وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند. مجلس طرح وام فوری ازدواج را تصویب کرد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از برنامه جدید این نهاد در اعطای تسهیلات اشتغال به جوانان نیازمند غیر تحت حمایت (نیازمندان ۵ دهک پایین درآمدی که تحت پوشش نیستند) جویای شغل خبر داد.

مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طی برنامه ریزی های صورت گرفته امسال کمیته امداد مسئولیت ایجاد بیش از نیمی از کل اشتغال کشور را برعهده دارد.

وی بیان کرد: طی برنامه های ابلاغی، کمیته امداد خراسان شمالی مسئولیت ایجاد حدود ۱۲ هزار فرصت شغلی برای جوانان جویای کار را برعهده دارد.

الهی راد گفت: میزان اعتبار اشتغال کمیته امداد در سال گذشته ۲۵۶ میلیارد تومان بود که امسال این رقم به بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

الهی راد در ادامه درباره ساز و کار و چگونگی  پرداخت این تسهیلات افزود: ۵۰ درصد این اعتبار برای مددجویان و ۵۰ درصد دیگر نیز برای نیازمندان غیر تحت حمایت پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: این تسهیلات در قالب قرض الحسنه با سود چهار درصد و تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان از طریق بانک های عامل استان به نیازمندان پرداخت می شود.

وی یاد آور شد: طی سال گذشته 4 هزار و ۱۶۵ فرصت شغلی برای مددجویان و اقشار آسیب پذیر استان ایجاد شد.

در بخشنامه بانک مرکزی که براساس جزء (3) بند (الف) تبصره (16) قانون بودجه سال 1401 کل کشور به بانک‌های عامل مسکن، تجارت، صادرات، کشاورزی، توسعه تعاون و پست بانک ابلاغ شده، آمده است:

«بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف است از محل 100 درصد مانده سپرده‌های قرض‌الحسنه و 50 درصد سپرده های قرض‌الحسنه جاری شبکه بانکی، تسهیلات موضوع جزء (3) بند (الف) تبصره (16) قانون بودجه سال 1401 کل کشور  را با اولویت نخست از طریق بانک های عامل تأمین کند. بانک ها مکلفند مبتنی بر اعتبارسنجی متقاضیان، با أخذ سفته از متقاضی و یا یک ضامن معتبر به پرداخت تسهیلات اقدام کنند. مسئولیت حسن اجرای حکم این بند به عهده بانک مرکزی و بانکهای عامل و همه مدیران و کارکنان ذی‌ربط است. عدم اجرا یا تأخیر در پرداخت تسهیلات تخلف محسوب شده و قابل پیگیری در مراجع ذی صلاح است.

تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه یا خرید یا ساخت مسکن (بنا به درخواست خانواده) با بازپرداخت حداکثر 20 ساله برای خانواده‌های فاقد مسکن که در سال 99 به بعد صاحب فرزند سوم یا بیشتر شده یا می شوند به میزان 200 میلیون تومان اقدام کند. در راستای اجرای جز (3) بند (الف) تبصره (16) قانون بودجه سال 1401 کل کشور، سهمیه هر بانک برای اعطای تسهیلات یاد شده مبلغ 150 میلیارد تومان تعیین شده است.

به این ترتیب 6 بانک عامل در مجموع 900 میلیارد تومان وام ودیعه، خرید یا ساخت مسکن 200 میلیون تومانی را به خانواده‌هایی که صاحب فرزند سوم یا بیشتر می‌شود، پرداخت خواهند کرد.

صالح آبادی توضیح داد: بر اساس دستورالعملی که به زودی ابلاغ خواهد شد مواردی شامل قرارداد لازم الاجرا، چک و سفته وام گیرنده یا ضامن، سهام بورسی اعم از سهام عدالت و غیره، گواهی صندوق‌های سرمایه‌گذاری، اوراق بهادار، یارانه، سیم کارت دائمی به نام فرد، وثایق عینی مانند خودرو و طلا و تایید افراد توسط شورای اسلامی روستا در مناطق روستایی مبتنی بر رتبه اعتباری افراد در وام‌های خرد زیر ۲۰۰ میلیون تومان و در قالب عقود مختلف به عنوان وثیقه تسهیلات مورد قبول واقع خواهد شد.

دریافت وام فوری با خرید وام در همیار وام سال ۱۴۰۱

همه ما در طول زندگی به جهت تأمین مایحتاج خود نیاز به وام ها و تسهیلات بانکی مختلفی داریم تا بدین ترتیب بتوانیم اقدام به سرمایه گذاری در کسب و کارهای خود کنیم یا برای خرید وسایل مختلف اقدام کنیم و یا به طور کلی هر یک از نیازهای خود را با دریافت وام یا خرید وام برطرف کنیم. با توجه به وجود ضامن برای وام و تسهیلات بانکی مختلف و سخت گیری هایی که در این زمینه وجود دارد؛ شاید دریافت وام برای هر یک از اشخاص حقوقی و حقیقی در هر برهه زمانی به همین راحتی میسر نشود. به همین علت به جای دریافت وام های بانکی، شما می توانید طبق چنین شرایطی اقدام به خرید وام کنید. خرید و فروش وام امروزه امری شایع بوده که شما می توانید در صورت نیاز به مبلغ موجود در وام ها، اقدام به خرید و یا در صورتی که شرایط دریافت وام را دارید و برای آن هم اقدام کرده اید؛ در صورتی که نیازی به مبلغ مندرج در وام خود ندارید؛ می توانید آن را به افرادی بفروشید که به آن نیاز مبرمی دارند تا بدین ترتیب هر یک از ما بتوانیم در هر زمانی با دریافت فوری وام، مبلغ مورد نیاز خود را به دست آوریم و با استفاده از آن دست به رفع نیازهای خود بزنیم. اما بهترین راهکار پیش روی ما در این زمینه چیست و چگونه می توانیم در هر زمانی، به راحتی اقدام به خرید وام کنیم؟ در صورتی که نیاز به تسهیلات بانکی دارید؛ با ما تا پایان همراه باشید تا شما را در این زمینه یاری نماییم تا بتوانیم به هدف مورد نظر خود دست یابید.

سامانه همیار وام جامع ترین سامانه خرید و فروش وام

اگر شما نیاز به خرید وام داشته باشید؛ به لطف پیشرفت های تکنولوژی و دنیای ماشینی امروزی، دیگر نیازی نیست از میان دوست و آشنا و فامیل خود به دنبال خرید وامی باشید که آن ها بدان نیازی ندارند. چرا که ما در قرن ۲۱ در عصری زندگی می کنیم که اینترنت جزء جداناپذیر زندگی ما شده است. پس شما می توانید از طریق سامانه های اینترنتی معتبر در این زمینه اقدام به ثبت سفارش های خود کنید. سامانه همیار وام درست همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید. به این صورت که شما می توانید آگهی های مربوط به خرید و فروش وام های خود را به راحتی در این سامانه به اشتراک بگذارید. به این صورت که شما چه در صورت نیاز به خرید وام و چه در صورت نیاز به فروش وام های مختلف خود، می توانید در بستر اینترنت از طریق هر یک از موتورهای جستجوگر اینترنتی وارد سامانه همیار وام شوید و آگهی مربوط به خود را در این سامانه ثبت کنید. توجه داشته باشید که همیار وام، مانند سایر موسسه ها و نهادهای مالی و اعتباری دیگر نیست که در خود سایت مورد نظر، خرید و فروش وام صورت گیرد؛ بلکه همیار وام نقش واسطه ای را در این راستا بر عهده می گیرد. به این صورت که شما می توانید با ورود به این سامانه، مستقیما با خریدار یا فروشنده وام ها از طریق شماره تماس درج شده در آگهی های درج شده در این سامانه، در ارتباط باشید. در ادامه بیشتر با نحوه کار این سامانه، به عنوان کامل و جامع ترین مرجع برای خرید و فروش وام آشنا خواهیم شد.

خدمات همیار وام به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی

همیار وام به عنوان یک سامانه اینترنتی به شمار می آید که خدمات قابل توجهی به مراجعه کنندگان به خود ارائه می کند. از جمله این خدمات، می توان به موارد زیر اشاره داشت:

خرید وام های مختلف از افرادی که به وام و تسهیلات بانکی خویش نیازی ندارند.

فروش وام های خود به افرادی که به آن نیاز دارند.

دستیابی به ضامن یا ضامنین مورد نیاز برای دریافت وام از طریق سامانه مورد نظر

دریافت فوری وام در کسری از زمان در هر برهه زمانی متناسب با نیاز شما

خرید امتیاز انواع مختلف وام ها از جمله: وام ازدواج، وام مسکن، وام جانبازی و…

ارائه سرمایه گذاری آزاد و استارتاپ ها

و…

وجود هر یک از این خدمات، ممکن است در برهه ای از زمان در زندگی هر یک از ما به عنوان یکی از نیازهای اساسی به شمار آید که به دنبال مرجعی کامل برای بهره مندی از هر کدام آن ها هستیم. به همین جهت همیار وام همیشه و در هر حال حامی و پشتیبان شماست تا شما را در راستای به ثمر نشستن هدف مورد نظر خود یاری نماید. ضمن اینکه کلیه فعالیت های ارائه شده در سامانه مذکور، تابع قوانین و قواعد جمهوری اسلامی ایران می باشد و بهتر است هیچ گونه نگرانی در خصوص، کلاهبرداری و عدم اطمینان از سامانه را به دل خود راه ندهید.

ثبت آگهی در کسری از زمان در سامانه همیار وام

شما می توانید در کسری از زمان نسبت به درج آگهی های خود مبنی بر خرید وام یا فروش آن اقدام کنید. همان طور که شما برای خرید یک محصول یا فروش آن به دست مشتری و خواهان آن محصول مورد نظر، آگهی های خرید و فروش خود را به ثبت می رسانید؛ می توانید به منظور خرید و فروش وام نیز، آگهی های خود را در سامانه همیار وام در کوتاهترین زمان ممکن به ثبت برسانید. کما اینکه با ورود به این وب سایت اینترنتی شما می توانید انواع آگهی های مربوط به وام، ضامن وام، سرمایه گذاران و… را مشاهده کنید تا در صورت تمایل به خرید هر یک از وام های درج شده در این سامانه، نسبت به آن مبادرت ورزید. از دیگر نکات قابل توجه برای خرید وام در این سامانه، مشاهده آگهی های مربوط به استان محل سکونت شماست. به این صورت که شما می توانید به راحتی در بخش آگهی های استان شما وارد شوید و تمامی آگهی های درج شده در استان مورد نظر خود را به همین راحتی مشاهده کنید. بدین ترتیب می توانید خیلی سریع به هدف مورد نظر خود دست یابید.

یافتن ضامن وام یکی از چالش های پردردسر وام های بانکی

یکی از چالش های پردردسر وام های بانکی که همه اشخاص حقیقی و حقوقی همواره با آن در کلنجار هستند؛ دستیابی به ضامن یا ضامنین مختلف برای دریافت وام های بانکی می باشد. مسئله ای که شاید خود مانع از دریافت وام های بسیار زیادی توسط افراد مختلفی گردد. همیار وام در همین راستا همواره در تلاش بوده است تا بتواند نیاز طیف وسیعی از افراد و اقشار مختلف را برطرف سازد. برای این منظور کافیست در هر زمانی که به ضامن نیاز داشتید؛ وارد سامانه خرید وام همیار وام شوید. در این سامانه شما می توانید چه بر حسب استان محل سکونت خود و چه به طور کلی وارد بخش لیست آگهی های ضامن شوید و به راحتی ضامن کارمند رسمی خود به همراه مدارک کامل اعم از: فیش کسر از حقوق و فیش حقوقی و کلیه مدارک لازم دیگر برای انواع وام های مورد نیاز خود را به همین راحتی پیدا کنید. شما می توانید در بین آگهی های پیش رو، هر یک از ضامنین را پیدا کرده و به راحتی با آن ها از طریق شماره تماس درج شده در آگهی آن ها در تماس باشید تا مدارک لازم را از آن ها دریافت کرده و وی را به عنوان کارمند رسمی خود به بانک ها و سایر نهادهای مالی و اعتباری معرفی کنید. بنابراین دیگر با چالش بزرگ پیش روی خود مبنی بر یافتن ضامن رو به رو نخواهید شد و می توانید به همین راحتی در کوتاهترین زمان ممکن، ضامن مورد نیاز خود را بیابید و با معرفی وی به بانک، مراحل لازم برای دریافت وام های بانکی را پشت سر بگذارید.