بهنوش بختیاری در متن این استوری نوشته است: زندگی جای دیگری است، ما اینجا فقط سرگرمیم. بهنوش بختیاری علاقه زیادی به تغییر چهره اش دارد. بهنوش بختیاری هر چند مدت عکس جدید با چهره ای جدید از خود منتشر میکند. بهنوش بختیاری متولد تهران است. بهنوش بختیاری 45 سالش است. 

عکس عروسی بهنوش بختیاری

چندی پیش بهنوش بختیاری در اینستاگرام خود عکس مراسم ازدواج اش را منتشر کرد.

بهنوش بختیاری

عکس بهنوش بختیاری بعد از عل زیبایی

به تازگی بهنوش بختیاری از خودش عکسی را به اشتراک گذاشت که باعت شوکه شدن طرفداران این هنرمند محبوب شد.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگر با سابقه ایرانی می باشد که در حوزه طنز سینما و تلویزیون فعالیت داشته است و تا به حال از او نقش های بسیاری دیده ایم که خوشایند بوده اما در چند سال اخیر خانم بازیگر تبدیل به چهره ای نه چندان محبوب شده که مخاطب دل خوشی از او و رفتار و حرف هایش ندارد.

بهنوش بختیاری در اینستاگرام بیش از 9 میلیون دنبال کننده دارد که از وقتی که ما یادمونه همین تعداد بوده و بالا و پایینی نداشته و خب نسبت به تعداد لایک و کامنتاش این تعداد فالوور تقریبا دروغی بیش نیست! 

بهنوش بختیاری از چهره های جنجالی مجازی است که روزانه پست و استوری های زیادی میزاره و تبلیغات بسیار زیادی هم داره به طور که صدای کاربران رو دراورده و وقتی که تبلیغات خیلی زیاد میشه معمولا تو جهت و راستای خاصی نیست. وی تا به حال دست به معرفی هایی زده که جدا از قضیه پول پرستی اش، حرکتی غیر انسانی بوده مثل تبلیغ داروی ضد کرونا که البته چند وقت بعد از این معرفی خود خانم بازیگر کرونا گرفت!

خیلی موارد از بهنوش بختیاری دیده شده که باعث بی اعتمادی مردم نسبت به این بازیگر زن شده و فرق چندانی با خانم بهاره رهنما نداره و پستاش با نظرات منفی کاربران همراهه! شاید بگین کاربرا به هر چیزی فحش میدن اما هنرمندانی هستند که هیچگاه از کاربران نظر منفی نمیگیرند و خب این بستگی به رفتار و شخصیت اون بازیگر بین مردم داره!

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری "خانه ترنس" بنا کرد

از این ها که بگذریم بهنوش بختیاری در یک موضوع هم فعالیت زیادی دارد و تا به حال موارد زیادی هم در اینباره منتشر کرده و صحبت و حمایت کرده است.

بهنوش بختیاری حامی افراد ترنس و دوجنسه می باشد که در جامعه از لحاظ روحی و جسمی شرایط خوبی ندارند. خانم بازیگر تا به حال موارد زیادی هم از دلیل این حمایت و کارش توضیح داده که خب در نوبه خود شاید بتوان گفت حرکتی مثبت است. وی به تازگی هم ویدیویی از خود منتشر کرد و درباره اولین خانه ترنس که با همت خود و برخی دیگر برگذار شده صحبت کرد.

ناگفته نماند از اونجایی که گفتیم بهنوش بختیاری به چهره ای منفور در جامعه تبدیل شده نظرات این پست هم بیشتر منفی بود و کاربران درباره لنز و آرایش غلیظ و...صحبت کرده بودند تا موضوع اصلی!

بهنوش بختیاری کروک سوار و مایه دار!

بهنوش بختیاری خود نیز کم پولدار نیست و با توجه به رفت و آمد و جنب و جوشی که داره مشخصه که از شرایط مالی خوبی برخورداره. وی مدتی پیش ویدیویی از خود سوار بر ماشینی گرون و کروک منتشر کرد که با واکنش کاربران همراه بود.

بهنوش بختیاری

رقابت سخت بهنوش بختیاری و بهاره رهنما!

بهنوش بختیاری در تبلیغات الکی و درهم برای کسب درآمد یَد طولایی دارد و ظاهرا با بهاره رهنما رقابت سختی گذاشته اند. در این مدت که همه هنرمندان درگیر جشنواره فجر و رفتن به مراسمات سینمایی هستند این دو بازیگر اصلا در این فضا دیده نمی شوند که هیچ، ظاهرا در اینستاگرام در فضایی دیگر به سر میبرند! اگر سری به پیج هر دوی ان ها بزنید با تصاویری نه چندان جالب و پررر آرایش و پررر فیلتر مواجه خواهید شد که چندان جذاب به نظر نمیاد!

بهنوش خانوم همه این ادا اطوارها را فقط به یک دلیل انجام می دهد و آن هم تبلیغ است. خانم بازیگر که به خوبی می داند خیلی نمی تواند در سینما و تلویزیون حضور پررنگی داشته باشد بخش اعظمی از انرژی خود را روی اینستاگرام گذاشته تا از این طریق بتواند درآمد کسب کند و آن طور هم که از شواهد و قرائن برمی آید خانوم خانوما تا حدود زیادی هم موفق بوده گواه این مدعا هم خونه و زندگی و ماشین لاکچری بهنوش خانم است.

بهنوش بختیاری

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری متولد 29 اردیبهشت 1354 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از منشی گری به بازیگری رسید و حالا در بیزینس لباس و جواهرات فعال است.

مادرش خانه دار و پدرش کارخانه تولید ابزار ایمنی دارد، برادرش بهزاد و خواهرش تینوش نام است و اصالت خانوادگی ایشان بختیاری می باشد.

شاگرد ممتاز مدرسه بود و می خواست پزشک شود اما در کنکور قبول نشد و به اصرار دوستش شقایق سال بعد در کنکور مترجمی زبان فرانسه شرکت کرد و قبول شد.