بهاره رهنما بازیگر ایرانی است. بهاره رهنما به تازگی از همسر دوم خود جدا شده است. بهاره رهنما در حوزه مدلینگ فعالیت دارد. بهاره رهنما تنها یک دختر دارد. بهاره رهنما بازیگر پرحاشیه است.

بهاره رهنما بدون حاجی

بهاره رهنما که به تازگی از حاجی جدا شده این روزها بدون توجه به مسائل خانوادگی اش همچنان از خود تصاویر به ظاهر لاکچری به اشتراک می گذارد. خیانت همسر دوم وی نیز دومین تجربه تلخی بود که در زندگی وی اتفاق افتاد.

بهاره رهنما که به تازگی از شوهر خود جدا شده است به تازگی استوری و فیلم های جدید از خودش در صفحه شخصی اش به اشتراک می گذارد

بهاره رهنما که همیشه سعی دارد خودش را یک فرد شاد نشان دهد این روزها درگیر حواشی زیادی شده است.ماجرای اختلاف بین بهاره رهنما و همسرش تیتر بسیاری از خبرگزاری ها شده و خیلی ها می گویند او دیگر آن فرد شاد سابق نیست

ماجرای طلاق بهاره رهنما در بسیاری از رسانه ها تیتر یک شده بود که چندی پیش نزدیکان بهاره رهنما این موضوع را تکذیب کردند.بهاره رهنما که این روزها شغل بلاگری را به بازیگری ترجیح می دهد کمتر از قبل از همسرش استوری می گذارد و در افتتاحیه شعبه جدید فروشگاه محصولات ارایشی همسرش حضور نداشت.

گیتی معینی از جمله بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون است که در کارهای زیادی ایفای نقش کرده و بیشتر هم نقش مادر را ایفا کرده است.

 به تازگی گیتی خانوم در یک گفتگوی اینترنتی حاضر شده و صحبت های جالبی کرد. گیتی در مورد حضورش در کارهای مهران مدیری گفت و این که در بسیاری از کارها نقش مادر را ایفا کرده بود اما به یکباره مهران مدیری مادر بهاره رهنما را جایگزین او کرد و به نوعی نون او آجر شد.

پروین قائم مقامی مادر بهاره رهنما هم مثل دخترش عجیب و غریب است او که با سریال ساختمان پزشکان معروف شد بعد تر در سریال های مهران مدیری حضور پیدا کرد. البته پروین خانوم به شدت پشت دخترش است و اعتقاد دارد بهاره بی نظیر است. در ادامه صحبت های جنجالی مادر بهاره را درمورد ازدواج دوم دخترش و همچنین خاص بودن او مشاهده می کنید.

پیشتر دیده بودیم که حاجی کاملا از حواشی و صحبت های عجیب و غریب بهاره رهنما حمایت می کرد. حالا بهاره خانوم مامان پروینش را هم وارد گود کرده و از او برای پررونق شدن اینستاگرامش استفاده می کند.

البته انگار عجیب بود در خانواده رهنما ژنتیکی است چرا که پدر بهاره خانوم هم زمانی که در قید حیات بود صحبت های خنده داری درباره دخترش می زد که با نظرات منفی کاربران مواجه بود. او اعتقاد داشت بقیه نوزادان زشت هستند و تنها بهاره بود که در زمان نوزادی اش خوشگل و خاص تر از بقیه نوزادان بوده است. این گفته های پدر رهنما حواشی بسیاری داشت که کاربران می گفتند مگر بقیه نوزادان زشت هستند!

چندی پیش انتشار ویدیویی از صحبت های بهاره رهنما بازیگر زن جنجالی سینما و تلویزیون با واکنش کاربران فضای مجازی همراه بوده است.

بهاره رهنما که در ترکیه حضور دارد در یک ویدئو در اینستاگرام خود درباره وضعیت مالی‌اش گفت: “طبیعتا وقتی من این همه سال کار کردم طبیعی ست که در این سن آسایش مالی داشته باشم.”

بهاره رهنما

بهاره رهنما اضافه کرد: هر آدمی که بعد از سی سال کار کردن نتواند برای خود و خانواده‌اش آسایش و رفاه فراهم کند، آدم بی دست و پایی‌ست.

سخنان بهاره رهنما درباره «رفاه مالی» و «آدم بی دست و پا» موجی از واکنش را به همراه داشت.

عاقبت انتقادها از بهاره رهنما آنقدر زیاد شد که در نهایت مجبور شد درباره این سخنانش توضیح دهد. بهاره رهنما گفت: “مخاطب حرفهایم خودم بودم؛ من بعد از سی سال اگر نتوانم رفاه را برای فرزندم تامین کنم آدم بی‌دست و پایی هستم.”

امیر خسرو عباسی آخر هفته و در حالی که بهاره مشغول چالش هایش بود شعبه ای جدید از محصولاتش را در تهران افتتاح کرد که بهاره خانوم در این مراسم حضور نداشت. این در حالی بود که پیشتر در تمامی مراسمات این مدلی بهاره پای ثابت بود و حتی دوستان بازیگرش را هم با خود می آورد.

تولد و اوایل زندگی بهاره رهنما

 همانطور که اشاره کردیم او در ۱۰ آذر ۱۳۵۲ متولد شد. وی دختر پروین قائم مقامی بازیگر سینما و تلویزیون است. این بازیگر با پیمان قاسم خانی، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان و بازیگر ایرانی ازدواج کرد و دختری به نام «پریا قاسم خانی» از او دارد. او پس از جدایی از قاسم خانی در شهریور سال ۹۶، با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد که جنجال بسیاری نیز در تلویزیون به پا کرد.

بهاره رهنما در چند دوره انتخابات ریاست جمهوری دیدگاه‌های متعددی را برگزیده است و به علت همین حمایت‌‌ها در فضای مجازی، بازیگری جنجالی محسوب می‌شود. پیمان قاسم خانی؛ همسر سابق بهاره رهنما، درباره او معتقد است که استعداد بسیار زیادی دارد. با اینکه در جاهایی ممکن است تکرار شود؛ اما توانایی‌هایی دارد که دیده نشده و حتی خود من هم که نزدیک هستم، آن‌ها را ندیده‌ام.

بهاره رهنما