وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند. مجلس طرح وام فوری ازدواج را تصویب کرد.

جزئیات نحوه دریافت وام 150 میلیونی اعلام شد.

سازمان بسیج سازندگی با هدف حمایت از اشتغال مشاغل خرد و خانگی و صنایع تبدیلی اقدام به ارائه تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی کرده است.

سازمان بسیج سازندگی با هدف حمایت از اشتغال مشاغل خرد و خانگی و صنایع تبدیلی اقدام به ارائه تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی کرده است.

برپایه این گزارش، این تسهیلات با نرخ ۴ درصد سود قرض الحسنه ارائه شده و زمان بازپرداخت آن نیز ۷ ساله تعیین شده است.​

متقاضیان می توانند برای ثبت نام دریافت تسهیلات اشتغال و اقتصاد مقاومتی به بسیج سازندگی نواحی مقاومت یا به سامانه https://ebsvam.ir/?AspxAutoDetectCookieSupport=۱ مراجعه کنند.

مرتضی فیروزآبادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در دیدار با اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱۸ هزار فرصت شغلی در کشور توسط کمیته امداد ایجاد شده است.همچنین از ۲۸ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته برای توانمندسازی مددجویان، تاکنون ۱۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان معادل ۵۲ درصد، جذب شده است.

فیروزآبادی به تسهیل‌گری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال اشاره کرد و ادامه داد: طبق ابلاغ بانک مرکزی اگر اعتبارسنجی متقاضی مناسب باشد با یک سفته تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان، تسهیلات پرداخت می‌شود و در غیر این صورت نیز یک ضامن کافی است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد تاکید کرد: بر اساس تصمیم شورای پول و اعتبار، میزان سقف تسهیلات مددجویان از ۱۰۰ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده که گشایش خوبی است.

نحوه دریافت وام 150 میلیونی

وی توجه به مشاغل خرد را رویکرد کمیته امداد در اشتغال‌زایی نام برد و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم سرمایه لازم را در اختیار نیروی آماده به کار قرار دهیم و در نهایت با وصل کردن مشاغل خرد به اقتصاد بزرگ‌تر، آن را به پایداری برسانیم.

فیروزآبادی، نوغان‌داری و فرش‌بافی را الگوی موفق کمیته امداد در زنجیره اشتغال دانست و اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم با ایجاد زنجیره تولید، ایجاد نهادهای پشتیبان و در نهایت توجه به فروش محصولات در فضای مجازی و نمایشگاه‌ها، زمینه رونق مشاغل خرد را فراهم کنیم.

وی با اشاره به تحقق ۵۰ درصدی برنامه اشتغال کمیته امداد در استان کردستان به میزان ۷۵۰۰ شغل، این استان را جزو پنج استان برتر در زمینه اشتغال‌زایی در سطح کشور نام برد.

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان نیز در این دیدار گفت: کمیته امداد مسیر ارتقاء و بالندگی را طی کرده و در کنار حمایت از خانواده‌های تحت حمایت، در حوزه کمک به اشتغال و توانمندسازی مددجویان فعال است.

وی عنوان کرد: طی یکسال گذشته بیشترین تمرکز را برای بحث اشتغال و جذب سرمایه در استان گذاشته‌ایم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، زارعی کوشا اضافه کرد: در کمیته امداد کارهای خوبی در زمینه اشتغال انجام شده و آمادگی داریم هر نوع برنامه و طرحی را به عنوان پایلوت در استان اجرا کنیم.

در طرح امتیازی مهر  بانک مهر ایران می‌توان با ایجاد میانگین حساب ۳-۱۲ ماه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کرد.

شرکت
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

 

نام وام
تسهیلات امتیازی مهر ایران

 

سود
4 %

این تسهیلات قرض‌الحسنه است و ۴٪ کارمزد دارد

سقف وام
200 میلیون تومان

 

نوع ضمانت
ضامن رسمی

 

نیاز به سپرده

 

 

 

حساب سپرده لازم
قرض الحسنه

 

مدت زمان خواب سپرده
3 ماه

برای این تسهیلات باید بین ۳-۱۲ ماه دارای میانگین حساب باشید

مسدودی سپرده

 

 

حداکثر زمان بازپرداخت
60 ماه

 

قسط وام
3,333,333 تومان

 

مجموع رقم وام و سود
200,100,000 تومان

 

سپرده جداگانه
-

 

هزینه‌های جانبی

۱۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

 

شرایط و مقررات
  • وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد

 

همانند اکثر وام‌های بانک مهر ایران که با واریز مستمر یا ایجاد میانگین حساب و قرض‌الحسنه و بدون سود است،‌ در این طرح نیز می‌توانید با ایجاد میانگین ۳-۱۲ ماه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنید. این وام قرض‌الحسنه است و فقط ۴ درصد کارمزد دارد.

بانک شهر برای مشتریان خود اقدام به پرداخت تسهیلات بدون ضامن و از طریق اعتبارسنجی کرده است. این تسهیلات فقط مختص مشتریانی است که از قبل در این بانک دارای حساب و دارای امتیاز و میانگین حساب مناسب جهت بهره‌مندی از این تسهیلات هستند. سقف این وام ۵۰ میلیون تومان و بازپرداخت ۳۶ ماهه است. همچنین اعتبارسنجی شما بعنوان ضمانت تسهیلات برای شما در نظر گرفته می‌شود.

نکته مهم در این تسهیلات این است که تمامی مراحل ثبت و درخواست از طریق اپلیکیشن همراه شهر پلاس انجام می‌گیرد و اطلاعات و شرایط بیشتر این تسهیلات در این اپلیکیشن آمده است.