الهام حمیدی با انتشار تصویری در پیج اینستاگرامش نوشت. دخترم خوش اومدی ، الهام حمیدی برای دومین بار مادر شده است. الهام حمیدی پارسال یک پسر به دنیا آورد. الهام حمیدی یک ازدواج ناموفق داشته است. الهام حمیدی در سال 97 با علیرضا صادقی ازدواج کرد و ثمره این ازدواج یک پسر به نام الوین است. دسته گل لاکچری الهام حمیدی به مناسبت روز مادر چندی پیش سروصدای زیادی در اینستاگرام به پا کرد درادامه جدیدترین عکسی که الهام حمیدی از خودش منتشر کرده است را می بینید. 

WhatsApp Image 2022-01-25 at 10.11.43 AM

 

الهام+حمیدیبیوگرافی الهام حمیدی

 الهام حمیدی (زاده ۸ آذر ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. بازی الهام حمیدی را با «مسافری از هند» باعث شهرت وی شد.الهام حمیدی عکسی جدید از خودش در اینستاگرامش منتشر کرد. پسر الهام حمیدی متولد 12 خرداد 1357 به دنیا آمد. الهام حمیدی یک ازدواج ناموفق داشته است. الهام حمیدی حالا با همسر دومش به نام علیرضا صادقی توانسته زندگی پایداری داشت باشد. گفته میشود که الهام حمیدی سریال جدید را بازی خواهد کرد.

الهام حمیدی

خوانندگان مورد علاقه الهام حمیدی

از بین خوانندگان صدای اصفهانی، عبداللهی و رضا صادقی است. الهام حمیدی به هر دو موسیقی سنتی و پاپ علاقه مند است. در جشن خانه سینما جایزه بهترین نقش مکمل را از آن خود کرد تا همگان بیشتر تواناییهای او را تایید کنند.

الهام حمیدی

پدر او در جوانی تئاتر کار میکرده، عموی پدرش گوینده رادیو بوده و در واقع این استعداد در خانواده آنها وجود داشته است. یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته است و همان کلاسها بود که برای بازی در آوایی در گلستان آقای رامین لباسچی انتخاب شد. تا به حال در معجزه ازدواج، کوی دامون، نقش سنگ، جوان امروز، مسافری از هند، باران عشق، خیلی دور خیلی نزدیک، زیر تیغ و شوق پرواز بازی کرده است.

الهام حمیدی

شهرت الهام حمیدی با سریال مسافری از هند

مردم او را با مسافری از هند میشناسند. مسافری از هند مجموعه تلویزیونی به کارگردانی قاسم جعفری و تهیه کنندگی صدیقه صحت است. داستان فیلم:رامین نادری (سروش گودرزی) برای درس خواندن به هندوستان می رود. او که قرار است با دختر دایی خود پروانه (الهام حمیدی) ازدواج کند، با دختری هندی به نام سیتا (شیلا خداداد) آشنا می شود و او را برای ازدواج به ایران می آورد اما ورود سیتا به ایران مشکلاتی را به وجود می آورد...

الهام حمیدی

الهام حمیدی در سال ۱۳۸۵ در سریال زیر تیغ به کارگردانی محمدرضا هنرمند در نقش مریم بازی کرد. این سریال، در جشنوارهٔ تولیدات تلویزیونی رم شرکت کرد که از پنج جایزهٔ جشنواره، دو جایزه را به خود اختصاص داد.

او در سال ۱۳۸۶ در فیلم سینمایی محیا به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی اکبر خواجویی به ایفای نقش پرداخت. جاوید دانشجوی پزشکی که از دیدن مردگان هراس دارد، به طور اتفاقی در یک مراسم ختم در گورستان با محیا(الهام حمیدی)، دختری که بعداً درمی یابد همکار او در بیمارستان است آشنا می شود و...

الهام حمیدی در سال ۱۳۹۰ در نقشی کاملا متفاوت در فیلم اخلاقتو خوب کن به ایفای نقش پرداخت. اخلاقتو خوب کن عنوان فیلمی است در ژانر کمدی اجتماعی، به تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی و کارگردانی سید مسعود اطیابی. فیلمنامهٔ این فیلم را رضا مقصودی نوشته است.  الهام حمیدی در گهواره ای برای مادر فیلمی به کارگردانی پناه بر خدا رضایی و نویسندگی حسین مهکام ساختهٔ سال ۱۳۹۱ است.

سریال یوسف پیامبر، نام یک مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی یوسف به کارگردانی فرج الله سلحشور است. این سریال به داستان پر فراز و نشیب زندگی یوسف می پردازد. دراین سریال الهام حمیدی نقش همسر حضرت یوسف را بازی میکرد.

الهام حمیدی در سریال مختارنامه نقش همسر کیان یکی از یاران مختار را بازی میکرد. مختارنامه پیرامون زندگی و قیام مختار ابوعبید ثقفی به کارگردانی داود میرباقری است. این سریال به داستان مختار ثقفی مکنی به ابواسحاق، که پس از حادثه عاشورا به خونخواهی برمی خیزد، می پردازد.

الهام حمیدی در سریال شوق پرواز نقش ملیحه حکمت همسر شهید عباس بابایی را بازی کرد. شوق پرواز نام یک مجموعه تلویزیونی است که به سفارش بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد زندگی عباس بابایی یکی از خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است.

این روزها استراحت می‌کنم؛ البته قطعا این استراحت ناخواسته است وگرنه به استراحت و دوری طولانی‌مدت از کار علاقه‌ای ندارم. این مساله باعث دلگیری من شده است چون به هر حال ما بازیگران یک‌جورهایی با کارمان انس داشته در دوران بیکاری احساس بسیار بدی داریم. درست است که بازیگری کار سختی است اما واقعا بیکار بودن حس عذاب‌آوری است.