آرام جعفری بازیگر سینما دیروز استوری ترسناکی از خود به اشتراک گذاشت. این استوری آرام جعفری به خودکشی خودش اشاره دارد. آرام جعفری به تازگی از همسر خود جدا شده است. چندی پیش آرام جعفری خبر از ازدواج مجدد خود داده بود. در ادامه به زندگی نامه آرام جعفری می پردازیم.

آرام جعفری

آرام جعفری

آرام جعفری

آرام جعفری

آرام جعفری  در واکنش به خبر خودکشی اش استوری زیر را منتشر کرد:

از اینکه حال این بازیگر خوب است، خوشحالیم اما او بارها اخبار داغ و حاشیه ای درباره خودش منتشر کرده و سپس به انکار و تکذیب پرداخته است!

به چند نمونه حواشی آرام جعفری در سال گذشته می پردازیم:

مهرماه سال گذشته بود که ویدیو‌یی از مراسم عقد آرام جعفری در فضای مجازی منتشر شد از اینکه او به تازگی ازدواج مجدد کرده است.

اما نکته عجیب این ویدئو این است که آرام جعفری مرداد ماه امسال عکس دو نفره خود و آقای درون فیلم را در صفحه اینستاگرام منتشر کرد با این پرسش که حدس بزنید این آقا کیست و چندی از دوستان و بازیگران نزدیک به وی خبر ازدواجش را تبریک گفتند و سپس در اقدامی ناگهانی این عکس را از صفحه شخصی اش پاک کرد و ساعاتی بعد این خبر را تکذیب کرد!

این بازیگر سابقا چندین بار دست به افشای خبر ازدواج خود زده و سپس آنرا تکذیب کرده است!

آرام جعفری اولین بار در ۶ مرداد ۱۴۰۰ عکس برش زده ای از خود انتشار و نوشت: یه عکس نصفه نیمه واسه روزگار نصفه نیمه...

با این حال چندین هفته از این عکس برش خورده گذشت و جلب توجهی هم نکرد اما تگ کردن خود و شخصی بنام «دکتر افشین وطن خواه» جالب توجه بود.

خانم بازیگر روز بعد اعلام کرد عکس منتشر شده دایی او بوده و اصلا ماجرای ازدواج وی صحت ندارد.

افشین وطن خواه در نهایت مجبور به واکنش شد و در اینستاگرامش نوشت:

اینجانب هیچگونه ارتباط خانوادگی و عاطفی با نامبرده ندارم ، چه بسا ایشان ارتباط احساسی و زندگی شخصی خود را دنبال می کنند و بنده نیز مشغول زندگی خصوص خود فارغ از ایشان می باشد.

لذا خواهشنم اخبار جعلی وایرال شده در این خصوص را را برای بنده ارسال نفرمائید.

آرام جعفری که دوستی نزدیکی با مرحوم زهره فکور صبور داشت، بعد از فوت او استوری نگران کننده ای را منتشر کرد:

آرام جعفری

این ها گوشه ای از حواشی ایجاد شده توسط خود این بازیگر بود که این سوال را در ذهن مخاطب ایجاد میکند که دیده شدن به هر قیمتی اصلا ارزشی دارد؟!

از تولد تا زندگی شخصی آرام جعفری

آرام جعفری در بیست و دومین روز از بهمن ماه سال 1359 در تهران متولد شد، او یکی از بازیگران خوب و بدون حاشیه سینما و تلویزیون میباشد. آرام جعفری مدرک لیسانس خود را در رشته گرافیک دریافت کرده و همچنین او فارغ التحصیل رشته نقاشی در دانشکده سوره است.

خانواده آرام جعفری

آرام جعفری فرزند دوم یک خانواده چهار نفره است و یک برادر بزرگتر به نام آرمین دارد، گرچه او متولد تهران است ولی اصالتا تبریزی میباشد. آرام و برادرش هر دو ازدواج کرده و متاهل هستند. پدر ایشان مدیر کل اداره اقتصاد بودند و در سال 1376 فوت کردند.

 

آرام جعفری

ازدواج آرام جعفری

او در سال 1394 ازدواج کرده و متاهل است، اما هنوز صاحب فرزندی نشده است.

او درباره همسرش این چنین می گفت : به شدت به عشق معتقدم و به آن احترام می گذارم اولین معیارم برای زندگی ، متعهد بودن است به نظرم هر دو طرف قبل از تاهل باید تعهد داشته باشند تا بتوانند همدیگر را درک کنند و پا به پای یکدیگر پیش بروند.

خدا را شکر همسرم همیشه و در همه جا همراه من بوده و بسیار معتقد و با ایمان است و خدا را شکر بین مان تفاهم های زیادی وجود دارد.

نظر آرام جعفری درباره ازدواج

«به شدت به عشق معتقدم و به آن احترام می گذارم. اولین معیارم برای زندگی، متعهد بودن است. به نظرم هر دو طرف قبل از تاهل باید تعهد داشته باشند تا بتوانند همدیگر را درک کنند و پا به پای یکدیگر پیش بروند. خدا را شکر همسرم همیشه و در همه جا همراه من بوده و بسیار معتقد و با ایمان است و خدا را شکر بین مان تفاهم های زیادی وجود دارد.»

سفیر پیشگیری از اعتیاد

آرام جعفری سفیر پیشگیری از اعتیاد و فعال حمایت از حقوق حیوانات نیز میباشد، او همچنین یک گربه خانگی به نام پیشو دارد.

آرام جعفری

اوقات فراغت

- سعی می کنم گاهی پیاده روی کنم یا وقتم را صرف خواندن کتاب می کنم، کتاب های شعر بسیار می خوانم و اشعار فریدون مشیری، سهراب، فروغ و نیلوفر لاری پور را خیلی دوست دارم. کتاب های متفرقه را هم مطالعه می کنم و عاشق ژانر وحشت هستم و کلا هیجان را دوست دارم.

ورود آرام جعفری به دنیای بازیگری

او زمانی که تنها 16 سال سن داشت با بازی در یک نمایش تئاتر برای اولین بار وارد عرصه بازیگری شد، آرام جعفری دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده و به کارهای سیروس مقدم بسیار علاقه مند است. او با مجموعه تلویزیونی خارج از حصار برای اولین بار جلوی دوربین رفت و پس از آن در مجموعه های میگی نه نگاه کن، زیر آسمان شهر و دختران به ایفای نقش پرداخت.

آرام جعفری

شهرت با زیر آسمان شهر

آرام جعفری با بازی در سریال زیر آسمان شهر توانست در تلویزیون دیده شود و به شهرت برسد، او در این سریال نقش فریده دختر خانم فرامرزی را بخوبی ایفا کرد. سریال زیر آسمان شهر را مهران غفوریان در سال 1380 کارگردانی کرد و به جرات می توان گفت یکی موفق ترین سریال های صدا و سیما به شمار میرود. حمید لولایی، ملکه رنجبر، مرحوم کیومرث ملک مطیعی و یوسف تیموری از دیگر بازیگران این سریال هستند.

شروع حرفه ای

او زمانی که تنها 16 سال سن داشت با بازی در نماش دایره گچی قفقازی برای اولین بار وارد عرصه بازیگری شد ، آرام جعفری دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده و به کارهای سیروس مقدم بسیار علاقه مند است. او با مجموعه تلویزیونی خارج از حصار در اواخر دهه هفتاد برای اولین بار جلوی دوربین رفت.

ورود به سینما

آرام جعفری با بازی در فیلم بگو که رویا نیست در سال 1387 وارد عرصه سینما شد و با بازی در فیلم های دزدان خیابان جردن و بازنشسته ها به فعالیت خود در سینما ادامه داد ، ولی بنا به دلایلی نامشخص فعالیت او پس از آن در سینما کم رنگ تر شد.

طلاق و جدایی

آرام جعفری در آذر 1399 اعلام کرد که از همسر خود جدا شده است.

ازدواج با آقای دکتر و طلاق!

در سال 1400 عکس های دونفره و فیلمی از مراسم عقد خانم بازیگر با آقای دکتر افشین وطن خواه منتشر شد که پس از آن آقای دکتر هرگونه رابطه عاطفی با خانوم بازیگر را تکذیب کرد.