرداد صدیقیان، آتیلا پسیانی، مهدی سلطانی، بهزاد فراهانی، رضا رویگری، لیندا کیانی و مجید صالحی و ... همبازی بود.

سریال طنز هیولا به کارگردانی مهران مدیری در سال 1398 از شبکه نمایش خانگی پخش شد. این سریال در ژانر طنز سیاسی ساخته شده و شبنم مقدمی در نقش شهره همسر هوشنگ شرافت حضور داشت.

در این سریال مهران مدیری، فرهاد اصلانی، سیما تیرانداز، گوهر خیراندیش، محمد بحرانی و نیما شعبان نژاد نقش آفرینی کردند.

افسانه چهره آزاد photo5913346492968580888

افسانه چهره آزاد بازیگر سینما و تلویزیون متولد 1341 و همسر شاهرخ فروتنیان بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما میباشد. شاهرخ فروتنیان (متولد 1335 در تهران) طراح صحنه و لباس، نقاش، طراح و مجسمه ساز بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

چهره آزاد بواسطه هنر خانوادگی و همچنین به تشویق مادربزرگش مرحوم رقیه چهره آزاد و حسین کسبیان به بازیگری علاقه مند شد و پس از طی کردن دوره بازیگری در کلاسهای حمید سمندریان وارد عرصه هنر گردید. 

او دوره دو ساله بازیگری را در اداره تئاتر زیر نظر حمید سمندریان گذرانده و فعالیتش را از سال 1366 با مجموعه تلویزیونی سال های بدون خانه شروع کرد. در دهه هفتاد، بازی در سینما را در نقش های مکمل آغاز کرد. اما بازی اش در مجموعه تلویزیونی «جمعه تعطیل نیست» به همراهی علیرضا خمسه نقطه عطفی در کارنامه بازیگری اوست. بازی متفاوت او در نقش کوتاهی در فیلم «بوتیک» او را نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن از هشتمین جشن خانه سینما کرد. او در سال 1384 در نمایش پنجره ها به کارگردانی فرهاد آئیش بازی کرد و مورد توجه واقع شد.

شیلا خدادادphoto5913346492968580891

شیلا خداداد در 14 آبان ماه سال 1359 در تهران متولد شده و دارای مدرک مهندسی شیمی می باشد . او اولین بار بازیگری را با بازی در فیلم اعتراض کیمیایی شروع کرد .  شیلا خداداد در چهاردهم آبان ماه سال 1359 دریک خانواده کوچک و در شهر تهران به دنیا آمد.  او دوران تحصیل خود را با موفقیت سپری کرد و در سال 75 وارد دبیرستان شد . در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک به تحصیل پرداخت و در سال 78 با معدل 17 فارق التحصیل شد و به دانشگاه راه یافت . در دانشگاه رشته مهندسی فیزیک را برگزید و در این رشته شروع به تحصیل کرد.

ماجرای آشنایی اش با همسرش از زبان خودش این طور می گوید که من رفتم مطب دکتر وگفتم آقای دکتر،بینی من خیلی خوشگل است.لطفا اصرار نکنیدکه عمل کنم!دکترهم اصرارکردکه توحتما باید بینی ات را عمل کنی!من هم گفتم حالا چون شما اصرار داری،قبول بینی ام را عمل کن!

سامیار سرکارات پسر فرزین سرکارات و شیلا خداداد در 27 آبانماه 1392 در امریکا بدنیا آمد. و دختر او ساتین در فروردین 96 بدنیا آمد.  او اولین بار بازیگری را با بازی در فیلم اعتراض کیمیایی شروع کرد . اعتراض جولانگاه خوبی برای یک جوان با استعداد کم تجربه مانند شیلا بود و بازی در کنار کسانی چون داریوش ارجمند ،میترا حجار و محمد رضا فروتن تجربه خوبی برای او به شمار می رفت.

پرستو صالحی

parastoo-salehi-masoomeh-karimi-1-1024x945

پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی (متولد 9 ابان 1356 در تهران) بازیگر ایرانی است.مادرش خانه دار است و پدرش تکنسین مهمات سازی ارتش، که 9 فروردین 1387 درگذشت. یک برادر به نام امیرشاهین دارد که مهندس کامپیوتر است. پرستو صالحی دانشجوی انصرافی رشته نمایش است. وی در حال حاضر با مادر، برادر و همسر برادرش مارال باغ شیرین که مهندس الکترونیک است، یک جا زندگی می کند.

پرستو صالحی در دی ماه 97 با انتشار پستی در صفحه شخصی خود خبر ازدواج خود را علنی کرد.پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار ویدویی در اینستاگرام خود اعلام نمود که به علت نداشتن توافق متقابل با همسرش این مراسم برهم خورده است که در تاریخ 4 بهمن ماه 1397 این عقد سر نگرفت.پس از آنکه پرستو صالحی خبر ازدواج خود را رسمی نمود شایعات بسیار زیادی پیرامون اینکه همسر وی نوید حیدری می باشد شکل گرفت که با تکذیبه ی تند خود خانم صالحی مواجه شد.

فریبا نادری

94101_www.amirpix.rzb.ir_Bazigaran_yalda_07

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد.این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد. فریبا نادری در خانواده ای کم جمعیت متولد شد و یک خواهر و برادر دارد. برادرش حمید نام دارد و خواهرش هم وکیل است و تمام دوران کودکی فریبا نادری در کنار برادرش گذشت.

فریبا نادری یکی از هنرمندانی است که ازدواج او به یکی از خبرسازترین ازدواج ها میان هنرمندان تبدیل شد.خانم بازیگر 19 سال بیشتر نداشت که اولین بار به همراه دوستش به یک دفتر بازیگری رفت و به صورت اتفاقی با مسعود رسام کارگردان سینما آشنا شد و این آشنایی چند سال بعد منجر به ازدواج آنها شد.فریبا نادری و مسعود رسام سال 83 با هم آشنا شدند و دو سال بعد در سال 85 با هم ازدواج کردند. عمر زندگی مشترک فریبا نادری و همسرش چند سال بیشتر نبود و سال 88 مسعود رسام بعد از تحمل چند سال بیماری درگذشت. فریبا نادری با وجود 27 سال اختلاف سن با مسعود رسام و آگاه بودن به بیماری او و مخالفت پدرش تن به این ازدواج داد و زندگی عاشقانه ای در کنار همسرش داشت.

فریبا نادری 8 سال بعد از درگذشت مسعود رسام با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد و برای بار دوم زندگی مشترک تشکیل داد.