مهدی طارمی

مهدی طارمی

مهدی طارمی که در چند روز گذشته با ادامه دار شدن کشمکش او و دراگان اسکوچیچ یکی از پرحاشیه ترین دوران‌های حرفه‌ای فوتبال خود را سپری کرده بود به نظر می‌رسد برای آرام شدن و دوری از تنش‌های هفته‌های اخیر سفر را انتخاب کرده است.

مهاجم تیم ملی کشورمان با انتشار تصاویری در صفحه شخصی خودش در کشور فرانسه و شهر پاریس نشان داد آخر هفته خود را در این شهر توریستی سپری خواهد کرد.

مهدی طارمی

فوتبال حرفه‌ای مهدی طارمی

مهدی طارمی فوتبال را از 6 سالگی زیر نظر پدر در مدرسه فوتبال صداوسیما شروع کرد، اما به صورت حرفه‌ای از باشگاه جوانان برق بوشهر در 10 سالگی فوتبال را آغاز کرد. از سال 81 که تا سال 84، به ترتیب در تیم‌های برق بوشهر و حیات بوشهر بازی کرد. در سال 1384 به جوانان باشگاه ایرنجوان بوشهر دعوت شد و بعد از سه سال به تیم بزرگسالان این باشگاه راه یافت. 

از سال 87 دو سال در شاهین بوشهر و دو سال در ایرانجوان بوشهر بازی کرد، تا اینکه در سال 93 توسط مشاوران علی دایی به این مربی معرفی شد. مهدی طارمی در نهایت خرداد 93 رسما به مدت دو سال به پرسپولیس پیوست، او قراردادش را سفید امضا کرد و نوشتن رقم قرارداد خود را به علی دایی سپرد.

شهرت طارمی از فروردین سال 94 با تک گل او از نقطه پنالی در مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا شروع شد؛ او در نهایت در سه سال حضور خود با 55 گل بهترین گلزن تاریخ باشگاه لقب گرفت.

مهدی طارمی

درخشش مهدی طارمی در تیم ملی و مرد سال فوتبال

مهدی طارمی چند روز قبل از ورود به باشگاه پرسپولیس در 26 اردیبهشت 94 توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت شد. او سال 93‌–‌94 علاوه بر برترین مهاجم لیگ، مرد سال فوتبال ایران نیز شد. 

مهدی طارمی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم ملی در راه صعود به جام جهانی بود؛ او در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ برای تیم ملی فوتبال ایران گل‌های سه امتیازی زد و در این مسابقات عملکرد خوبی داشت. او در جام جهانی ۲۰۱۸ در ترکیب اصلی تیم ملی ایران حضور داشت و در هر سه مسابقه به میدان رفت. مهدی طارمی در جام ملت‌ها آسیا ۲۰۱۹ در ترکیب اصلی تیم ملی قرار داشت و در مجموع این مسابقات با زدن ۳ گل عملکرد خوبی از خود به‌جا گذاشت.

مهدی طارمی

مهدی طارمی و سحر قریشی

مهدی طارمی مجرد است اما فیلم لورفته او با بازیگر زن نام‌آشنای سینمای ایران، سحر قریشی در فرودگاه قطر شائبه ازدواج این دو را سر زبان‌ها انداخت، ولی تاکنون این دو نفر این خبر را تایید نکرده‌اند.