یکی از روش های بسیار مهمی که به شما کمک می کند تا بتوانید از طریق آن از قانون جذب به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و نتیجه مطلوبی بگیرید، استفاده از روش تصویر سازی ذهنی است. در این بین یکی از سوالات مهمی که همواره پرسیده می شود این است که چگونه می توان از روش تصویر سازی ذهنی استفاده کرد؟

به منظور پاسخ به این سوال بسیار مهم با وبگاه وان جذب به عنوان بهترین سایت موفقیت و قانون جذب همراه باشید تا در مورد این روش اطلاعات کاملی را به شما ارائه دهیم.

تصویر سازی ذهنی چیست؟

تصویر سازی ذهنی روشی است که در آن شما یک تصویر، صحنه یا رویدادی را در ذهن خود تجسم می کنید؛ شما همیشه در حال تصویر سازی ذهنی به صورت ناخودآگاه هستید. تصاویر ذهنی که تجسم می کنید، چه خودآگاه باشد و چه ناخودآگاه باشد، بر زندگی شما تأثیر می گذارد، البته این مسئله در مورد تصویر سازی ذهنی است که اغلب در ذهن خود آن را به وجود آورده و ایجاد این تصویر را تکرار می کنید.

تصویر سازی ذهنی افکاری هستند که قالب بصری به وجود می آیند و مثل یک رویا هستند. با این حال، زمانی که از آن ها به درستی استفاده کنید، می توانید تغییرات مثبتی در زندگی خود ایجاد کنید. تصویر سازی ذهنی شما می توانند زندگی شما را تغییر دهند، چرا که ضمیر ناخودآگاه تصاویری را که در ذهن خود ایجاد می کنید به عنوان واقعیت می پذیرد و اگر به تجسم آن ها ادامه دهید، به تدریج به آنچه تصور می کنید باور خواهید کرد.

همان طوری که به تجسم کردن ادامه می دهید، به زودی، شروع به عمل و رفتار مطابق با تصویر سازی ذهنی خود خواهید کرد و در جهت تحقق آن ها در زندگی خود تلاش خواهید کرد؛ این راز قانون جذب و تجسم خلاق است. تصویر سازی ذهنی، اگر همواره تکرار شوند، می توانند تغییرات بزرگی در زندگی شما ایجاد کنند. اگر موقعیت ها، سختی ها و مشکلات منفی را تجسم کنید و به این کار ادامه دهید، به تدریج حالت ذهنی تان منفی می شود، مردم را از خود دور می کنید، چشمان تان را روی فرصت ها می بندید و عزت نفس تان پایین می آید.

اگر منفی نگر باشید و روی مشکلات تمرکز کنید، نمی توانید به موفقیت برسید و از سوی دیگر، تخیل مداوم و تصویر سازی ذهنی موفقیت می تواند باعث شود که موفقیت وارد زندگی شما شود.

نحوه استفاده از قدرت تصویر سازی ذهنی

همان طوری که بیان شد، قدرت تصویر سازی ذهنی می تواند زندگی شما را تغییر دهد، البته اگر آگاهانه از آن استفاده کنید. شما باید تصویر سازی ذهنی مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن هایی را که نمی خواهید کنار بگذارید. شما می توانید تصمیم بگیرید که چه صحنه ها و تصویر سازی ذهنی را در ذهن خود به وجود بیاورید و کدام یک از این تصاویر را نادیده بگیرید. شما می توانید تصمیم بگیرید که چه چیزی به ضمیر ناخودآگاه شما نفوذ کند و چه چیزی را رد کنید. با این حال، این نیاز به پشتکار و نظم و انضباط دارد.

زمانی که توانایی تمرکز ذهن و کنترل ذهن و افکار خود را داشته باشید، رسیدن به این هدف می تواند بسیار آسان باشد. به منظور استفاده از روش تصویر سازی ذهنی باید همیشه از افکار خود آگاه باشید. وقتی خود را در حال تجسم وقایع منفی، مشکلات یا اتفاقات منفی می بینید، یا زمانی که به خود می گویید درمانده و ضعیف هستید، باید این تفکر را متوقف کنید و تصویر ذهنی و کلماتی را که در ذهن خود تکرار می کنید را تغییر دهید.

شما باید واقعاً آنچه که شما را خوشحال و راضی می کند تجسم کنید. ذهن شما احتمالاً با ترس ها، نگرانی ها و ناباوری های گوناگونی مواجه شود و در این بین وظیفه شما این است که ذهن خود را آموزش دهید و عادات خود را تغییر دهید تا به آن یاد دهید که فقط به نتایج مثبت، موفقیت و شادی فکر کند. از سوی دیگر شما باید از افکار خود، جایگزینی افکار منفی با افکار مثبت و تجسم تصویر سازی ذهنی مثبت بارها و بارها استفاده کنید تا در نهایت عادات ذهن و تفکر شما تغییر پیدا کند.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که تصویر سازی ذهنی یک فرآیند پیچیده است. در این بین شما می توانید برای استفاده از تصویر سازی ذهنی در کنار قانون جذب به سراغ مطالب موجود در دوره های کوین ترودو که از سایت وان جذب می توانید آن ها را تهیه کنید آماده و از این طریق به بهترین شکل ممکن از روش تصویر سازی ذهنی بهره ببرید.

دستورالعمل های عمومی تصویر سازی ذهنی

نکته مهمی که باید بدانید این است که دستورالعمل های عمومی برای تصویر سازی ذهنی وجود دارد که استفاده از این نکات باعث می شود تا بتوانید به بهترین شکل ممکن فرآیند تصویر سازی را انجام دهید.

به منظور انجام این کار شما باید به نکات زیر توجه کنید:

  • تصویر واضحی از آرزوی خود در ذهن تان داشته باشید.
  • آرزوهای خود را با انرژی پشت هر کلمه بیان کنید.
  • خود را از طریق انجام کارهایی مثل مدیتیشن به کائنات متصل کنید.
  • انرژی خود را با آنچه می خواهید هماهنگ کنید.
  • نتیجه دلخواه خود را با اشتیاق قلبی تجسم کنید، جزئیات را به تصاویر ذهنی خود اضافه کنید تا از این طریق اشتیاق قلبی شما بیشتر شود.
  • تجسم خود را با احساس قدردانی به پایان برسانید و از طریق شکرگذاری انرژی مثبت خود را افزایش دهید.
  • با شناختن کائنات، آرزوی خود را در آرامش به کائنات بفرستید.
  • تجسم خود را با گفتن جملات مذهبی مثل الهی آمین قوی تر کنید.
  • در طول روز، از طریق عمل و صحبت در مورد آرزوهای خود به تجسم های خود متصل شوید.
  • یک جمله تاکیدی آسان برای گفتن بنویسید و آن را هر ساعت یا در زمان های معینی در طول روز بگویید.
  • طوری زندگی کنید که گویی آرزوهای شما به حقیقت پیوسته است.

رعایت این دستورالعمل ها به بهبود تصویر سازی ذهنی شما کمک کرده و باعث قدرتمند تر شدن تصویر ذهنی شما می شود.

در نتیجه:

در این مطلب شما را با شیوه تصویر سازی ذهنی برای قانون جذب آشنا کرده و تلاش کردیم تا در مورد این روش و استفاده از آن همراه با قانون جذب اطلاعات کاملی را ارائه دهیم. توجه به نکات گفته شده در این مطلب باعث می شود تا بتوانید از طریق تصویر سازی ذهنی، به بهترین شکل ممکن از قانون جذب استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر قانون جذب، مقاله کائنات چیست را بخوانید: https://1jazb.com/کائنات/