تا چند سال اخیر بازی معروف کالاف دیوتی فقط برای پلی استیشن عرضه می‌شد اما حالا شاهد عرضه کالاف دیوتی موبایل هستیم. این بازی مطرح در صنعت بازی‌های دیجیتالی، انقلاب بزرگی بپا کرده است. فضاسازی‌های ناب بازی، شخصیت پردازی و اتفاقات مهیج تماماً از ویژگی‌های بازی کالاف دیوتی موبایل محسوب می شود. قابل ذکر است که یکی از راه‌های پیشروی در بازی خرید سی پی ارزان است. کاربران با خرید سی پی به قابلیت‌های بیشتری در بازی دسترسی پیدا خواهند کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با جزئیات هیجان انگیز بازی کالاف دیوتی برای موبایل شنا شوید.

 

معرفی بازی

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، نسخه جدید بازی کالاف دیوتی برای پلتفرم موبایل از سوی شرکت اکتیویژن وارد بازار جهانی شد. البته تا قبل از این شرکت اکتیویژن بازی Call of Duty: Heroes را برای موبایل رونمایی کرد. اما این بازی به دلیل عمل‌کرد ضعیف از استقبال بالایی برخوردار نشد. اینبار همکاری مشترک شرکت اکتیویژن و شرکت Tencent Games سبب تولید بازی قدرتمند کالاف دیوتی شد. گفتنی است که این بازی در مدت بسیار کوتاه توانست رکورد پر دانلودترین بازی موبایلی را پشت سر بگذارد. به گفته کارشناسان بازی کالاف دیوتی بر روی بیش از صد میلیون دستگاه در مدت زمان بسیار کوتاه دانلود شد. این توجه همگانی از سوی گیمرها در سراسر جهان سبب معروفیت بالای بازی کالاف دیوتی در قیاس با سایر بازی‌ها شد. سبک داستانی بازی شوتر اول شخص است. علاقمندان بازی‌های ماجراجویی و اکشن بدون شک دوستدار چنین بازی خواهند بود. در حال حاضر کمتر کسی پیدا می‌شود که بازی کالاف دیوتی را حتی برای یکبار هم که شده نشنیده باشد. برخی دیگر از افراد هم با توجه به شناختی که از بازی دارند، درباره نحوه خرید بازی اطلاعات کافی ندارند. آنچه که سایت تاپ جم شاپ به عنوان اصلی‌ترین مرکز معتبر عرضه کننده بازی‌های دیجیتالی در ایران تا به الان دنبال کرده، دستیابی به سطح بالای رضایت خریداران بازی بوده است.

بخش داستانی

یکی از اصلی‌ترین بخش‌های بازی‌های آنلاین، تنوع در گیم پلی بازی است. در‌واقع گیم پلی نقش مهمی در چگونگی سرگرم کردن کاربران دارد. به همین جهت اغلب استودیوهای سازنده بازی به بخش گیم پلی توجه بسیار زیادی می‌کنند. بازی کالاف دیوتی موبایل هم از این قاعده جدا نیست. بخش‌های مهیج و مختلف بازی سبب شده رضایت اغلب گیمرها را به دست آورد. رضایتی که دستیابی به آن برای سازندگان بازی بسیار سخت و دشوار است. بازی کالاف دیوتی دارای یک سری بخش‌های چند نفره نظیر Search & Destroy، Domination، Team Deathmatch، Frontline است. بخش‌هایی که نه تنها از استانداردهای خاصی پیروی کرده اند، بلکه بسیار جذاب و مهیج هم هستند. ناگفته نماند که نقشه‌های مرتبط با بازی‌های Modern Warfare و Black Ops هم به این نسخه اضافه شده است. نقشه‌های معروفی مانند Hijacked و Crash که فضای بازی را برای گیمر متنوع می‌کند. می‌توان سبک بازی کالاف دیوتی موبایل را ترکیبی از یک بازی رقابتی همراه با مبارزه‌های جنگجویانه دانست. شما پس از موفقیت در هر مرحله به مرحله بعدی راه پیدا خواهید کرد. اما این پیشروی بستگی به استفاده از انواع سلاح‌های و آپشن‌هایی دارد که در درون بازی موجود است.

نقشه‌های معروف بازی کالاف دیوتی

بتل رویال یکی از نقشه‌های معروف بازی موبایل کالاف دیوتی است که از سطح ۷ به بعد برای گیمر باز می‌شود. در این بخش گیمر با حضور زامبی‌ها در جزیره مواجه می‌شود. شاید با ورود به این بخش در ابتدا خیال کنید که بازی از دید سوم شخص طراحی شده اما به تدریج پی خواهید برد که زاویه دید ترکیبی از سوم شخص و اول شخص است. همین موضوع سبب جذابیت بیشتر بازی و بالا رفتن هیجان آن می‌شود. در این رابطه باید بگوییم که آیتم‌ها و فضاهای بازی به خوبی در کنار هم و یکی پس از دیگری چیده شده اند. البته اگر بخواهیم نگاه کارشناسانه‌تری به این بخش داشته باشیم باید بگوییم که نقاط ضعف مانند کم بودن سلاح و یا نبود تنوع ابزار در این بخش وجود دارد. ناگفته نماند که ربات‌ها در این بخش حضور دارند و بازی را جذاب‌تر می‌کنند.

 

تنظیم سیستم موبایلی بازی کالاف دیوتی

بسیاری از کاربران برای اجرای بازی کالاف دیوتی موبایل از طریق سیستم کنترلی موبایل دچار سردرگمی‌هایی هستند. باید بگوییم که اجرای بازی روی پلتفرم موبایل بسیار کاربردی و روان است. برای تنظیم بازی روی موبایل شما با دو حالت Simple و Advanced سروکار دارید. استفاده از حالت Simple ساده‌تر است. بدین ترتیب در این حالت گیمر نشانه را روی زامبی یا روبات می‌گیرد و اسلحه به صورت اتومات به سمت نشانه شلیک می‌کند. استفاده از حالت Simple برای تازه کاران بسیار عالی و آسان است. از این طریق به راحتی می‌توانید از سیستم تیراندازی و شوتر بازی بهره ببرید. حالت Advanced پیشرفته‌تر از حالت Simple است. اگر گیمر حرفه‌ای هستید به راحتی می‌توانید از فناوری Advanced استفاده کنید. در حالت Advanced قادر خواهید بود تا دکمه‌ها را شخصی سازی کنید. همچنین استفاده از تنوع بالای بازی در این حالت امکان‌پذیر خواهد بود. علاوه بر آن اگر دست چپ هستید، می‌توانید سیستم تنظیم و کنترل بازی را طبق سلیقه خود شخصی سازی کنید. از دیگر مزایای استفاده از حالت Advanced انتخاب آیتم‌ها و سلاح‌های متنوع شخصی سازی شده است. با بررسی بیشتر حالت Advanced به این موضوع پی می‌برید که سازندگان بازی کالاف دیوتی موبایل بر خلاف سایر توسعه دهندگان بر روی آیتم ها، ابزارها و اسلحه‌های گوناگون متمرکز شدند تا فضاهای متنوع را برای گیمر به وجود آورند. حتی گیمرها در حین بازی و ارتقاء هر سطح با پیشروی در مراحل مختلف، اسلحه‌های جدیدی برای آپشن‌های خود دریافت می‌کنند. در مجموع می‌توان اینگونه عنوان کرد که بازی کالاف دیوتی موبایل در بخش گیم پلی و همچنین حالت‌های مختلف بسیار موفقیت آمیز عمل کرده و تجربه‌های مهیج و نفس گیری برای گیمرها فراهم آورده است.

 

ویژگی‌های گرافیک بازی کالاف دیوتی موبایل

یکی از ویژگی‌های شاخص بازی کالاف دیوتی موبایل، گرافیک سه بعدی همراه با طراحی واقع‌گرایانه آن است. شما در حین بازی کاملاً متوجه شبیه سازی‌های واقع گرایانه، فضاسازی‌های قابل ملموس، سلاح‌ها، ابزارها و آیتم‌ها هستید. علاوه بر آن شخصیت پردازی‌های عجیب اما بسیار واقع‌گرا از دیگر ویژگی‌های گرافیک بازی موبایل کالاف دیوتی است. تنوع انیمیشن‌های اپراتور از دیگر امتیازهای شاخص گرافیک بازی است.حتی انواع اصوات مختلف از قبیل صدای شلیک اسلحه‌ها و یا انفجار نزدیک به صداهای واقعی است. همچنین موسیقی متن بازی حس و حال فضاهای حماسی را به کاربران انتقال می‌دهد. فضایی که القاء‌کننده بازی پرطرفدار کالاف دیوتی موبایل است.

سخن پایانی

قابلیت‌ها و امکانات بازی کالاف دیوتی موبایل بی‌شمار است. به مراتب تا وقتی که تجربه‌ای از اجرای بازی نداشته باشید نمی‌توانید حس و حال آن را به خوبی درک کنید. اما اگر از جمله طرفداران بازی‌های اکشن و شوتر هستید، خرید بازی کالاف دیوتی موبایل را از دست ندهید. شما میتوانید برای خرید بازی کالاف دیوتی به اصلی‌ترین مرکز عرضه کننده انواع بازی‌های دیجیتالی یعنی سایت تاپ جم شاپ مراجعه کنید. سایت معتبر تاپ جم شاپ با برخورداری از هزاران بازی دیجیتالی، رضایت شما مشتریان عزیز را فراهم می‌کند.