محمدرضا گلزار بازیگر سینما، نوازنده گیتار است و در زمینه خوانندگی و مدل آگهی های تبلیغاتی فعالیت دارد.محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد محمدرضا گلزار از خوانندگی تا بازیگری با عکس خانوادگی و ناگفته های محمدرضا گلزار از زندگیش را می خوانید اخیرا او عکسی جدید در باشگاه از خود انداخته است و در فضای مجازی منتشر کرده که رنگ موهایش را که قبلا بلوند بود را تیره کرده است 

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

 

پاریس هیلتون (Paris Hilton) متولد سال 1981 است. پاریس هیلتون خواننده، مدل و هنرپیشه آمریکایی است پاریس هیلتون در خانواده ثروتمندی متولد شده و پدر او صاحب هتل های زنجیره ای هیلتون در آمریکا می باشد و فیلمی درباره زندگی واقعی آن ها و دزدی که از خانه شان صورت گرفته بوده ساخته شده است که نام این فیلم Blling Ring می باشد.

محمدرضا گلزار بازیگر سینما، نوازنده گیتار، خواننده و مدل آگهی‌های‌ تبلیغاتی ایرانی است. محمدرضا گلزار را بیشتر بعنوان یک مدل سینمایی میشناسند. گلزار در اواخر دهه ۷۰ شمسی در ایران به شهرت رسید.

بیوگرافی کامل محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران، بازیگر است ، فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد است به جز بازی، نوازنده گیتار و پرکاشن است، وارد خوانندگی شده و مدل تبلیغاتی هم میباشد. محمدرضا گلزار فارغ‌ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

 

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار با تیپ قرمز

محمدرضا گلزار فعالیت موسیقی خودرا از سال ۱۳۷۶ بعنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در نواختن گیتار، ارگ و پرکاشن مهارت دارد. محمدرضا گلزار همچنین قصد داشت که با گروه دارکوب کار کند که به دلایلی این همکاری پیش از ان که آغاز شود، پایان یافت.

 

او همین حالا یک گروه موسیقی مستقل با نام REZZAR دارد. REZZAR مخفف نام محمدرضا گلزار است و او این برند رابه نام خودش ثبت کرده‌است.

محمدرضا گلزار در خانه نوه امام خمینی

محمدرضا گلزار به ورزش‌های‌ اسکی، والیبال، بیلیارد و شنا علاقه دارد. کارت مربیگری اسکی دارد. به گفته خود محمدرضا گلزار، از ۶ سالگی والیبال را دنبال می‌کرده‌است.

محمدرضا گلزار از سال ۱۳۸۳ کاپیتان تیم والیبال هنرمندان بود که مسابقات ان برای کارهای خیرخواهانه بر‌گزار میشد اما از سال ۱۳۸۶ به خاطر مشغله کاری از تیم کناره گرفت. وی مربی بدن ساز باشگاه ارتعاشات صنعتی در سوپر لیگ والیبال سال ۱۳۸۷ به تقاضای آقای شهیدیان بوده‌است.

 

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار با توجه به علاقه زیاد به دنیای مد و مدلینگ توانست درسال ۱۳۸۰ بعنوان اولین مرد فتومدل بعد از انقلاب ظاهر شود. جزو اولین مدل‌های‌ تبلیغاتی ایران بود که عکسش برای تبلیغات ایکات بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی رفت پس از اکران فیلم شام آخر درسال ۱۳۸۰ شرکت ایکات از رضا دعوت کرد و او سال ۱۳۸۱ با این شرکت قرار داد بست وی همچنین بعنوان مدل آگهی‌های‌ تبلیغاتی شرکت‌هایی هم چون چرم و شیرآوران نیز فعالیت داشته‌است.

روزنامه نگار و یکی از اعضای تحریریهٔ مجلهٔ رویش درسال ۱۳۸۷.

 

محمدرضا گلزار چند سال مجموعه زیبایی برای آقایان به نام Men’s Club را اداره میکرد که این مجموعه درسال ۱۳۹۰ تعطیل شد.

محمدرضا گلزار درسال ۱۳۹۲ اولین ترانه خود رابه صورت حرفه ای منتشر کرد و قصد دارد به فعالیت خوانندگی ادامه دهد.

خانواده محمدرضا گلزار

پدرش گلزار اهل تبریز و مهندس و مادرش تهرانی و خانه دار است، یک برادر بنام علیرضا مهندس عمران، یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان کشور آلمان و برادر کوچک بردیا مترجم زبان انگلیسی است

 

گلزار میگوید با افتخار تورک هستم و فامیلی ام گلزار آذری میباشد.

از والیبال تا اسکی محمدرضا گلزار

والیبال را در زمان دبیرستان شروع کرد ودر باشگاه های‌ پارس ماشین، شیشه و گاز، پاس و دیهیم در پست توپ گیر بهترین بازیکن والیبال استان تهران بود

تنها والیبال نبود، به طور حرفه ای پیگیر اسکی است و کارت مربیگری اسکی آلپاین را هم دارد.

محمدرضا گلزار و ورود به موسیقی

موسیقی رابا مخالفت پدرش از سوم دبیرستان با نواختن گیتار شروع کرد، مدتی بعد هم پیانو می زد، البته که خود آموز یاد گرفت و بعد از دانشگاه بعنوان نوازنده عضو گروه آریان شد.

همسر محمدرضا گلزار :

محمدرضا گلزار در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است. وی در سال ۹۵ و ۳۹ سالگی در مصاحبات خود گفت که تا آخر سال ۹۵ ازدواج خواهد کرد اما تا به امروز که ۴۱ سال سن دارد هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

گلزار در مصاحبه ای گفت: من همیشه به ازدواج فکر می کنم ولی به نظرم ازدواج یک قسمت است. وی در ادامه گفت :مادرم بیش از هر کسی علاقه‌مند است که ازدواج کنم، خود من نیز فکر می‌کنم تا حدودی دیر شده، اما موضوعی نیست که بتوانم دنبال آن بگردم و حقیقتاً سخت است. باید قبول کرد برای من سخت‌تر از یک آدم عادی است، به این خاطر باید مورد مناسبی پیدا شود.

محمدرضا گلزار

فعالیت هنری و کاری محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار هنرمند خوب کشورمان با اینکه چند باری تا آستانهٔ بازی در فیلم‌های کارگردانانی چون بهرام بیضایی برای فیلم لبه پرتگاه، داریوش مهرجویی برای فیلم مهمان مامان، مسعود کیمیایی برای فیلم سربازان جمعه و ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم دعوت پیش رفت اما هیچ‌کدام به نتیجه نرسید. و سرانجام در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار با فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری برای نخستین بار بازیگری سینما را تجربه کرد. این درحالیست که قبل از آن در سال ۱۳۷۶ به عنوان گیتاریست با گروه آریان همکاری می کرد و مردم وی را در موزیک ویدئو های گروه آریان می دیدند.

محمدرضا گلزار

فیلم سام و نرگس از جمله فیلم های پرمخاطب سینما شد و گلزار با اولین تجربه بازیگریش توانست در بین مردم دیده شود سپس با ایفای نقش در فیلم “شام آخر” اثر فریدون جیرانی همبازی هانیه توسلی و ثریا قاسمی شد. پس از آن در فیلم های زیادی از جمله زهر عسل، بوتیک، گل یخ، آتش بس حضور داشت و هر سال چند فیلم از وی در پرده سینما اکران می شد. علاوه بر بازیگری فیلنامه فیلم “شیش و بش” را گلزار نوشته است.

از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ دیگر  هیچ فیلمی از محمدرضا گلزار  اکران نشد و سرانجام با فیلم سینمایی ” سلام بمبئی ” به کارگردانی قربان محمدپور توانست به جایگاه قبلی و حتی بالاتر برسد.