در راستای پاسخ به تمامی درخواست های خرید طرح فروش فوق العاده بهمن ماه محصولات گروه سایپا هماهنگی لازم صورت پذیرفته است تا آن دسته از متقاضیان حائز شرایط ثبت نام طرح مذکور که موفق به ثبت نام در موعد مقرر نشده اند، امکان ثبت نام برای آنها فراهم شود.

بر این اساس به مشتریان حائز شرایط این طرح از طریق پیامک اطلاع رسانی شده تا با مراجعه به سایت اینترنتی فروش گروه سایپا نسبت به ثبت نام اقدام کنند

سایپانیوز

امکان ثبت نام در طرح‌های فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا با استفاده از حساب وکالتی برای دارندگان حساب در بانک اقتصادنوین فراهم شد.

به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین:از این پس دارندگان حساب نزد بانک اقتصادنوین می‌توانند برای ثبت‌نام در طرح‌های فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا از جمله فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش عادی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، نسبت به معرفی حساب وکالتی خود نزد بانک اقتصادنوین اقدام کنند.

هموطنان گرامی می‌توانند برای افتتاح حساب وکالتی یا تبدیل یکی حساب‌های خود به حساب وکالتی به یکی از شعب بانک اقتصادنوین مراجعه کنند.

گفتنی است شرط معرفی حساب وکالتی به منظور اختصاص خودرو به مصرف کنندگان واقعی توسط گروه خودسازی سایپا وضع شده است. در حساب وکالتی، هیچگونه انتقال وجه در زمان پیش ثبت نام صورت نمی‌پذیرد و وجه خودرو در حساب مشتری تا زمان اعلام منتخبین باقی می‌ماند./مخاطب ۲۴