فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین7  دی:

فال روز تولد: ! دلتان می خواهد تغییرات بزرگی را در خودتان و سبک زندگیتان ایجاد کنید، به نفعتان است که تحولات عمده را برای فصل بهار گذاشته و فعلا دست نگه دارید. در آن زمان کارهایتان با سرعت بیشتری پیش خواهند رفت و هر تغییری که می خواهید به وجود بیاورید به راحتی عملی خواهد شد. قبل از هر حرکتی و پذیرفتن هر گونه تعهدی از این که تمامی جوانب را در نظر گرفته اید اطمینان کامل حاصل کنید. هر چقدر در ابتدای کار دقت بیشتری داشته باشید نتیجه کارتان بهتر خواهد شد. تا نیمه های تابستان همه چیز به کامتان خوهد بود. در دی ماه به سلامتی خود اهمیت بدهید. در فروردین ماه در محل کارتان جسور و با اعتماد به نفس باشید، حتی اگر در ابتدا این کار برایتان سخت باشد در نهایت زمینه ساز پیشرفت های کاری بزرگی برای شما خواهد بود.

فال روزانه متولدین فروردین

اگر امروز راه هایی که برای حل مشکلاتتان در پیش می گیرید به موفقیت ختم نمی شوند به این معنی نیست که عملکرد شما ضعیف است، شاید بهتر باشد در راه حل هایتان و روشی که برای حل مسائل دارید تجدید نظر کنید. قبل از این که دست به کار شوید تمام جوانب را به دقت در نظر بگیرید و چندین راه حل مختلف برای حل مشکل خود پیدا کنید، بالاخره یکی از آنها جواب خواهد داد. اجازه ندهید مشکلات موجود شما را نگران کنند، شما ماهی آبهای پر جوش و خروش هستید و با ناملایمات کوچک از پا در نخواهید آمد. در مورد مسئله بوجود آمده در محیط کارتان شاید استرس ها کاملا از بین نرود اما مطمئنا به جواب نزدیکتر می شوید. سعی نکنید به زور از چیزی که به شما مربوط نیست سر در بیاورید. تکیه کردن به یک دوست قدیمی شاید دقیقا همان چیزی باشد که مشاورتان برایتان تجویز می کند.

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز شما در مورد هیچ چیزی قضاوت نمی کنید و همه چیز را همان طوری که هست قبول دارید. گاهی دوستانتان برای شما به اندازه ی خانواده تان ارزش پیدا می کنند و دوستی هایتان خیلی عمیق تر و با ثبات تر از آن چیزی هستند که خودتان فکر می کنید. شما انسان خوش شانسی هستید و افراد زیادی در دور و برتان هستند که حاضرند هر کمکی که از دستشان برمی آید برای شما انجام دهند؛ پس چرا در پذیرفتن کمک هایشان درنگ می کنید و تردید دارید؟ مگر خودتان همیشه از ارزش دوستی و حقی که دوستان به گردن هم دارند حرف نمی زدید؟ این روزها همه چیز برای شما متفاوت است، این امر نباید شما را بترساند یا نگران کند، روزی تان از جایی که توقع ندارید به دستتان می رسد. در مورد مسئله ای که ذهنتان را مشغول کرده حواستان باشد بحث ها را با هم قاطی نکنید و خودتان را بیهوده در گرداب افکار نیندازید، یک مسئله کمتر بهتر.

فال امروز متولدین خرداد

شما بالاخره به بالای آن سربالایی وحشتناکی که مدت ها با آن دست به گریبان بوده اید رسیده اید و مشکلاتی که این چند وقت اخیر دائم در حال آزار دادنتان بوده اند را پشت سر گذاشته و وارد یک دوره ی همراه با آرامش شده اید. خوشبختانه زندگی شخصیتان نیز دارد خیلی خوب پیش می رود و در روابط عاطفیتان هم با مشکل خاصی مواجه نیستید. از این دوره ی آرامش و استراحت نهایت استفاده را ببرید، چون با به پایان رسیدن آن وارد یک دوره ی طولانی دیگر از تلاش و فعالیت خواهید شد که به توجه و رسیدگی کامل شما نیاز دارد. برای شخصی در اطرافتان بیش از حد نگرانید، او خودش حواسش از شما جمع تر است، شما کلاه خودتان را بچسبید. از انجام یک معامله احساس رضایت می کنید. مجبور می شوید یک سفر را به تعویق بیندازید. یک نو رسیده با خودش نور و برکت به زندگی تان می آورد. چیزی که دنبالش می گردید پیدا خواهید کرد.

فال روزانه متولدین تیر

امروز انگار یک نفر یک سطل آب یخ روی سرتان ریخته و تمام شور و حرارتی که نسبت به زندگی دارید را از بین برده است. خیالتان راحت باشد که این وضعیت کاملا موقتی است و آتش درونتان خیلی زود دوباره شعله ور خواهد شد. اگر روی اعتماد به نفستان کار کنید و آن را بالا ببرید هیچ چیزی نخواهد توانست مانع پیشرفتتان شود. اگر حس می کنید عشقتان می تواند در بالا بردن اعتماد به نفستان به شما کمک کند در مورد این موضوع با او حرف بزنید و ترس هایتان را با او در میان بگذارید. در مورد مسئله ای فکر می کنید حقتان ضایع شده، گرهی که با دست باز می شود با دندان باز نکنید، با یک اعتراض ساده به حقتان خواهید رسید، مشکل را بیخودی بزرگتر و بغرنج تر نکنید. در مورد مسئله ای خانوادگی اجازه ندهید از سادگی تان سو استفاده کنند.

فال فردا متولدین مرداد

امروز احساسات شما می توانند تمام برنامه ها و نقشه هایی که برای امروزتان داشته اید را تحت تأثیر قرار دهند. اگر احساس آرامش و امنیت کنید برای گسترش این احساس مثبت و انتقال آن به دیگران هر کاری که از دستتان بربیاید انجام خواهید داد. اما اگر احساسات منفی داشته باشید نیز تحت تأثیر آن قرار گرفته و دیدتان محدود می شود و ارزش و اهمیت اهداف خود را فراموش کرده و انگیزه تان را از دست خواهید داد. خوشبختانه شما این توانایی را دارید که افکار و احساساتتان را تحت کنترل خود در بیاورید. در مورد نیتتان چاره کار حسادت ورزیدن، غصه خوردن و یا نشستن نیست، باید بلند شوید و همت کنید تا در کارتان پیروز شوید و به آنچه که می خواهید برسید، با غم و غصه هیچ کاری درست نمی شود. دست روی دست گذاشتن جز اتلاف و هدر دادن عمرتان چیزی برایتان به ارمغان نمی آورد.

فال امروز متولدین شهریور

امروز بالاخره دغدغه ها و جنب و جوش فراوانی که در ماه گذشته داشته اید به پایان رسیده اند و وارد دوره ی آرام تری شده اید و اوضاع به نسبت قبل برای شما مساعدتر شده است. آنهایی که این اواخر مدام شما را مورد انتقاد و سرزنش قرار می دادند حالا نمی دانند چطور باید شما را تحسین کنند. با این همه به نفعتان است که چندان به این تعریف و تمجیدها اهمیت ندهید. آنچه اهمیت دارد این است که در پایان کار خودتان از نتیجه ای که به دست آورده اید راضی باشید. از یک موقعیت ظاهرا از دست رفته بهره برداری کنید تا بتوانید از مشکل تازه بوجود آمده عبور کنید. با گفتن حرفی روند کارها برایتان آسانتر خواهد شد. تغییراتی در وضعیت ظاهری محل کار یا زندگی شما بوجود می آید که این تنوع موجب افزایش انگیزه و بالا بردن روحیه تان می شود.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز شما وسوسه شده اید که به عقب برگشته و به راهی که تا به حال آمده اید فکر کنید، به نفعتان است که به آینده و آنچه در انتظارتان است فکر کنید. شما وارد دوره ی جدیدی شده اید که باید شخصیت و اهداف خود را بار دیگر از نظر گذرانده و به این فکر کنید که چه خواسته هایی دارید و چه تغییراتی باید در اهداف خود ایجاد کنید. این مسائل موضوعات کوچک و بی اهمیتی نیستند و باید تمام توان و انرژی خود را برای پرداختن به آنها به کار گرفته و این دوره ی جدید تغییر و تحول را به بهترین شکل ممکن پشت سر بگذارید. نگرانی های بی موردی ذهن شما را مشغول کرده، با دیدی مثبت به آینده بنگرید و تا برفی نیامده پارو برندارید. انجام کاری ظاهرا مشکل به شما سپرده می شود، شما به خوبی از پس این کار بر می آیید. در مورد نیتتان با دیگران همانطوری رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار کنند.

فال روزانه متولدین آبان

سرکوب کردن احساساتتان روی وضعیت روحی و جسمی شما اثرات بسیار بدی خواهد داشت. این را در نظر داشته باشید که وضعیت روحی شما می تواند همیشه روی وضع سلامت شما اثر بگذارد، به همین دلیل هم باید منبع هر گونه انرژی منفی که وارد زندگیتان می شود را یافته و آن را از میان برداشته و حتی تبدیل به انرژی مثبت کنید. امروز روز فوق العاده ای برای متحول شدن است، پس از پیله ای که به دور خودتان تنیده اید خارج شوید و پرواز کنید. دوره ای که به آن وارد شده اید می تواند چند سال آینده ی شما را تحت تأثیر قرار دهد. از شخصی که برایتان بسیار عزیز است دلخورید، آشتی کنید روابطتان بیش از این حرف ها ارزش دارد. به یک پیشنهاد کاری یا سرمایه گذاری بهتر است فعلا نه بگویید و کمی بیشتر تحقیق کنید. شما عاشق هستید و دلتان پاک است، صبر و تحمل داشته باشید اوضاع روبه راه و بر وفق مرادتان خواهد شد.

فال روزانه متولدین آذر

کمی احساس تنبلی و بی حوصلگی می کنید و روح همیشه جنگجویتان ترجیح می دهد به جای این که بلند شده و بجنگد، روی کاناپه روبروی تلویزیون لم بدهد. از این حالت خود استقبال کرده و با خیال راحت استراحت کنید و رهبری دنیا و نجات مظلومان را به دست دیگران بسپارید. یک رهبر خوب هر از گاهی کارها رابه دست دیگران سپرده و خودش در حین استراحت به نقشه هایی که برای آینده دارد فکر می کند. شرکت در فعالیت های اجتماعی و کمی مهربانی و سازش با دیگران بهترین راه حل برای راضی نگه داشتن خودتان و دیگران است. خوش بینی های اخیرتان ممکن است آنقدر که آرزویش را می کنید ختم به خیر نشود. بهتر است در کار یا روشی که در پیش گرفته اید تجدید نظر کنید و با تامل و تعمق بیشتری به آن بپردازید تا بتوانید به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید. در روابط عاطفی کاسه داغ تر از آش نشوید و کاری نکنید که توقع جبران داشته باشید.

فال روز متولدین دی

امروز شما در حل کردن مسائل و مشکلاتی که در خانه و خانواده تان وجود دارند با مشکل مواجه هستید و نمی توانید موقعیت را به درستی درک کنید. شما نمی توانید از کنار این مشکلات بی تفاوت رد شوید و حقیقت را نادیده بگیرید، پس سعی کنید با کمال احترام و همراه با نشان دادن عشق و علاقه ای که به خانواده تان دارید، برای رفع آنها چاره ای بیندیشید. شما امروز بی صبرانه می خواهید هر چه سریعتر نتیجه ی زحمات و تلاش هایتان را ببینید. درست است که این دوره ی انتظار بیش از دو ماه طول کشیده است، اما به زودی به پایان خواهد رسید. توقعتان را از خودتان کم کنید و به جای کلافگی و ناراحتی به خودتان حق اشتباه کردن بدهید. در مورد کاری که می خواهید شروع کنید بهتر است اول از خودتان بپرسید آیا آمادگی عواقبش را دارید یا نه. شخصی به شما اطمینان کرده و با شما درد و دلی کرده، حواستان را جمع کنید و راز دار باشید.

فال متولدین بهمن

امروز اگر مواظب نباشید ممکن است مشکلات و زخم های مربوط به گذشته بار دیگر سر باز کنند و مکالمات و روابط شما را تحت تأثیر قرار دهند و بر خلاف انتظار شما روابطتان با آنهایی که بیش از همه به شما نزدیک هستند بیشتر تحت تأثیر این وضع قرار خواهند گرفت. امروز اوضاع به طور کلی دارد خوب پیش می رود، اما باید مواظب باشید مشکلاتی که هنوز وجود دارند را حل شده فرض نکنید. به ویژه وقتی بحث مشکلات مالی در میان باشد باید با دقت و احتیاط بیشتری رفتار کنید. این روزها فشار روی شانه هایتان زیاد است، شخصی به شما کمکی خواهد کرد و این فشار کم خواهد شد. در مورد نیتتان شما فکر می کنید همه راه ها را رفته اید، اما از خودتان بپرسید آیا واقعاً اینطور است؟ شنیدن یک حرف ساده از شخصی که برایتان مهم است لبخند روی لبتان می آورد. یک کار یا هنر تازه را شروع می کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

اگر وضعیت مالیتان در حال حاضر زیاد باب میلتان نباشد نخواهید توانست نسبت به آن بی تفاوت باشید و با خیال راحت و روی باز عشقی که به خانواده و عزیزانتان دارید را با به آنها نشان دهید. این توجه شما به مسائل مادی از شرایط کیهانی موجود سرچشمه می گیرد و اوضاع به همین منوال باقی نخواهد ماند. شما توانایی و لیاقت به دست آوردن خیلی بیشتر از این را دارید رابطه ی عاطفی شما برای مدتی با مشکلاتی مواجه بوده است، اما خوشبختانه هر چند هنوز برخی جزئیات حل نشده باقی مانده اند، اوضاع به یک ثبات نسبی رسیده است. بعد از پشت سر گذاشتن سختی ها حالا موقع رسیدن به خواسته تان است. راه پیشرفت برای شما باز می شود. بعد از یک تماس تلفنی دست دست و غفلت نکنید. برای رفع مشکلات و غم و ناراحتی شخصی بسیار تلاش می کنید، به هر ترتیب او را تنها نگذارید. در مورد نیتتان فعلا کمی صبر کنید.