تصاویری از سحر دولتشاهی و همایون شجریان را در ادامه این مطلب مشاهده می کنید. سحر دولتشاهی همسر سابق رامبد جوان است. سحر دولتشاهی چند سال بعد از ازدواج با رامبد جوان از او طلاق گرفت و مدتی است با همایون شجریان در ارتباط است. سحر دولتشاهی تا کنون خبر رسمی ازدواج خود را با همایون شجریان منتشر نکرده است. مادر سحر دولتشاهی نائیب رئیس سابق فدراسیون شنای بانوان و پدرش مهندس مکانیک و صاحب یک شرکت ماشین الات می باشد . درادامه عکس سحردولتشاهی درکنار بازیگر بالیوودی و سرشناس منتشر شد که موجب واکنش کاربران فضای مجازی شد.

سحر دولتشاهی

 

سحر دولتشاهی

طلاق سحر دولتشاهی و همایون شجریان

سال گذشته سحر دولتشاهی تولد همایون شجریان را با انتشار پست زیر تبریک گفت و در مراسم جشن تولد او نیز دیده شده بود اما برخلاف سال گذشته امسال خبری از تبریک اینستاگرامی تولد نبود.

سحر دولتشاهی

همین مساله باعث شد تا کاربران فضای مجازی خبر جدایی این دو زوج را دوباره داغ کنند اما به نظر می رسد که این دو هنرمند از ماه های پیش ترجیح دادند که روابط خود را  از فضای اینستاگرام دور کنند و هیچ عکسی نیز بایکدیگر منتشر نکرده اند.

بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی متولد 16 مهر 1358 تهران بازیگرِ سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. او فارغ التحصیل رشته های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه می باشد. مادرش نائیب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.

سحر دولتشاهی

فعالیت خود را از اوخره دهه 70 با تئاترهای دانشجویی کارش را شروع کرد.شروع حرفه ای در تئانر هم در سال 79 و 80 بود که از همین عرصه به فیلم فرزند صبح در سال 1383 معرفی شد و اولین حضور سینمایی خود را تجربه کرد، سپس با سریال کتابفروشی هدهد مرضیه برومند در سال 1386 نیز وارد قاب تلویزیون شد.

سحر دولتشاهی

شهرت یافتن سحر دولتشاهی

بازی سحر دولتشاهی در سریال مسافران ساخته همسر سابقش رامبد جوان در سال 1388 با نقش ادم فضایی بسیار مورد پسند قرار گرفت و موجب شد خیلی زود به شهرت برسد.شروع فعالیت هنری وی با تئاتر بود که البته بازی در تئاتر موقعیت های خوبی پیش روی او گذاشت و او را با سینما و تلویزیون آشنا کرد و همچنین حضور در صحنه تئاتر بود که منجر به آشنایی او با رامبد جوان شد.

ماجرای ازدواج و طلاق سحر دولتشاهی

او در 27 اسفند 87 با رامبد جوان بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما ازدواج کرد. آشنایی آنها از تئاتر شکل گرفت، دولتشاهی می گوید :دوستان مشترک زیادی داشتیم و دورادور همدیگر را می شناختیم تا اینکه بالاخره وقتش رسید کم کم حواسمان بیشتر به هم جلب شد تا بالاخره کار به ازدواج کشید، رامبد بعد از اینکه به من پیشنهاد ازدواج داد، آمد با پدرم صحبت کرد. بعد هم خواستگاری انجام شد.

طلاق آنها در سال 1393 در سکوت خبری انجام شد، تا مدت ها این جدایی از طرفین تایید نشد، سحر دولتشاهی همسر دوم رامبد جوان بود که هردومعتقد بودند نباید مردم وارد حریم خصوصی آنها بشوند !

سحر دولتشاهی که به دلیل جدایی از همسر سابقش رامبد جوان سال 93 را در تنهایی و البته پرکاری در عرصه بازیگری دنبال کرده در گفتگو یی درباره این تنهایی بیان می دارد:سال 93 در عین حال که سال شلوغی برایم بود در تنهایی لذت بخشی هم سپری شد نه فقط به عنوان بازیگر که در خیلی جهات هم رشد داشتم.

سحر دولتشاهی

شغل دوم سحر دولتشاهی از زبان خودش

بازیگری از بچگی برایم جذاب بود اما واقعیتش این است که من ادبیات نمایشی خوانده ام و هنوز هم بخشی از دغدغه ام نوشتن است

در دوران دانشجویی همان موقع که سر کلاس می نوشتم، از شاگردان خوب بودم یا وقتی ترجمه می کردم. خیلی غبطه می خورم اگر همچنان برای نوشتن وقت نگذارم. نوشتن همیشه پسِ ذهن من هست. نمی دانم باید زمانش برسد یا من زمانش را برسانم ! هنوز هم فکر می کنم یکی از شغل های ایده آلم نویسندگی است.

ماجرای ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان

چند سالیست در فضای مجازی خبر ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان دست به دست می شود. این دو هنرمند کشور تا کنون به این موضوع واکنش نشان ندادند. و خبر رسمی ازدواج خود را اعلام نکردند ولی آنها در اکثر مکان های عمومی و خصوصی با یکدیگر دیده شده اند و شکار دوربین عکاسان شده اند.همچنین سحر دولتشاهی در روز خاکسپاری استاد شجریان در کنار همایون شجریان ایستاده بود و در آخر در ماشین وی سوار شد. همچنین سحر دولتشاهی بارها عکس کودکی همایون شجریان را استوری کرد و اخیرا با او و دخترش یاسمن به عراق سفر کرد.

تصاویری از همایون شجریان و سحر دولتشاهی را در ادامه این مطلب مشاهده خواهید کرد. او خواننده سنتی و پسر ارشد استاد محمدرضا شجریان است. همایون شجریان یک بار قبلا ازدواج کرده و با پدرش باجناق می باشد. همایون شجریان چندسال بعد از همسرش طلاق گرفت و از او یک دختر به نام یاسمن دارد. دختر همایون شجریان اکنون چهارده سال دارد.

سحر دولتشاهی

ازدواج سحر دولتشاهی با رامبد جوان

سحر دولتشاهی در 27 اسفند 1387 وقتی 29 ساله بود با همکار خود رامبد جوان 37 ساله که از همسر سابق خود جدا شده بود ازدواج کرد

ماجرای آشنایی

دوستان مشترک زیادی داشتیم و دورادور همدیگر را می شناختیم تا اینکه بالاخره وقتش رسید و کم کم حواسمان بیشتر به هم جلب شد تا اینکه رامبد پیشنهاد داد.

طلاق بعد از 6 سال

سحر و رامبد بعد از 6 سال زندگی مشترک در سال 1393 از هم جدا شدند دو سال بعد از طلاق آقای جوان با یکی دیگر از همکاران خود خانم نگار جواهریان ازدواج کرد

ماجرای ازدواج دوم 

از سال 1396 شایعه ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان رسانه ای شد اما این دو واکنشی به این خبر نشان ندادند و موضوع مدتی بعد از یادها رفت بعد از مرگ استاد محمدرضا شجریان انتشار عکسی از حضور سحر قریشی در ماشین شخصی همایون شایعه ازدواج آنها را دوباره سر زبان ها انداخت

سحر دولتشاهی

برنده دو سیمرغ بلورین

اولین بار سال 1393 برای فیلم عصر یخبندان سیمرغ بهترین بازیگر مکمل را گرفت و این جایزه را  سال 96 برای بازی در فیلم چهارراه استانبول و عرق سرد تکرار کرد

او بعد از دو سیمرغ خود در سال 1398 از جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا برای بازی در فیلم امیر تندیس بهرین بازیگر زن را از آن خود کرد

عشق موسیقی

در طول روز وقتی کاری ندارم بیشتر فیلم می بینم یا موسیقی گوش می دهم ، چون عاشق موسیقی هستم البته برخی اوقات هم ترجمه می کنم.

سحر دولتشاهی