فیلم مراسم عقد پژمان جمشیدی در یکی از سکانس های فیلم پنجاه کیلو آلبالو پخش شده است. پژمان جمشیدی متولد 21 شهریور 1356 بازیکن اسبق تیم های فوتبال سایپا، پاس و پرسپولیس است. پژمان جمشیدی فوتبال خود را از باشگاه کشاورز تهران آغاز کرد و در تیم های سایپا ، پرسپولیس ، پاس تهران ، استیل آذین ، فولاد و ابومسلم نیز بازی کرد. پژمان جمشیدی سال 2111 زمان مربیگری میروسلاو بلاژویچ(ملقب به چیرو) در تیم ملی کشورمان برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2112 کره و ژاپن به این تیم دعوت و جایگزین فرهاد مجیدی شد. پدر و مادر پژمان جمشیدی هر دو فرهنگی بازنشسته هستند.

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی

نگار فرهمند یکی از بلاگر ها در فضای مجازی بوده که گفته می‌شود با پژمان جمشیدی ازدواج کرده است درباره زندگی شخصی او اطلاعات چندانی وجود ندارد و تنها اطلاعاتی که از این خانم جوان در فضای مجازی منتشر شده این است که او بلاگر بوده و پیج اینستاگرام بیش از ۴۰۰ هزار فالوور دارد و در زمینه تبلیغات فعالیت می کند گفته می‌شود که او متولد ۱۳۶۸ میباشد.

پژمان جمشیدی

این خانم جوان در عرصه تبلیغات لباس و پوشاک فعالیت داشته و چند سالی است در اینستاگرام فعالیت حرفه‌ای دارد و توانست فالوور هایش را افزایش دهد بعد از انتشار خبر ازدواج پژمان جمشیدی از زبان سام درخشانی که در برنامه خندوانه اعلام کرد بسیاری از علاقه‌مندان به این بازیگر کنجکاو شدند بدانند همسر این فوتبالیست کیست برخی از پیجهای اینستاگرامی مدعی شدند که این فوتبالیست با نگار فرهمند یکی از بلاگرها ازدواج کرده است که در نهایت تکذیب شده است.

پژمان جمشیدی

نگار فرهمند بلاگر با این عکس نوشت:

… Tonight the music seems so loud
I wish that we could lose this crowd
Maybe it’s better this way
We’d hurt each other with the things we’d want to say

*

… امشب موسیقی خیلی بلند به نظر می رسد
ای کاش می توانستیم این جمعیت را از دست بدهیم
شاید اینجوری بهتر باشه
با چیزهایی که می‌خواهیم بگوییم، همدیگر را آزار می‌دادیم

جشن عروسی پژمان و نگار تو یه جای خاص

آنطور که برخی از شبکه های اجتماعی گفته اند گویا پژمان و نگار برای مراسم ازدواجشون کلی برنامه ریزی کرده اند و گویا قرار است مراسم اصلی با حضور تعداد کمی از دوستان و خانواده این دو نفر تو ترکیه برگزار بشه.

117931989_662148024718487_5314523720800264879_n

نگار خانوم تو اینستاگرام چگونه است؟

نگار خانم فرهمند همان طور که گفتیم در اینستاگرام حدود 307 هزار دنبال کننده دارد که برخی از سلبریتی ها هم نظیر الناز حبیبی، مینا مختاری و ایرج خان طهماسب ایشان را دنبال می کنند.

نگار خانم 255 پست هم تو صفحه شخصی خود منتشر کرده است که آخرین پست او شعری از احمد شاملو بود.

ما شکیبا بودیم و این است آن کلامی که ما را به تمامی وصف تواند کرد …

280696698_467618838467881_2652836545901143667_n

وصلت سلبریتی های با بلاگرهای شاخ!

اخیراً گویا آقایون سلبریتی خیلی به ازدواج با بلاگرها علاقه مند شدند. چرا که قبل پژمان بهرام رادان هم با یک بلاگر دیگر که گویا رابطه بسیار خوبی هم با نگار خانوم فرهمند داره ازدواج کرد. ازدواجی که تو اینستاگرام بسیار سروصدا کرد و دیده شد.