عکس بازیگران مشهور با مادرانشان در فضای مجازی انتشار یافته که در ادامه گزارش می بینید. 

دارا حیایی پسر امین حیایی و مونا بانکی پور همسر اول امین حیایی است .  مونا بانکی پور همسر اول امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون است. امین حیایی یعد از طلاق از مونا بانکی پور با نیلوفر خوش خلق ازدواج کرد. امین حیایی و همسر اولش یک پسر به نام دارا دارند. امین حیایی متولد 19 خرداد 1342 است.

untitled

سام درخشانی  بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 31 تیر سال 1354 در خیابان ولیعصر تهران متولد شد و بزرگ شده همان منطقه است. این هنرمند کشورمان در خانواده ای پنج نفره به دنیا آمد و پسر بزرگ خانواده است و یک خواهر کوچکتر به نام پانته آ و یک برادر به نام شهریار دارد. پرویز درخشانی پدر سام درخشانی یازدهم مردادماه سال 92 بر اثر سکته مغزی درگذشت و این ماجرا یکی از تلخ ترین اتفاقات زندگی این هنرمند کشورمان بود.

 untitled

ارسلان قاسمی  ارسلان قاسمی، بازیگر سینما در اکران مردمی فیلم اتومبیل در پردیس سینمایی ملت حضور یافت.نکته جالب این داستان حضور این بازیگر 26 ساله همراه با چند بادیگارد در این مراسم بود. هر سه بادیگارد ارسلان قاسمی در شرایط کرونا ماسک زده بودند اما این بازیگر جوان بدون ماسک جلوی دوربین عکاسان حاضر شد.

untitled

محمدرضا گلزار نوازنده و خوانندۀ موسیقی پاپ و بازیگر تلویزیون و سینما است. محمدرضا گلزار درسال «1379» با ایفای نقش در فیلم – سام و نرگس – قدم بـه عرصۀ‎ سینما گذاشت.محمدرضا گلزار فارغ‌ التحصیل مهندسی مکانیک از دانشگاه «آزاد اسلامی» اسـت. محمدرضا گلزار سال 1356 در شهر تهران متولد شد.  محمدرضا گلزار  جایزۀ بخش تجلیل دومین جشنوارۀ فیلم های ایرانی در تورنتو و تقدیرنامه بعنوان فیلمنامه‌ نویس و بازیگر برای فیلم شیش و بش «1389» در سومین جشنوارۀ فیلم‌ های ایرانی در تورنتو را در کارنامه‎ دارد. پدر محمدرضا گلزار اهل تبریز و مهندس و مادرش تهرانی و خانه دار است.

 

untitled

علی شادمان متولد  ۴ آذر ۱۳۷۵ در شهر ایلام است و اصالت آن ایلامی است، وی در مصاحبه ای میگوید که در خانواده ای تحصیل کرده به دنیا امده است و پدرش دکتر مسعود شادمان، استاد تاریخ است و دکترای تاریخ دارد و مادرش دکتر بتول رشنوادی، معلم علوم تجربی است. وی میگوید که در چنین فضایی بزرگ شده است و از کودکی با شعر و ادبیات و تاریخ سر و کار داشته است! وی دارای یک خواهر کوچکتر به نام آریانا شادمان است. 

untitled

آرمان درویش 

آرمان درویش بازیگر و کارگردان جوان سینما و تلویزیون ایران در 29 مرداد سال 1366 در ملایر به دنیا آمده است. وی فارغ‌التحصیل رشته‌ کارگردانی از دانشگاه سوره می‌باشد.آرمان درویش در خانواده ای هنرمند و هنردوست به دنیا آمده است. او یک برادر کوچکتر به نام آیت درویش دارد. مادر آرمان درویش خانم شهناز نصرتی برای اولین بار در فیلم پسرکشی در مقابل پسرش به ایفای نقش پرداخت. آرمان درویش از کشف های بازیگری شهاب حسینی بوده است و به واسطه او وارد حرفه بازیگری شده است. آرمان درویش بیش از بازیگری دغدغه فیلم سازی و کارگردانی دارد. او دوست دارد خالق اثر باشد و به تازگی مشغول کار بر روی فیلم کوتاه خودش است که فیلم نامه آن را نیز خودش نوشته است. 

untitled

میلاد کی مرام  

میلاد کی مرام متولد 4 اردیبهشت 1364 در تبریز ، بازیگر سینما و تلویزیون است.  فارغ التحصیل فوق دیپلم الکترونیک می باشد و از شاگردان مسعود کیمیایی و عضو باشگاه والیبال هنرمندان است که از سرایداری به بازیگری رسیده است. تاریخ تولد او در شناسنامه 1365 می باشد. او می گوید: از بچگی در لحظه زندگی می کردم و بر اساس اهداف کوتاه مدت که مرا به لذت می رساند تصمیم گرفتم آن زمان وارد فوتبال شوم. 9 سالگی تا 13 در تیم های پایه فوتبال ملوان بودم و با مازیار زارع ، جلال حسینی و علیرضا رمضانی هم تیمی بودیم تا اینکه مصدوم شدم و فوتبال را کنار گذاشتم. شک نکنید اگر در فوتبال می ماندم الان یکی از لژیونرهای ایران بودم و در تیم های بزرگ اروپایی توپ می زدم.

untitled

امیرحسین آرمان(زاده ۱۴ آبان ۱۳۶۱ - تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. اولین تجربه بازیگری امیرحسین آرمان به‌طور رسمی فیلم سینمایی ازدواج به سبک ایرانی به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۸۳ بود. امیرحسین آرمان پس از این تجربه در چندین فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت که از این بین در سینمایی صد سال به این سال‌ها درخشش خود را بیش از پیش به نمایش گذاشت. پس از آن نیز فعالیتش در سینما با فیلم‌هایی همچون نازنین، در امتداد شهر، شیفت شب، یه حبه قند و … ادامه یافت و سرانجام با حضور در سریال‌های تلویزیونی کیمیا (مجموعه تلویزیونی) به کارگردانی جواد افشار و پریا کاری از حسین سهیلی‌زاده شناخته شد.

 

hashiyeh.ruz_269682427_440757707546185_5472293697110000921_n

عباس جمشیدی فر متولد 17 شهریور 1359 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر می باشد که فعالیت خود را از کلاس تئاتر شروع کرد سپس وارد قاب تلویزیون شد و حالا سنتور نوازی هم می کند. در 15 سالگی به بازیگری علاقمند شد تا اینکه به آموزشگاه استاد سمندریان رفت و در نهایت با تئاتر در سال 1377 وقتی 17 ساله بود بصورت جدی شروع کرد. بعد از نزدیک به هفت سال کار تئاتر در سال 1384 با سریال روزگار خوش حبیب آقا به کارگردانی مهدی مظلومی و نویسندگی سعید آقاخانی وارد قاب تلویزیون شد.

با سریال روزگار خوش حبیب آقا به شدت دیده شد تا اینکه با حضور در مجموعه های باغ شیشه ای و سه دونگ سه دونگ به شهرت رسید. او تاکنون در چهار کار سینمایی بازی کرده که اولین آن در سال 1386 بنام فیلم دیوار بود که گلیشفته فراهانی هم حضور داشت.

untitled