وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند. مجلس طرح وام فوری ازدواج را تصویب کرد.

همایون حسینیان مشاور ستاد امور رفاهی وزارت علوم تحقیقات و فناوری  از آغاز پذیرش درخواست‌های اعضای هیأت علمی متقاضی وام خرید یا ودیعه مسکن، در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

وی ادامه داد: تأمین اعتبار بانک‌ها معمولاً از اردیبهشت ماه شروع می‌شود و زمان پرداخت وام‌ها نیز از اردیبهشت ماه به بعد خواهد بود.

مشاور ستاد امور رفاهی وزارت علوم تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: اعضای هیأت علمی از هر زمان که درخواست خود را برای تسهیلات مسکن ارائه کنند تا زمانی‌که وام مذکور را دریافت می‌کنند حدود ۴۰ تا ۴۵ روز زمان خواهد برد.

وی درباره اینکه اگر عضو هیأت علمی یک‌بار از این تسهیلات استفاده کند مجدد می‌تواند وام مذکور را دریافت کند یا خیر افزود: برخی از اساتید حدود ۱۰ الی ۱۵ سال پیش وام تسهیلات مسکن را دریافت کرده‌اند و بنا به دلایلی خانه خود را فروخته‌اند، برخی از بانک‌ها با توجه به دستورالعمل داخلی خود بعد از ۱۰ سال قبول می‌کنند به شرط تسویه وام قبلی، مجدد وام پرداخت کنند و برخی از بانک‌ها نیز قبول نمی‌کنند.

مشاور ستاد امور رفاهی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در خصوص ارائه تسهیلات به اعضای هیأت علمی جوان نیز گفت: در این خصوص این اعضای هیأت علمی دو سال گذشته درخواستی را به بانک مرکزی ارائه دادیم و شورای عالی پول و اعتبار قبول کرد ۲۰۰ میلیون تومان وام ودیعه مسکن ارائه دهد.

حسینیان ادامه داد: قبل از سال جدید نیز معاونت اداری مالی وزارت علوم درخواست افزایش وام خرید مسکن اعضای هیأت علمی تا سقف یک میلیارد تومان با درصد پایین و افزایش وام ودیعه مسکن را به وزیر علوم ارائه داد و با موافقت وزیر علوم این درخواست به بانک مرکزی ارائه شد که در صورت موافقت بانک مرکزی این مبلغ افزایش پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سالانه هفت الی هشت هزار نفر از اساتید از تسهیلات وام خرید و ودیعه مسکن استفاده می‌کنند افزود: دکتر حسن‌زاده دبیر ستاد رفاهی وزارت علوم نیز با معاونت اداری مالی صحبت کرده است که بتوانند حتی مسکن را برای اعضای هیأت علمی تأمین کنند و در حال بررسی گزینه‌های مختلف نیز هستند.

بر اساس این گزارش، سال ۱۴۰۰ تسهیلات مسکن اعضای هیأت علمی تا سقف ۵ میلیارد ریال افزایش یافت و همچنین تسهیلات جدیدی تا سقف ۲ میلیارد ریال جهت ودیعه مسکن برای اعضای هیأت علمی در نظر گرفته شد.

دریافت وام فوری با خرید وام در همیار وام سال ۱۴۰۱

همه ما در طول زندگی به جهت تأمین مایحتاج خود نیاز به وام ها و تسهیلات بانکی مختلفی داریم تا بدین ترتیب بتوانیم اقدام به سرمایه گذاری در کسب و کارهای خود کنیم یا برای خرید وسایل مختلف اقدام کنیم و یا به طور کلی هر یک از نیازهای خود را با دریافت وام یا خرید وام برطرف کنیم. با توجه به وجود ضامن برای وام و تسهیلات بانکی مختلف و سخت گیری هایی که در این زمینه وجود دارد؛ شاید دریافت وام برای هر یک از اشخاص حقوقی و حقیقی در هر برهه زمانی به همین راحتی میسر نشود. به همین علت به جای دریافت وام های بانکی، شما می توانید طبق چنین شرایطی اقدام به خرید وام کنید. خرید و فروش وام امروزه امری شایع بوده که شما می توانید در صورت نیاز به مبلغ موجود در وام ها، اقدام به خرید و یا در صورتی که شرایط دریافت وام را دارید و برای آن هم اقدام کرده اید؛ در صورتی که نیازی به مبلغ مندرج در وام خود ندارید؛ می توانید آن را به افرادی بفروشید که به آن نیاز مبرمی دارند تا بدین ترتیب هر یک از ما بتوانیم در هر زمانی با دریافت فوری وام، مبلغ مورد نیاز خود را به دست آوریم و با استفاده از آن دست به رفع نیازهای خود بزنیم. اما بهترین راهکار پیش روی ما در این زمینه چیست و چگونه می توانیم در هر زمانی، به راحتی اقدام به خرید وام کنیم؟ در صورتی که نیاز به تسهیلات بانکی دارید؛ با ما تا پایان همراه باشید تا شما را در این زمینه یاری نماییم تا بتوانیم به هدف مورد نظر خود دست یابید.

سامانه همیار وام جامع ترین سامانه خرید و فروش وام

اگر شما نیاز به خرید وام داشته باشید؛ به لطف پیشرفت های تکنولوژی و دنیای ماشینی امروزی، دیگر نیازی نیست از میان دوست و آشنا و فامیل خود به دنبال خرید وامی باشید که آن ها بدان نیازی ندارند. چرا که ما در قرن ۲۱ در عصری زندگی می کنیم که اینترنت جزء جداناپذیر زندگی ما شده است. پس شما می توانید از طریق سامانه های اینترنتی معتبر در این زمینه اقدام به ثبت سفارش های خود کنید. سامانه همیار وام درست همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید. به این صورت که شما می توانید آگهی های مربوط به خرید و فروش وام های خود را به راحتی در این سامانه به اشتراک بگذارید. به این صورت که شما چه در صورت نیاز به خرید وام و چه در صورت نیاز به فروش وام های مختلف خود، می توانید در بستر اینترنت از طریق هر یک از موتورهای جستجوگر اینترنتی وارد سامانه همیار وام شوید و آگهی مربوط به خود را در این سامانه ثبت کنید. توجه داشته باشید که همیار وام، مانند سایر موسسه ها و نهادهای مالی و اعتباری دیگر نیست که در خود سایت مورد نظر، خرید و فروش وام صورت گیرد؛ بلکه همیار وام نقش واسطه ای را در این راستا بر عهده می گیرد. به این صورت که شما می توانید با ورود به این سامانه، مستقیما با خریدار یا فروشنده وام ها از طریق شماره تماس درج شده در آگهی های درج شده در این سامانه، در ارتباط باشید. در ادامه بیشتر با نحوه کار این سامانه، به عنوان کامل و جامع ترین مرجع برای خرید و فروش وام آشنا خواهیم شد.

خدمات همیار وام به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی

همیار وام به عنوان یک سامانه اینترنتی به شمار می آید که خدمات قابل توجهی به مراجعه کنندگان به خود ارائه می کند. از جمله این خدمات، می توان به موارد زیر اشاره داشت:

خرید وام های مختلف از افرادی که به وام و تسهیلات بانکی خویش نیازی ندارند.

فروش وام های خود به افرادی که به آن نیاز دارند.

دستیابی به ضامن یا ضامنین مورد نیاز برای دریافت وام از طریق سامانه مورد نظر

دریافت فوری وام در کسری از زمان در هر برهه زمانی متناسب با نیاز شما

خرید امتیاز انواع مختلف وام ها از جمله: وام ازدواج، وام مسکن، وام جانبازی و…

ارائه سرمایه گذاری آزاد و استارتاپ ها

و…

وجود هر یک از این خدمات، ممکن است در برهه ای از زمان در زندگی هر یک از ما به عنوان یکی از نیازهای اساسی به شمار آید که به دنبال مرجعی کامل برای بهره مندی از هر کدام آن ها هستیم. به همین جهت همیار وام همیشه و در هر حال حامی و پشتیبان شماست تا شما را در راستای به ثمر نشستن هدف مورد نظر خود یاری نماید. ضمن اینکه کلیه فعالیت های ارائه شده در سامانه مذکور، تابع قوانین و قواعد جمهوری اسلامی ایران می باشد و بهتر است هیچ گونه نگرانی در خصوص، کلاهبرداری و عدم اطمینان از سامانه را به دل خود راه ندهید.