وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند. مجلس طرح وام فوری ازدواج را تصویب کرد.

سقف وام 30 میلیون تومان اعلام شده که برای هیئت مدیره مجموعه‌های متقاضی است. براساس این طرح امکان اعطای تسهیلات تا سقف 10 میلیون تومان برای پرسنل شرکت و 20 میلیون تومان برای مدیران وجود دارد. حداکثر سود این وام 18 درصد است و سقف مدت زمان بازپرداخت به 12 ماه می‌رسد. افرادی که خواهان دریافت این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. همکاران می‌توانند به صورت ضربدری ضامن یکدیگر برای دریافت این وام شوند.

با درنظر گرفتن  به سقف وام، میزان سود و مدت زمان بازپرداخت اقساط، مبلغ هر قسط به 2 میلیون و 750 هزار و 400 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 3 میلیون و 4 هزار و 797 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 33 میلیون و 45 هزار تومان خواهد بود.

آغاز به کار بانک مسکن و دستاوردهای آن

بانک مسکن رسما از سال 1318 فعالیت خود را آغاز کرد. پرداخت تسهیلات در برابر رهن اموال غیرمنقول با هدف خرید، احداث، تکمیل، تعمیر و اعطای اعتبار به شرکت‌های ساختمانی از جمله فعالیت‌های بانک مسکن در آغاز راه بود. اکنون این مجموعه در قالب انواع خدمات بانکی و الکترونیکی مجاز در حوزه ساخت و ساز مسکن و دیگر بخش‌ها به مشتریان واجد شرایط خود خدمت رسانی می‌کند.

این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود توانسته تندیس‌های شانزدهمین دوره جشنواره ملی انتشارات، پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات، نشان برتر بانک مسکن در جشنواره شهید رجایی، نشان انجمن حسابرسان ایران و … را به دست آورد.

دکتر امید رضایی فرد با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای فناوری و فن بازار، افزود: این تفاهم‌نامه‌ها در راستای اعطای یارانه تجاری‌سازی است که به محصولات تولید شده در واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان اعطا می‌شود.
وی ادامه داد: محصولات مشمول یارانه تجاری‌سازی، محصولاتی هستند که دارای مشتری هستند و این تسهیلات بلاعوض است که به منظور تشویق سرمایه‌گذاران بر روی محصولات ساخت داخل پرداخت می‌شود.
رضایی‌فرد با بیان اینکه برای اعطای این تسهیلات، فراخوانی منشر شده است، یادآور شد: در سامانه‌ای که به این منظور ایجاد کردیم، تاکنون ۱۴۰۰ محصول و نیاز فناورانه به ثبت رسیده است. ثبت تقاضا در این سامانه تا پایان بیست و سومین نمایشگاه هفته پژوهش (۲۲ آذرماه) ادامه خواهد داشت.
مدیر کل پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم با بیان اینکه تاکنون ۲۰ قرارداد به مبلغ ۱۹ میلیارد تومان به امضا رسیده است، یادآور شد: این تسهیلات بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان است که بر اساس شاخص‌هایی چون پیچیدگی فناوری و دانش بنیان بودن شرکت‌ها به طرفین قرارداد اعطا می‌شود.
به گفته وی، ۵۰ درصد مبلغ تسهیلات بلاعوض انتقال فناوری به طرف خریدار و ۵۰ درصد به خریدار اعطا خواهد شد.
در طرح امتیازی مهر  بانک مهر ایران می‌توان با ایجاد میانگین حساب ۳-۱۲ ماه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کرد.
بانک شهر برای مشتریان خود اقدام به پرداخت تسهیلات بدون ضامن و از طریق اعتبارسنجی کرده است. این تسهیلات فقط مختص مشتریانی است که از قبل در این بانک دارای حساب و دارای امتیاز و میانگین حساب مناسب جهت بهره‌مندی از این تسهیلات هستند. سقف این وام ۵۰ میلیون تومان و بازپرداخت ۳۶ ماهه است. همچنین اعتبارسنجی شما بعنوان ضمانت تسهیلات برای شما در نظر گرفته می‌شود.
نکته مهم در این تسهیلات این است که تمامی مراحل ثبت و درخواست از طریق اپلیکیشن همراه شهر پلاس انجام می‌گیرد و اطلاعات و شرایط بیشتر این تسهیلات در این اپلیکیشن آمده است.
شرکت
بانک شهر
نام وام
تسهیلات بدون ضامن بانک شهر
سود
18 %
نیاز به سپرده
1
حداکثر زمان بازپرداخت
36 ماه
نوع ضمانت
اعتبارسنجی
سقف وام
50 میلیون تومان
حساب سپرده لازم
قرض الحسنه
حساب مورد نظر برای این تسهیلات می‌توانند کوتاه‌ مدت، جاری یا قرض‌الحسنه باشد
سپرده جداگانه
-
هزینه‌های جانبی
۱۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده
قسط وام
1,807,620 تومان
کل سود وام
15,074,312 تومان
مجموع رقم وام و سود
65,174,312 تومان
شرایط و مقررات
وام‌گیرنده حتما مشتری بانک شهر باشد
وام گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد.
نام وام
تسهیلات بدون ضامن بانک شهر
سود
18 %
نوع ضمانت
اعتبار شغلی
حداکثر زمان بازپرداخت 36 ماه
طرح 24 بانک دی
طرح ۲۴ بانک دی در واقع وام فوری‌ است که در ازای سپرده‌گذاری، ظرف ۲۴ ساعت به افراد ارائه می‌شود. سود آن ۲ تا چهار درصد است.
سود این وام برحسب سود سپرده است یعنی چنانچه سود سپرده 2 درصد باشد سود وام نیز دو درصد است و یا چنانچه سود چهاردرصد باشد سود وام نیز چهاردرصد خواهد بود.
سقف وام 50 میلیون تومان و در قالب کارت اعتباری است. متقاضی باید سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشد که این سپرده نیز به عنوان ضمانت مسدود خواهد شد.