تصاویر جواد عزتی بازیگر خوب و توانای کشورمان که اخیرا فیلم های بسیار خوبی درکارنامه خود دارد  را درادامه می بینید . جواد عزتی متولد 20 دی 1360 است. همسر جواد عزتی مه لقا باقری نام دارد. جواد عزتی اخیرا در فیلم بسیاری زیبای زخم کاری ایفای نقش کرده است. در ادامه به زندگی جواد عزتی می پردازیم.

جواد عزتی

محمدجواد عزتی متولد۲۰ دی ۱۳۶۰ بازیگر اهل ایران و فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است. جواد عرتی با مه لقا باقری ازدواج کرده و متاهل است.

جواد عزتی کارش را با اجرای تئاتر های خیابانی شروع کرده است. خودش میگه  تقریبا هیچ بوستانی در تهران نیست که در آن تئاتر خیابانی اجرا نکرده باشم. اکثر کارهای او تم طنز و اجتماعی داشته اند.

او از سال 75 بصورت حرفه ایی وارد دنیای بازیگری شده است.او ابتدا در تئاتر فعالیتش را شروع و سپس در سال 79 اولین کار تلویزیونی اش را بازی کرده است. جواد عزتی از 15 سالگی بازی در تئاتر را شروع و بدون هیچ معطلی کار کرده است.

جواد عزتی

جواد عزتی با انتشار این پست در اینستاگرام نوشت:

عجیب ترین معلم دنیا بود ، امتحاناتش عجیب تر...امتحاناتی که هر هفته می گرفت و هر کسی باید برگه ی خودش را تصحیح می کرد...آن هم نه در کلاس،در خانه...دور از چشم همه

‎اولین باری که برگه ی امتحان خودم را تصحیح کردم سه غلط داشتم...نمی دانم ترس بود یا عذاب وجدان، هر چه بود نگذاشت اشتباهاتم را نادیده بگیرم و به خودم بیست بدهم...

‎فردای آن روز در کلاس وقتی همه ی بچه ها برگه هایشان را تحویل دادند فهمیدم همه بیست شده اند به جز من...به جز من که از خودم غلط گرفته بودم...

‎ من نمی خواستم اشتباهاتم را نادیده بگیرم و خودم را فریب بدهم...بعد از هر امتحان آنقدر تمرین می کردم تا در امتحان بعدی نمره ی بهتری بگیرم...

‎مدت ها گذشت و نوبت امتحان اصلی رسید،امتحان که تمام شد ، معلم برگه ها را جمع کرد و برخلاف همیشه در کیفش گذاشت... چهره ی هم کلاسی هایم دیدنی بود... آن ها فکر می کردند این امتحان را هم مثل همه ی امتحانات دیگر خودشان تصحیح می کنند... اما این بار فرق داشت...این بار قرار بود حقیقت مشخص شود.

‎فردای آن روز وقتی معلم نمره ها را خواند فقط من بیست شدم... چون بر خلاف دیگران از خودم غلط می گرفتم ؛ از اشتباهاتم چشم پوشی نمی کردم و خودم را فریب نمی دادم... ‎زندگی پر از امتحان است... خیلی از ما انسان ها آنقدر اشتباهاتمان را نادیده می گیریم تا خودمان را فریب بدهیم ... تا خودمان را بالاتر از چیزی که هستیم نشان دهیم... اما یک روز برگه ی امتحانمان دست معلم می افتد... آن روز چهره مان دیدنی ست... ‎آن روز حقیقت مشخص می شود و نمره واقعی را می گیریم.

جواد عزتی

جواد عزتی در سکانسی از سریال زخم کاری

جواد عزتی

او از سال ۱۳۷۵ به‌صورت حرفه ای وارد دنیای بازیگری شده‌است. عزتی ابتدا در تئاتر فعالیتش را شروع و سپس در سال ۱۳۸۱ اولین کار تلویزیونی‌اش را بازی کرده‌است.

وی در مجموعه‌های مثل هیچ‌کس، کمربندها را ببندیم، سه دونگ، سه دونگ، مرد هزارچهره، چاردیواری، لطفاً دور نزنیم، دست بالای دست، و دردسرهای عظیم ایفای نقش کرده‌است. او در سریال‌های باغ مظفر، قهوه تلخ و دردسرهای عظیم ۲ و همچنین سینمایی آینه بغل نیز حضور داشت که با همسرش مه‌لقا باقری هم‌بازی بودند.

فیلم «آینه بغل» به کارگردانی منوچهر هادی محصول سال ۱۳۹۶ که جواد عزتی یکی از نقش‌های اصلی آن را بازی کرده‌است، در سه روز اول فروش خود توانست به فروش یک میلیارد و دویست میلیون تومانی دست یابد و رکورد فیلم‌های «فروشنده» و «ساعت پنج عصر» را بشکند و این اتفاق در کنار فروش فیلم اکسیدان، جواد عزتی را تبدیل به پرفروش‌ترین بازیگر سال ۱۳۹۶ ایران کرد.

جواد عزتی

 

 

 

 

تئاترهای جواد عزتی

۱۳۸۲ ساحره سوزان مه‌لقا باقری

۱۳۸۵ جولیوس سزار مسعود دلخواه تالار مولوی

۱۳۸۹ قاتل بی رحم هسه کارلسون مسعود رایگان تماشاخانه ایرانشهر

۱۳۹۲ پسران آفتاب سیامک صفری تئاتر شهر (سالن اصلی) 

۱۳۹۲ شایعات رحمان سیفی آزاد تماشاخانه ایرانشهر 

۱۳۹۶ زندانی خیابان دوم مه‌لقا باقری تماشاخانه ایرانشهر 

جواد عزتی

فیلمهای جواد عزتی :

چهار انگشت (1397)

جان دار (1397)

ما همه با هم هستیم (1397)

 دو طبقه روی پلیوت (1396)

 لاتاری (1396)

 تنگه ابوغریب (1396)

 هزارپا (1396)

آینه بغل (1396)

 اکسیدان (1395)

خرگیوش (1395)

ماجرای نیمروز (1395)

هفت معکوس (1394)

پارادایس (1394)

زاپاس (1394)

در مدت معلوم (1393)

تگرگ و آفتاب (1393)

پشت درهای بسته(1393)

شیار 143 (1392)

فرشته ها با هم می آیند (1392)

کلاشینکف (1392)

جابه جا (1391)

همه چیز برای فروش (1391)

همبازی (1390)

همه چی آرومه (1389)

آفریقا (1389)

طلا و مس (1387)

تله فیلم آن آواز غمناک (1393)

نیش کارگردان مجید صالحی

جواد عزتی

افتخارات جواد عزتی

۱۳۹۵ جشنواره رنگین کمان چین بهترین بازیگر مرد کمدی زاپاس نامزدشده 

جشنواره چلسی آمریکا بهترین بازیگر مرد پارادایس برنده 

۱۳۹۵ جشنواره فیلم فجر بهترین بازیگر نقش مکمل مرد ماجرای نیمروز نامزدشده 

۱۳۹۷ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد ماجرای نیمروز: رد خون نامزدشده 

۱۳۹۸ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد آتابای نامزدشده 

۱۳۹۴ جشن حافظ بهترین بازیگر مرد کمدی تلویزیونی دردسرهای عظیم نامزدشده

۱۳۹۵ بهترین بازیگر مرد در مدت معلوم نامزدشده

۱۳۹۶ بهترین بازیگر مرد ماجرای نیمروز برنده

۱۳۹۷ بهترین بازیگر مرد لاتاری نامزدشده

۱۳۹۸ بهترین بازیگر مرد هزارپا نامزدشده

۱۳۹۹ بهترین بازیگر مرد ماجرای نیمروز: رد خون نامزدشده

۱۳۹۶ جشن خانه سینما بهترین بازیگر نقش مکمل مرد ماجرای نیمروز نامزدشده

۱۳۹۷ جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت بهترین بازیگر مرد تنگه ابوقریب نامزدشده

۱۳۹۷ جشن انجمن منتقدان و نویسندگان بهترین بازیگر مرد تنگه ابوقریب نامزدشده

۱۳۹۸ جشنواره بین‌المللی فیلم شهر بهترین بازیگر مرد ماجرای نیمروز: رد خون نامزدشده

جواد عزتی

ماجرای آشنایی جواد عزتی و همسرش

جواد عزتی در یک تئاتر به کارگردانی مه لقا باقری با او آؤنا شده و همین آشنایی به ازدواج این دو هنرمند ختم شد.

جواد عزتی

 

 

 

 

جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری از زوج های جوان دنیای هنر هستند که زندگی مشترک خود را از سال 1385 آغاز نموده اند. این زوج هنری که هر دو از بازیگران سینما ، تلویزیون و تئاتر هستند از طریق فعالیت بازیگری با یکدیگر آشنا شده و ازدواج کردند.

جواد عزتی

 

 

 

 

جواد عزتی که این روزها یکی از سوپراستارهای عرصه بازیگری در کشورمان است در چند پروژه مشترک با همسرش نقش آفرینی کرده و سریال زخم کاری آخرین فعالیت این زوج می باشد.یکی از نکات قابل توجه و پرحاشیه در زندگی این زوج اختلاف سنی آنها با هم است.

اختلاف سنی جواد عزتی و مه لقا باقری

جواد عزتی بیستمین روز از دی ماه سال 1360 متولد شد و همسرش مه لقا باقری هم متولد خردادماه سال 1360 و چند ماه از آقای بازیگر بزرگتر می باشد.