پریناز ایزدیار | ازدواج پریناز ایزدیار

ملاقات عاشقانه پریناز ایزدیار با بازیگر معروف علنی شد

​ملاقات خصوصیبا بازی پریناز ایزدیار با ثبت قرارداد در شورای صنفی نمایش، اکران خود را از فردا (چهارشنبه ۱۴ دی‌) آعاز می‌کند. ملاقات خصوصی پیشتر قرار بود از هفتم مهر نمایش ‌داده شود اما ناآرامی‌های اجتماعی، اکران این فیلم را به تعویق انداخت.

 ملاقات عاشقانه پریناز ایزدیار با بازیگر معروف علنی شد
کدخبر : 13189
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

پریناز ایزدیار متولد 8 شهریور 1364 در بابل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می باشد. خانوادهٔ پریناز ایزدیار موافق تحصیل او در رشتهٔ بازیگری نبودند به خاطر همین در دبیرستان مجبور شد که رشتهٔ تجربی را انتخاب کند . پریناز ایزدیار هنوز اقدام به ازدواج نکرده و مجرد است. پریناز ایزدیار اصالتا اهل مازندران است. پریناز ایزدیار این روز ها در حال بازی در سریال جیران است.

ملاقات خصوصی که سیمرغ بهترین فیلم جشنواره فجر سال گذشته را گرفته، داستان زندگی دختری به‌ نام پروانه است که با گرداندن مغازه‌ای در تلاش است تا خرج زندگی خانواده‌اش را تهیه کند. پروانه، با مردی به نام فرهاد آشنا می‌شود که به او ابراز علاقه می‌کند اما این تنها ابتدای راه است.

پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، ریما رامین‌فر، رویا تیموریان، سیاوش چراغی‌پور، نادر فلاح و پیام احمدی‌نیا در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ملاقات خصوصی طی ۱۰ روز نمایش مردمی در بهمن‌ سال گذشته، موفق شد با حدود یک میلیارد تومان فروش، پرمخاطب‎‌ترین فیلم جشنواره در سینماهای مردمی باشد. این میزان استقبال سبب شده تا فیلم، یکی از امیدهای پررنگ گیشه امسال به حساب بیاید.

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار از آنجایی که خانواده ای تحصیل کرده دارد و خواهر برادرش پزشک بوده و پدرش وکیل است پدرش با تحصیل و فعالیت او در زمینه بازیگری مخالف بود و ترجیح میداد او پزشکی یا حقوق بخواند اما مادرش از همان ابتدا از او حمایت کرد و او را برای ادامه این راه تشویق کرد.

دوران دبستان را در بابل به پایان رساند و سپس به تهران مهاجرت کردند.

دوران راهنمایی اش در تهران سپری شد تا اینکه به دلیل شغل پدرش باری دیگر به بابل بازگشتند و دوران دبیرستان را در آنجا به اتمام رساند و دوران پیش دانشگاهی اش را در تهران خواند.

پریناز ایزدیار در دوران دانشجویی به عنوان مدل مانتو و روسری در شوهای اسلامی حضور داشت و در کنار دانشجویان رشته «سینما» بازیگری تمرین میکرد و مطالعات سینمایی اش را ادامه داد.

در تله فیلم های مختلفی از جمله «همان روز»، «داشتن و نداشتن»، «گور به گور»، «ماه در سایه» و «فال قهوه» به عنوان نقش های فرعی  به ایفای نقش پرداخت و سعی کرد به تجربیاتش بیافزاید.

پریناز ایزدیار مجرد بوده و تاکنون هیچ خبری از ازدواجشان منتشر نشده است.

او در مصاحبات خود همیشه گفته است که دوست دارد ازدواج کند و مادر شدن را تجربه نماید. خانم ایزدیار عاشق بچه است و به نظرش کسانی که تصمیم گرفته اند هرگز بچه دار نشوند روزی پشیمان می شوند. از نظر او ازدواج به پختگی دوطرفه نیاز دارد و هم زن و هم مرد باید بتوانند مسئولیت یک زندگی را دونفری به دوش بکشند.

پریناز ایزدیار دارای استایل خوبی است، او برای اینکه وزن متناسبی داشته باشد، از رژیم غذایی سالمی پیروی کرده و سعی می کند شب ها برنج نخورد یا خوردنی های مضر را حذف نماید.

پریناز ایزدیار با توجه به علاقه اش برای خوردن غذاهای فست فودی، رژیم خود را کنترل کرده و از خوردن آنها دوری می کند.

پریناز ایزدیار

سوابق هنری پریناز ایزدیار

در سال 1385 برای بازی در فیلم سینمایی یک مرد، یک شهر تست بازیگری داد و قبول شد. وی با ایفای نقش در تله فیلم «ماه در سایه» (1388) به کارگردانی سعید ابراهیمی فر، قدم به عرصه ی تلویزیون گذاشت.  ایزدیار در تله فیلمهای زیادی بازی کرد و با کارگردان هایی همچون فرزاد موتمن، مسعود آب پرور و علیرضا امینی کار کرد. پنج کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او بود که در ماه رمضان پخش شد.وی در این سریال موفقیت زیادی کسب کرد. او همچنین در فیلم ورود آقایان ممنوع در چند سکانس بازی کرد ولی نسبت به بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت موفقیت چشمگیری کسب نکرد. 

سیمرغ پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر برای فیلم ابد و یک روز

پریناز برای بازی در فیلم ابد و ی روز موفق به دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

ابد و یک روز فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی و تهیه کنندگی سعید ملکان محصول سال 1394 است. ابد و یک روز در طول نمایش مورد توجه عموم و منتقدین قرار گرفت و توانست 9 سیمرغ بلورین (6 سیمرغ در بخش اصلی، 2 سیمرغ -بهترین فیلم و بهترین کارگردانی-در بخش نگاه نو و سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران) سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر را به دست آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه