شرایط عرضه فیدلیتی در بورس کالا اعلام شد.

بورس کالا در نامه ای شرایط خرید فیدلیتی ۷ نفره را که قرار است چهارشنبه ۲۱ دی عرضه شود ابلاغ کرد.

در جدیدترین نامه مدیر بازرسی و امور اعضا بورس کالای ایران آمده است: مهلت ثبت سفارش فیدلیتی ۷ نفره روز سه شنبه ۲۰ دی و میزان پیش دریافت خرید به میزان ۵۰ درصد است.

 شرایط جدید قرعه کشی ایران خودرو از این تاریخ

اشخاصی که در عرضه های قبلی بورس کالا خودرو سواری خریداری کرده اند و همچنین از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت های خودروسازی موفق به خرید خودرو شده اند امکان قبت سفارش نخواهند داشت.

هر کد بورسی صرفا امکان یک ثبت سفارش را دارد.ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مجاز نیست.

گفتنی است، بهمن موتور ۷۵۰ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره مشکی را چهارشنبه ۲۱ دی با قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومان روی تابلو می آورد. تاریخ تحویل این خودرو ۱۴ اسفند اعلام شده است.

قیمت فیدلیتی در بورس کالا

با 700 میلیون تومان صاحب این خودرو فیدلیتی شوید. خودروی فیدلیتی بهمن موتور، هفته آینده در بورس کالا عرضه می‌شود. قیمت پایه این خودرو از لاماری و هایما کمتر بوده و افراد بیشتری می‌توانند برای آن ثبت سفارش کنند، قیمت پایه فیدلیتی ۷۷۲ میلیون تومان بوده و ۷۵۰ خودرو در هفته آینده عرضه می‌شود.

بنابراین گزارش، در عرضه های قبلی خودرو فیدلیتی در بورس کالا این خودرو با افزایش قیمت 25 درصدی روبرو شده بود.

مشخصات فنی فیدلیتی

کیفیت قطعات این خودرو در سطح قابل قبولی قرار دارد و می‌توان گفت نسبت به رقبا از نظر کیفی نقطه ضعف خاصی ندارد. تلفیق تمامی موارد فوق با آپشن‌های پرشمار ماشین باعث شده که داخل اتاق فیدلیتی فضایی مدرن و شیک داشته باشد. همچنین نسخه 7 نفره فیدلیتی قابل سفارش است که می‌تواند برای خودروهای خانواده‌های پرجمعیت و سفرهای دسته جمعی بسیار کارآمد باشد.

فیدلیتی 7 نفره

در عرضه فیدلیتی، همچنین ۱۹۶ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره شامل ۹۸ دستگاه سفید و ۹۸ دستگاه مشکی به قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومان روی تابلو عرضه می‌شود و به قیمت پایه، 9 درصد مالیات و 17 میلیون و 400 هزار تومان هزینه‌های جانبی اضافه خواهد شد. در خصوص فیدلیتی 7 نفره نیز شرایط مثل فیدلیتی 5 نفره است.

قیمت این خودرو در بازار یک میلیارد و 325 میلیون تومان است. قیمت سر به سر این خودرو در بورس کالا یک میلیارد و 200 میلیون تومان است، چرا که به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان، 108 میلیون تومان مالیات و 17.5 میلیون تومان هزینه‌های جانبی اضافه می‌شود.

اما دو دلیل وجود دارد که خریداران باید قیمت نهایی را کمتر از یک میلیارد و 270 میلیون تومان ثبت کنند. اول اینکه 2 ماه پول خریدار نزد خودروسازی می‌ماند، که خریدار می‌تواند در بدترین حالت سود بانکی برای آن بگیرد. دوم اینکه بازار خودرو ریسکی است. اگر خریدار درخواست خود را با قیمت سر به سر ثبت کند و بازار خودرو نزولی شود، این خودرو گران‌تر از بازار برای او تمام می‌شود.