قیمت خودرو صفر داخلی روز چهارشنبه، ۱۲ بهمن ۱۴۰۱، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

قیمت خودرو در سایت‌ها و مراکز خرید و فروش خودرو این روزها با نوسانات بسیار و بی‌ثباتی همراه شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت خودرو در روزهای گذشته روند نوسانی را در پیش گرفته است.

قیمت خودرو صفر داخلی در لحظه نگارش این گزارش در بازار ایران به این شرح است:

پراید 111 که تولید آن مدت‌هاست متوقف شده، دیروز کانال‌شکنی کرد و وارد بازه 300 میلیون تومان شد این خودرو امروز صبح نیز، مانند روز گذشته، محدوده 300 میلیون تومان به فروش رسید.

پراید 131 نیز امروز سه میلیون تومان گران شد و اکنون در نرخ ۲۸۸ میلیون تومان عرضه می‌شود.

گفتنی است اوایل سال جاری بود که پراید رکورد جدید قیمتی را در کارنامه خود ثبت کرد. اما حالا این خودرو در کمتر از یک سال 100 میلیون تومان گران شده است.

تارا اتوماتیک هم که این روزها با افزایش قیمت قابل توجهی همراه شده است، طی چند روز گذشته روند نوسانی به خود گرفت. این خودرو امروز چهار  میلیون تومان ارزان و در نرخ ۷۸۶ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.

در میان نوسانات بازار پژو ۲۰۷ اتومات امروز شش میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و در محدوده ۷۹۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

دنا معمولی هم امروز سه میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و در نرخ ۶۲۸ میلیون تومان ثابت ماند.

پژو پارس اتوماتیک که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز با پنج میلیون تومان افزایش به نرخ ۶۰۵ میلیون تومان در بازار خودرو کشور رسید.

قیمت خودروهای پرطرفدار

حالا این پرسش مطرح است که خودروهای پرطرفدار ایرانی امروز با چه قیمتی معامله شدند؟

تیبا هاچ‌بک‌ پلاس که از خودروهای پرطرفدار این روزهاست، صبح امروز، چهارشنبه، در محدوده ثابت 316 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که در روزهای گذشته با کاهش قیمت مواجه شده بود، امروز سه میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و به نرخ ۴۶۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد. تیپ ۵ این مدل پژو نیز مجددا وارد کانال بالاتر شد و به ۵۰۰ میلیون تومان رسید.

کوییک که جایگزین پراید شده و به قشر متوسط جامعه اختصاص یافته، در روزهای گذشته رکورد جدیدی را ثبت کرد و وارد کانال جدیدی شد. قیمت این خودرو به ۳۱۰ میلیون تومان رسید.

در این میان، شاهین G که در ماه‌های گذشته به مرز 600 میلیون تومان نیز رسیده بود، امروز با یک میلیون تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته در قیمت ۵۱۲ میلیون تومان عرضه شد.