سازمان هدفمندسازی یارانه  ها در اطلاعیه ای از ثبت نام افراد جامانده و افراد متقاضی دریافت یارانه در روزهای آتی خبر داد.

 این اطلاعیه که در راستای مردمی سازی و عادلانه سازی یارانه و دستورات آیت الله دکتر رئیسی، رئیس جمهور می باشد بدین شرح است: به اطلاع کسانی که به هر دلیلی امکان ثبت نام پیدا نکردند، می رساند سازمان هدفمندسازی یارانه ها در روزهای آتی، ثبت نام از متقاضیان یارانه، جاماندگان، از قلم افتادگان و منصرفین دوره های قبل را آغاز می کند.

در روزهای آتی کیفیت، شرایط و وب سایت ثبت نام از افراد متقاضی دریافت یارانه و افراد جامانده از طریق رسانه های جمعی و یا پایگاه اطلاع رسانی سازمان هدفمندسازی یارانه ها به آدرس اینترنتی www.hadafmandi.ir اعلام می شود.

لازم به تاکید است، پس از ثبت نام از سرپرستان، بررسی های لازم انجام می شود و در صورت واجد شرایط بودن، ثبت نام کننده مانند سایر مشمولین، یارانه مرحله 136-135 (اردیبهشت و خرداد 1401)را دریافت خواهد کرد.

همچنین منظور پاسخگویی به عدم واریز کمک معیشتی در اردیبهشت ماه سال1401 و اعتراض به دهک بندی های اعلام شده به وب سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir  مراجعه و یا با شماره 021-6369 تماس حاصل نمایید. در صورت پذیرش اعتراض عدم واریز یارانه مرحله 135 و 136 اعلام شده برای سرپرست خانوار جبران خواهد شد.