اصفهان یکی از شهر های توریستی ایران است و وجود هتل های با کیفیت در آن مسئله مهمی به شمار می رود. هتل عباسی اصفهان از بهترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره اصفهان است. یکی از ستاره های هتل عباسی اصفهان به معماری شکوهمند آن تعلق می گیرد. این هتل کاروانسرایی به جا مانده از عصر صفوی است که اکنون به عنوان هتل مورد استفاده قرار گرفته است. انتخاب هتل عباسی اصفهان به عنوان اقامتگاه، لذت سفرتان را دو چندان می کند. 

تاریخچه هتل عباسی اصفهان

نادر شاه سلطان حسین صفوی (آخرین پادشاه صفوی) پس از ساخت مدرسه چهارباغ موقوفات فراوانی به آن اختصاص داد که این موقوفات شامل چندین مزرعه، باغ، مغازه و کاروانسرا بود. یکی از موقوفات مشهور این مدرسه کاروانسرای مادر شاه بود که دیوار به دیوار مدرسه قرار داشت. پس از حمله افغانها تمامی این موقوفات از جمله این کاروانسرا رو به ویرانی نهادند. با این حال نقاشی‌ای که در عهد محمدشاه رسم شده نشان می‌دهد که این کاروانسرا در آن زمان فعال بوده‌است.

هتل عباسی اصفهان

در سال ۱۳۳۶ با حمایت دولت وقت، اجاره‌نامه‌ای میان سازمان اوقاف و بیمهٔ ایران منعقد شد مبنی بر آنکه بیمه ایران به هزینه خود نسبت به احداث هتل در این مکان اقدام و پس از اتمام از آن بهره‌برداری نماید. گفتنی است در آن زمان مدیریت بیمه ایران شعبه اصفهان بعهده رضا ارحام صدر بازیگر قدیمی سینما و تئاتر اصفهان بود که نقش مؤثری در اجرای این پروژه داشت. مهندس عبدالحسین محیط با ریاست باستان‌شناس فرانسوی آندره گدار (۲۱ ژانویه ۱۸۸۱–۳۱ ژوئیه ۱۹۶۵) باستان‌شناس، معمار و مورخ هنر فرانسه و خاورمیانه که سالها به عنوان مدیر سرویس باستان‌شناسی ایران فعالیت داشت با حمایت و پشتیبانی بیمه ایران در سال ۱۳۳۸ شروع به ساخت این هتل کردند، در هنگام ساخت سعی بر آن بود که بازمانده کاروانسرا مورد مرمت قرار گیرد و طراحی بنا نیز هماهنگ با معماری عصر صفوی باشد. آرایش داخلی بنا هم به گونه‌ای طراحی شد که بیان‌گر جلوه‌های اصیل هنر ایرانی باشد. سرانجام هتل شاه عباس در سال ۱۳۴۵ افتتاح گردید. پس از انقلاب ۵۷ این مجموعه با حذف کلمه شاه، به هتل عباسی تغییر نام داده شد.

اتاق ها و سوئیت های هتل عباسی اصفهان

مهمانسرای عباسی دارای 225 باب اتاق، سوئیت و آپارتمان است که شامل اتاق های

معمولی یک تخته و دو تخته، چشم انداز و پردیس، سوئیت های معمولی، قاجار، صفوی،سبز و نیز

آپارتمان دو و سه خوابه بوده و همگی اتاق ها مجهز به سیستم های ایمنی و مطابق با استانداردهای روز دنیا می باشند.

اتاق های استاندارد هتل عباسی اصفهان دارای امکاناتی مثل اینترنت رایگان، صندوق امانات، سرویس چاس و قهوه و سیستم اعلام حریق هستند. 

اتاق های چشم انداز این هتل، اتاق هایی با چشم انداز باغ مصفای مهمانسرا با چیدمانی ساده و در عین حال فضایی آرامش بخش همراه با کلیه امکانات رفاهی. این اتاق قابلیت اضافه کردن تخت خواب اضافه را ندارد

اتاق های لوکس،اتاق هایی مدرن با چشم اندازی از باغ هتل عباسی اصفهان هستند

سوئیت پردیس چیدمانی لوکس و چشم اندازی از باغ مهمانسرا دارد.

سوئیت قاجار سوئیتی دونفره که معماری و دکوراسیونی به سبک دوران قاجاریه را دارد.

سوئیت صفوی سوئیت هایی رو به باغ دارای دو اتاق خواب دو نفره؛ بنای اصلی این سوئیت ها متعلق به دوران صفوی بوده و معماری آن نیز الهام گرفته از همین دوره می باشد. تلفیق گچ بری، تشعیر، تذهیب و مقرنس، فضایی منحصر به فرد را برای این سوئیت ها خلق کرده که در کمتر هتلی مشابه آن یافت می شود.

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان

رستوران ها و سفره خانه های هتل عباسی اصفهان

در رستوران ها و سفره خانه های هتل عباسی اصفهان، هم می توانید از فضای دلنشین و معماری بی نظیر آن لذت ببرید و هم می توانید طعم غذاهای ایرانی و بین المللی را بچشید.

رستوران چهل ستون هتل عباسی اصفهان

رستوران چهل ستون هتل عباسی اصفهان دارای محیطی زیبا و خاطره انگیز، فضایی دلنشین، کیفیت غذایی بسیار خوب، پرسنل خوش برخورد ومنوی غذایی کاملی است تا شبی بی نقص را برای شما بیافریند.

کافی شاپ نقش جهان

کافی شاپ نقش جهان  آمیزه ای از نقش های زیبا و طرح های ماندگار و جلوه گاه هنر قدیم و اصیل ایرانی است که فضایی دلنشین را برای دیدارهای رسمی و دوستانه شما فراهم می آورد. 

هتل عباسی اصفهان

سفره خانه سنتی

سفره خانه سنتی واقع شده در ضلع شرقی هتل عباسی، با انواع غذاهای سنتی و ایرانی از شما پذیرایی می کند. معماری این رستوران از خانه های قدیمی الهام گرفته شده و سقف های آن گنبدی شکل هستند.

هتل عباسی اصفهان

رستوران چشم انداز

رستوران چشم انداز 250 نفر ظرفیت دارد و گزینه ای بسیار مناسب برای مهمانی های خانوادگی، جمع های دوستانه و یا گردهمایی شغلی صمیمانه به شمار می آید.  با ایستادن در فضای باز رستوران چشم انداز واقع در بام مهمانسرا می توان نمایی 360 درجه از شهر اصفهان را مشاهده کرد؛ تصویری که نه تنها برای گردشگران داخلی و خارجی که برای بسیاری از شهروندان اصفهانی نیز جالب و هیجان انگیز است.

هتل عباسی اصفهان

در چای خانه سنتی و سالن صبحانه از غذاهایی با کیفیت بالا لذت ببرید.

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان

تالارها و سالن های هتل عباسی اصفهان

همانند هر هتل 5 ستاره دیگر، هتل عباسی اصفهان نیز تالار ها وسالن هایی دارد که مراسم و مهمانی های مختلف در آنها برگزار می شود. 

تالار عباسی

تالار عباسی یکی از با شکوه ترین تالار های این مجموعه است. این تالار با ظرفیت 55 نفره خود امکان برگزاری کمفرانس ها و همایش های مختلف را فراهم می کند. نقوش تکرار شده و متحد الشکل دیوارها و سقف، با پوششی از ورق های طلا، شکوه هنر و زیبایی را در پیکره این بنا به تصویر کشیده است.

هتل عباسی اصفهان

تالار زرین

تالار زرین از تالار های زیبای این مجموعه است که هویت معماری اصیل ایرانی به طور  کامل در آن دیده می شود. این تالار که در طبقه همکف مهمانسرا واقع شده؛ بر اساس چیدمان های مختلف؛ میزبان بسیار شایسته ای برای انواع سمینارها، همایش ها و یا جلسات پذیرایی تشریفاتی خواهد بود.

هتل عباسی اصفهان

تالار عالی قاپو

تالار عالی قاپو از تالار های کوچک هتل عباسی اصفهان است. سقف این تالار با کاشی کاری الهام گرفته شده از معماری گذشته تزئین شده و هنر ایرانی را به رخ می کشد. این تالار حداکثر 20 نفر ظرفیت دارد و مناسب مهمانی های خانوادگی است. 

تالار سیمین، تالار سما، تالار نقش جهان و تالار مرمر نیز امکاناتی با کیفیت و در حد استاندارد های جهانی ارائه می کنند. 

مرکز خرید هتل عباسی اصفهان

از ویژگی های منحصر به تالار عباسی اصفهان می توان به وجود مرکز خرید در آن اشاره کرد. آرایشگاه مردانه، فروشگاه فرش دستبافت، فروشگاه فرد مهدی ئی، فروشگاه عطر و ادکلن و چندین فروشگاه دیگر در مرکز خرید هتل عباسی اصفهان خدمات ارائه می کنند. 

فاصله هتل عباسی اصفهان تا مراکز مهم

فاصله تا کاخ عالی قاپو 3 دقیقه با خودرو

فاصله تا سی و سه پل 3 دقیقه با خودرو

فاصله تا مسجد شیخ لطف الله 7 دقیقه با خودرو

فاصله تا پل خواجو6 دیقه با خودرو

فاصله تا منارجنبان 19 دقیقه با خودرو

فاصله تا فرودگاه بین المللی 39 دقیقه با خودرو

قوانین و مقررات هتل

زمان تخلیه اتاق ساعت 12 و تحویل ساعت 14 می باشد.

تخلیه اتاق از ساعت 12 الی 17 مشمول پرداخت 50 درصد از هزینه اتاق می گردد و پس از آن معادل یک شب کامل محاسبه خواهد شد

 هزینه اقامت کودکان 5 تا 10 سال در صورت عدم استفاده از تخت، 50 درصد مبلغ سرویس خواب اضافه می باشد

هزینه سرویس خواب اضافه 3.740.000 ریال است.

رزرو هتل عباسی اصفهان

برای رزرو خدمات در هتل عباسی اصفهان می توانید یا به صورت آفلاین و یا به صورت آنلاین اقدام کنید.

ررزو آفلاین : http://www.abbasihotel.ir/fa/offline-booking

رزرو آنلاین: https://abbasihotel.iibooking.com/

آدرس هتل عباسی اصفهان 

اصفهان، میدان انقلاب، خیابان گلدسته، چهارراه آمادگاه سمت چپ، (خیابان سنگ فرش)

شماره تلفن هتل عباسی اصفهان

19-32226010-031