فرشته حسینی با نوید محمدزاده در سریال قورباغه هم بازی بودند و بعد از آن ازدواج کردند. فرشته حسینی اخیرا به کشور صربستان سفر کرده و قصد دارد در فیلمی سینمایی بازی کند. فرشته حسینی در فیلم شکستن هم زمان بیست استخوان نقش دختری را بازی می کند که مادرش مریض است و نیاز به جراحی دارد اما به علت فقر مالی نمی توانند این پول را برای جراحی مادرش جور کنند. فرشته حسینی از یک خانواده افغان است که در ایران متولد و بزرگ شده است. درادامه فرشته حسینی با انتشار استوری غم انگیز در فضای مجازی باعث شد تا کاربران فضای مجازی عقیده به ایجاد اختلاف جدیدی بین او و نوید محمدزاده داشته باشند که درادامه می خوانید. 

WhatsApp Image 2022-03-02 at 11.40.24 AM

فرشته حسینی طلاق گرفت؟

فرشته حسینی بازیگر افغان تبار که با ازدواج با نوید محمدزاده به شهرت بسیاری رسید یکی از پرحاشیه ترین بازیگران در فضای مجازی است. فرشته حسینی که برای مدتی برای بازی در فیلمی از ایران رفته بود شایعه های زیادی در مورد طلاقش در فضای مجازی بوجود آمد. اما فرشته حسینی با اشتراک گذاشتن عکس لباس عروسش تا حدودی از این شایعه ها کم کرد. امروز فرشته حسینی عکسی از منزلش به اشتراک گذاشت . در ادامه عکس فرشته حسینی را می بینید. 

فرشته+حسینی (1)فرشته حسینی (زادهٔ ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶) بازیگر افغانستانی زادهٔ-ایران است. وی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌تبار در تهران زاده شد. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد. او از دانش‌آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.

فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌است.

او نخستین‌بار بازی در فیلم مستند من یک بازیگر شادم به کارگردانی سامره رضایی در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت. همچنین با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد.

مدتی قبل خبری در فضای مجازی با عنوان بازگشت فرشته حسینی به افغانستان  پخش شد که این خبر اشتباه و کذب زمینه ساز جنجالی بزرگ در اینستاگرام شد. پوشش فرشته حسینی سوژه کاربران در فضای مجازی شد. فرشته حسینی و نوید محمدزاده هفته گذشته خبر از ازدواجشان را دادند. فرشته حسینی بازیگر جوان و با آتیه سینما و تلوزیون است. فرشته حسینی در فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است. 

فرشته حسینینوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 17 فروردین ماه سال 1365 متولد شد. این هنرمند کشورمان در خانواده ای پرجمعیت با 12 فرزند در ایلام متولد شد و فرزند آخر خانواده است. نوید محمدزاده دارای 11 خواهر و برادر است و خواهرزاده و برادرزاده های متعددی دارد و جمعیت این خانواده به حدود 100 نفر میرسد و همواره از پدرش به نیکی یاد میکند و از او به عنوان مردی بزرگ نام میبرد.

نوید محمدزاده مدتها به دلیل پوشیدن لباسهای ست با فرشته حسینی، مورد توجه کاربران قرار گرفته بودند تا اینکه در 4 اردیبهشت 1400 با انتشار ویدئویی خبر از ازدواج خود با فرشته حسینی بازیگر کشرمان داد و در 29 تیرماه از حلقه ازدواج همسرش رونمایی کرد.

نوید محمدزاده برای بازی در فیلم ناهید در جشنواره فیلم کن حضور پیدا کرد که پوشش این بازیگر در این فستیوال واکنش هایی را به همراه داشت.نوید محمدزاده با اشاره به لباس برد پیت در فستیوال کن: لباس پوشیدن در فوتوکال اینجوریست و همه جا رسمی نمی‌پوشن.

فیلم های سینمایی که فرشته حسینی بازی کرده است :

فرشته حسینی

هفت و نیم – 1398

سونامی – 1397

شکستن همزمان بیست استخوان – 1397

یلدا – 1397

رفتن – 1395

سریال هایی شبکه خانگی که فرشته حسینی در آن بازی کرده است:

 قورباغه – 1399

نوید محمدزاده کیست؟ 

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 17 فروردین ماه سال 1365 متولد شد. نوید محمدزاده دارای 11 خواهر و برادر است و خواهرزاده و برادرزاده های متعددی دارد و جمعیت این خانواده به حدود 100 نفر میرسد و همواره از پدرش به نیکی یاد میکند و از او به عنوان مردی بزرگ نام میبرد.

نوید محمدزاده سال 87 با بازی در نمایش «ماه در آب» نوشته فارس باقری و کار محمد کوروش نیا به تئاتر حرفه ای راه پیدا کرد و برای بازی در این نمایش جایزه بازیگری مرد را در جشنواره استانی تهران دریافت کرد. پس از آن در فیلم «آندو» به کارگردانی بهروز قبادی بازی کرد که این نمایش مجوز اکران نگرفت.

فیلم های سینمایی که نوید محمدزاده در آن بازی کرده است:

نوید محمدزاده

تفریق به کارگردانی مانی حقیقی 1399

شب، داخلی، دیوار به کارگردانی وحید جلیلوند 1399

متری شیش و نیم به کارگردانی سعید روستایی 1397

سرخ پوست به کارگردانی نیما جاویدی 1397

مغزهای کوچک زنگ زده به کارگردانی هومن سیدی 1396

خفگی به کارگردانی فریدون جیرانی 1395

بدون تاریخ بدون امضا به کارگردانی وحید جلیلوند 1395

ابد و یک روز به کارگردانی سعید روستایی 1394

خشم و هیاهو به کارگردانی هومن سیدی 1394

لانتوری به کارگردانی رضا درمیشیان 1394

ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده 1393جوایز نوید محمدزاده

جوایزی که نوید محمدزاده دریافت کرده است:

نوید محمدزاده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد  برای فیلم ابد و یک روز 

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد  برای فیلم بدون تاریخ ، بدون امضا 

تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشن خانه سینما برای فیلم ابد و یک روز

تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشن خانه سینما برای فیلم بدون تاریخ ، بدون امضا 

تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشن خانه سینما برای فیلم مغزهای کوچک زنگ زده 

جایزه ویژه بهترین بازیگر مرد از جشنواره سینمایی آسیا پاسفیک برای فیلم بدون تاریخ، بدون امضا

سیزده به کارگردانی هومن سیدی 1392

عصبانی نیستم به کارگردانی رضا درمیشیان 1392

لرزاننده چربی به کارگردانی محمد شیروانی 1391

در میان ابرها به کارگردانی روح الله حجازی 1387