پیش فروش سایپا ویژه مادران پنجشنبه این هفته آغاز خواهد شد.

شرایط طرح پیش فروش سایپا ویژه مادران آذر 1401 شامل شاهین،ساینا اتوماتیک، ساینا دوگانه سوز و سایپا 151 اعلام شد.

مرحله جدید پیش فروش محصولات شرکت سایپا از روز پنجشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد.

این بخشنامه در تاریح 1401/09/17 ساعت 10 صبح فعال خواهد شد.

شرایط طرح پیش فروش سایپا آذر 1401

ساینا s اتوماتیک در شرایط پیش فروش یکساله عادی با قیمت پیش فروش ۱۳۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان عرضه خواهد شد و زمان تحویل آن اردیبهشت سال آینده خواهد بود.

سایپا ۱۵۱ با قیمت پیش فروش ۸۴ میلیون و ۹۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود و زمان تحویل آن تیر سال آینده خواهد بود.

تفاوت قیمت کارخانه و بازار سایپا 151

در جدیدترین طرح فروش شرکت خودروسازی این شرکت، مبلغ پیش‌فروش سایپا 151 84 میلیون و 900 هزار تومان است. این درحالی است که این خودرو در بازار آزاد کشور 202 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

این تفاوت قیمت یعنی خریداران سایپا 151 در طرح پیش‌فروش ویژه مادران، حدود 118 ملیون تومان سود کسب می‌کنند.میزان استقبال بازار از پراید وانت

پس توقف تولید پیکان وانت، جای خالی یک وانت شهری حس می‌شد. به همین دلیل شرکت سایپا تصمیم گرفت، وانت پراید را با نام سایپا ۱۵۱ تولید کند. این اولین بار در کشور ما نیست که از یک مدل خودرو، مدل‌های مختلف و از جمله وانت بار آن نیز تولید می‌شد. اما نمی‌توان گفت که این خودرو مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد یا خیر. چراکه این خودرو به‌عنوان کالایی مصرفی در بازار عرضه می‌شود و خریداران صرفا به دلیل نیاز به سمت خرید این خودرو می‌روند.

البته اکنون به دلیل افزایش قیمت‌ها در بازار و تورم موجود در کشور، سرمایه‌گذاران برای حفظ ارزش پول خود، بدون توجه به مدل و کیفیت خودروها، دست به خرید خودرو می‌زنند.

جدای از بحث سرمایه‌گذاری، به دلیل اختلاف قیمتی که بین بازار و کارخانه وجود دارد، افراد زیادی حاضر به شرکت در لاتاری‌های دولت می‌شوند.

طرح پیش‌فروش خودروسازی سایپا پنجشنبه این هفته برگزار می‌شود. در این طرح فروش، سایپا 151 هم عرضه می‌شود. تفاوت قیمتی بین کارخانه و بازار این خودرو چقدر است؟

فروش فوق العاده سایپا